• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2023 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20234228

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2023 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20234228

OF-272283

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7910362

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

45630429

HOBLO, spol. s r.o.

Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok Q1

nábytok, kancelária, kancelársky nábytok

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl písací - pravý (1400x1200x750mm)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 1400
hĺbka mm 1200
výška mm 750
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pravé prevedenie s vnútorným poloblúkom áno
stolové dosky vyrobené z laminovanej drevotriesky s hrúbkou 25 mm áno
vybavené plastovou 2mm ABS hranou áno
krycí panel a podnože z laminovanej drevotriesky s hrúbkou 16 mm vybavené ABS hranou áno
oválne káblové priechody v čiernej farbe umožňujúce umiestnenie káblových rozvodov pod stolovú dosku áno
farba biela
referenčný model B2B Partner MIRELLI A+ model: 437448
interné číslo materiálu 615120000039_00
 2. Skriňa 2 dverová policová (800x400x1800mm)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 800
výška mm 1800
hĺbka mm 400
množstvo ks 1
počet políc ks 4
počet priečinkov ks 5
nosnosť police pri rovnomernom zaťažení kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
horná doska a police vyrobené z laminovanej drevotriesky hrúbky 25 mm áno
korpus z lamina hrúbky min. 16 mm áno
všetky hrany vybavené plastovou ABS hranou áno
kovové úchytky z lešteného hliníka áno
skrine s dverami sú uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi áno
pohľadový chrbát skrine umožňuje postavenie nábytku do priestoru áno
pevné police áno
vzdialenosť medzi policami cca. 34 cm áno
typ dverí - krídlové áno
farba biela
referenčný model B2B Partner MIRELLI A+ model: 437444
interné číslo materiálu 615120000052_00
 3. Skriňa vysoká otvorená (2390x400x1745mm)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 2390
výška mm 1745
hĺbka mm 400
množstvo ks 1
počet políc ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pojazdný panel áno
pojazdný systém nafrézovaný do korpusu áno
rektifikačné klzáky s výškou 7 mm na vyrovnanie nerovnosti podlahy do 10 mm áno
kovové úchytky z lešteného hliníka áno
typ dverí - zasúvacie áno
farba biela
referenčný model B2B Partner BLOCK white model: 611206
interné číslo materiálu 615120000078_00
 4. Šatňová zástena (800x440x1855mm)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 800
výška mm 1855
hĺbka mm 440
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrúbka materiálu 25 mm áno
šatníková zástena umiestniteľná k stene áno
kotvenie cez šatníkovú tyč a spodnú policu áno
farba grafitová
referenčný model B2B Partner BLOCK grafitová model: 611213
interné číslo materiálu 615120000079_00
 5. Skrinka nízka (800x400x710mm)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 800
výška mm 710
hĺbka mm 400
množstvo ks 1
počet zásuviek ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie - prístavný áno
rektifikačné klzáky s výškou 7 mm na vyrovnanie nerovnosti podlahy do 10 mm. áno
zásuvky skrinky otvárateľné na dotyk áno
vybavené odolnou plastovou ABS hranou áno
farba biela
referenčný model B2B Partner BLOCK white model: 611223
interné číslo materiálu 615120000080_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný písomne (e-mailom) alebo telefonicky oznámiť objednávateľovi osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a zmluvných.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien so zaokrúhlením na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene, ktorá je výsledkom elektronickej aukcie - z matemat. dôvodov).
Dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. Súčasťou faktúry musí byť dodací list, na ktorom objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru svojim podpisom.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane MONTÁŽE nábytkov na mieste plnenia na pracovisku objednávateľa.
Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

29.05.2023 08:00 — 21.07.2023 15:00

1,00 súbor

2 046,00

2 046,00

Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.05.2023 08:41

26.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2023 09:32 - Vstupná ponuka 2 046,00 € Cena bez DPH
25.05.2023 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 478,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS