• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2023 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2023 10:05

Detail zákazky Z20234220

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2023 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2023 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2023 10:05

Základné údaje

Z20234220

OF-271741

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7899758

Objednávateľ

00306282

Obec Veľké Úľany

Obecný úrad, Hlavná 578, Veľké Úľany, 92522, SVK

Dodávateľ

31440754

POLMEX, spol. s r.o.

Hlboká 35, Jacovce, 95621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drvič drevnej hmoty

drviče

  • 43414000-8 - Drviče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drvič drevnej hmoty 1ks
Funkcia
Stroj určený na drvenie drevnej hmoty a biologického odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemer drviacej komory mm 500
Otvorenie vstupného otvoru mm 200
Počet kladív ks 60
Šírka vkladacej násypky mm 1200
Dĺžka vkladacej násypky mm 2800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohon vlastný motor min 60HP
Deflektor pre ukladanie rozdrveného materiálu na zem áno
Dodrvovacie protiostrie áno
Magnetický separátor áno
Vlastný podvozok áno
Počítadlo motohodín áno
Poistka proti preťaženiu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Celý požadovaný tovar (dodávka ako celok) musí byť dodaný nový a nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na dohovorené užívanie.
Záruka na požadovaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EU (z Európskych štrukturálnych a investičných fondov).
Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. Splatnosť faktúry je  do 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota dodania tovaru: 120 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. Hodnota uvedená v zmluve  je len informatívna z dôvodu, že pri zadaní novej objednávky v EKS je potrebné zadať túto hodnotu. Lehota dodania tovaru je 120 kalendárnych dní a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Poskytovateľom finančného príspevku - Prijímateľovi (Objednávateľovi) o ktorom bude úspešný uchádzač oboznamený.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľké Úľany, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

30.09.2023 08:00

1,00 ks

128 858,40

107 382,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2023 08:07

24.05.2023 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2023 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 107
 32
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2023 11:13 - Vstupná ponuka 128 857,20 € Cena s DPH
24.05.2023 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 116 196,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS