00306282
Obec Veľké Úľany
Obecný úrad, Hlavná 578, Veľké Úľany, 92522, SVK
31440754
POLMEX, spol. s r.o.
Hlboká 35, Jacovce, 95621, SVK
Drvič drevnej hmoty
drviče
Tovar, Služba
1. Drvič drevnej hmoty 1ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Stroj určený na drvenie drevnej hmoty a biologického odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Priemer drviacej komory | mm | 500 | ||
Otvorenie vstupného otvoru | mm | 200 | ||
Počet kladív | ks | 60 | ||
Šírka vkladacej násypky | mm | 1200 | ||
Dĺžka vkladacej násypky | mm | 2800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon | vlastný motor min 60HP |
Deflektor pre ukladanie rozdrveného materiálu na zem | áno |
Dodrvovacie protiostrie | áno |
Magnetický separátor | áno |
Vlastný podvozok | áno |
Počítadlo motohodín | áno |
Poistka proti preťaženiu | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Celý požadovaný tovar (dodávka ako celok) musí byť dodaný nový a nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na dohovorené užívanie. |
Záruka na požadovaný tovar je minimálne 24 mesiacov. |
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu s vlastným návrhom na plnenie predmetu zmluvy, teda s presnou špecifikáciou tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EU (z Európskych štrukturálnych a investičných fondov). |
Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Lehota dodania tovaru: 120 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. Hodnota uvedená v zmluve je len informatívna z dôvodu, že pri zadaní novej objednávky v EKS je potrebné zadať túto hodnotu. Lehota dodania tovaru je 120 kalendárnych dní a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Poskytovateľom finančného príspevku - Prijímateľovi (Objednávateľovi) o ktorom bude úspešný uchádzač oboznamený. |
Veľké Úľany, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
30.09.2023 08:00
1,00 ks
128 858,40
107 382,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.05.2023 08:07
24.05.2023 08:45
24.05.2023 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2023 11:13 - Vstupná ponuka | 128 857,20 | € | Cena s DPH |
24.05.2023 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 116 196,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: