• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2023 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2023 10:15

Detail zákazky Z20234217

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2023 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2023 10:15

Základné údaje

Z20234217

OF-272151

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7887577

Objednávateľ

17335345

Slovenský pozemkový fond

Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

35743468

Gratex International, a.s.

Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie pre produkty VMware

licencie

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. licencie pre produkty VMware
Funkcia
Licencie VMware na úrovni Basic Support Coverage
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 kus 1
VMware vSphere 7 Enterprise for 1 processor kus 6
VMware vRealize Operations 8 Standard (Per CPU) kus 6
Subscription Upgrade VMware Horizon Standard (Perpetual) to Horizon 8 Standard - 10 Concurrent User/1Year license kus 16
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podpora musí byť poskytovaná priamo výrobcom softvéru a dodávateľ je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware o čom dodávateľ predloží doklad do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy  elektronickou formou (e-mailom ) objednávateľovi spolu so zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo, funkcia.
Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky. Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží elektronickou formou (e-mailom na adresu uvedenú v kontaktných údajoch) objednávateľovi podrobnú kalkuláciu jednotkovej ceny víťaznej ponuky. Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších prepisov.
Cena bude stanovená v členení Cena bez DPH + Cena s DPH +  Výška DPH v € pre každú z položiek : VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 = 1 ks + VMware vSphere 7 Enterprise for 1 processor = 6ks + VMware vRealize Operations 8 Standard (Per CPU) = 6 ks + Subscription Upgrade VMware Horizon Standard (Perpetual) to Horizon 8 Standard - 10 Concurrent User/1Year license = 16 ks
Vo VMware máme nasledovné identifikátory: Account Number: 846987546, Technical support with the number 419188752
Požaduje sa, aby cena zahŕňala všetky náklady dodávateľa spojené s dodávkou predmetu obstarania. Cena bude stanovená vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia. Miesto výkonu zákazky sú všetky pracoviská Slovenského pozemkového fondu. Cenová kalkulácia musí zahŕňať podmienky určené pre štátnu správu.
Požaduje sa nasadenie v sídle objednávateľa výhradne na zariadeniach objednávateľa, bez technickej odstávky a fyzickej prítomnosti pracovníkov dodávateľa.
Ojednávateľ požaduje zachovať plnú funkčnú zhodu a nastavenia existujúcich systémov, ktoré využívajú služby produktov VMware
Zmluva/dohoda sa uzatvára na dobu určitú od momentu uzavretia zmluvy/dohody alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy/dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr
Najnižšia ponuková cena za predmet zákazky nesmie prekročiť finančný limit určený pre podlimitnú zákazku
Cena za Predmet zmluvy, resp. príslušnú časť, bude fakturovaná na základe Objednávateľom potvrdeného dodacieho listu a/alebo akceptačného protokolu (ďalej len „Protokol“). Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní a protokolárnom odovzdaní Predmetu zmluvy. Faktúra ako daňový doklad musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platného zákona o dani z pridanej hodnoty. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi. Faktúra s prílohami preukazujúcimi realizáciu Predmetu zmluvy , bude doručená na adresu sídla Objednávateľa a a na adresu fakt
Za úhradu ceny sa považuje pripísanie celej fakturovanej čiastky na účet Dodávateľa. Ak faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, alebo údaje v rozpore s touto Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený v lehote do štrnásť (14) dní od jej doručenia vrátiť Dodávateľovi faktúru na prepracovanie s uvedením vytýkaných nedostatkov faktúry. Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú faktúru. V týchto prípadoch sa pôvodná lehota splatnosti faktúry prerušuje, a to odo dňa vrátenia faktúry Dodávateľovi až po vykonanie opravy faktúry Dodávateľom.
V pochybnostiach sa má za to, že faktúra bola doručená tretí deň po jej odoslaní. V prípade, že Objednávateľ vráti faktúru bezdôvodne, napriek tomu, že faktúra obsahuje správne údaje a všetky zákonom ustanovené náležitosti, lehota splatnosti faktúry sa neprerušuje. V prípade, ak Dodávateľ vystaví Objednávateľovi novú faktúru, lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia novej faktúry Objednávateľovi.
PODMIENKY PREBERANIA: Objednávateľ sa zaväzuje riadne dodaný Predmet zmluvy prevziať a podpísať Protokol. Predmet zmluvy bude Objednávateľom riadne prebratý po aktivácii Licencií, čo Zmluvné strany potvrdia podpísaním Protokolu. Vlastnícke právo k Predmetu zmluvy prechádza na Objednávateľa po prevzatí Objednávateľom a zaplatení ceny. Dodávateľ si vyhradzuje vlastnícke právo k Predmetu zmluvy až do zaplatenia ceny v zmysle ustanovenia § 445 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
PODMIENKY PREBERANIA: Objednávateľ nadobúda právo používať Predmet zmluvy, resp. jeho časť po prevzatí. Objednávateľ nemá právo Predmet zmluvy modifikovať alebo poskytovať tretím stranám. Nebezpečenstvo škody, straty alebo zničenia Predmetu zmluvy, resp. časti, prechádza na Objednávateľa momentom prevzatia Predmetu zmluvy, resp. časti.
POVINNOSTI DODÁVATEĹA: Dodávateľ je povinný dodať Predmet zmluvy riadne a včas v súlade s touto Zmluvou, zachovať všetky obchodné tajomstvá a dôverné informácie, ak boli označené ako dôverné, ktoré sa v priebehu plnenia Zmluvy dozvie o Objednávateľovi tak, aby sa o nich nedozvedeli tretie osoby a písomne reagovať na každú písomnú požiadavku Objednávateľa týkajúcu sa Predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť ochranu osobných údajov, s ktorými príde do styku pri plnení tejto zmluvy v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
POVINNOSTI DODÁVATEĹA: Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 79 ods. 1 a 2 zákona č. 18/2018 Z. z. sú jeho zamestnanci povinní zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch prevádzkovateľa, s ktorými prídu do styku pri plnení tejto Zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli a konštatujú, že Dodávateľ nebude pri plnení tejto Zmluvy ani na jej základe spracúvať žiadne osobné údaje v mene Objednávateľa ako sprostredkovateľ (spracovateľ osobných údajov)
POVINNOSTI OBJEDNÁVATEĽA: Objednávateľ sa zaväzuje v dohodnutých termínoch zabezpečiť súčinnosť, zaväzuje sa poskytnúť Dodávateľovi včas všetky informácie potrebné pre korektné plnenie predmetu tejto Zmluvy, ako napríklad technické špecifikácie, organizačné schémy, jasný popis problému, informácie o zmluvných záväzkoch voči tretím osobám, ak sa týkajú plnenia tejto Zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť vstupy pracovníkov Dodávateľa do všetkých potrebných priestorov, resp. zabezpečiť pre Dodávateľa on-line pripojenie, v zmysle tejto Zmluvy.
POVINNOSTI OBJEDNÁVATEĽA: Pracovníci Dodávateľa sú oprávnení pohybovať sa len v Objednávateľom vyhradených (určených) priestoroch a vždy v sprievode k tomu poverených zamestnancov Objednávateľa. Objednávateľ berie na vedomie, že aktivovaním Licencií podľa tejto Zmluvy, Objednávateľ akceptuje licenčné dojednania výrobcu softvéru (licencií) a stáva sa oprávneným licenčným užívateľom týchto Licencií.
ZÁRUKA A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY: Dodávateľ zodpovedá za škody podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka, ak nie je v tejto Zmluve stanovené inak. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamácie vád Predmetu zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení, písomnou formou alebo e-mailom na adresu Dodávateľa, vrátane oznámenia okamihu zistenia vád, popisu zistenej vady a nároku, ktorý si uplatňuje. Dodávateľ poskytuje záruku na Predmet zmluvy v trvaní 3 mesiace odo dňa protokolárneho odovzdania Predmetu zmluvy.
SANKCIE: Objednávateľ je oprávnený v prípade omeškania Dodávateľa s odovzdaním Predmetu zmluvy požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,03% z ceny Predmetu zmluvy vrátane DPH, za každý čo i len začatý deň omeškania a je oprávnený fakturovať Dodávateľovi. Ak sa Objednávateľ dostane do omeškania s úhradou ceny za Predmet zmluvy a fakturovanú cenu neuhradí ani do 10 dní po tom, čo mu bola doručená písomná výzva na jej zaplatenie, je Dodávateľ oprávnený uplatňovať si voči Objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,03 % z dlžnej čiastky za každý aj začatý deň omeškania.
SANKCIE: Ak bude Objednávateľ v omeškaní s platbami viac ako 30 dní, má Dodávateľ právo pozastaviť akékoľvek plnenia podľa Zmluvy pre Objednávateľa až do vyrovnania pohľadávky. Takéto konanie Dodávateľa sa nepovažuje za porušenie zmluvných povinností a nemôže viesť k omeškaniu Dodávateľa. Zmluvné pokuty v zmysle ustanovení tejto Zmluvy sa neduplikujú, t.j. zmluvného partnera možno za ten istý nesplnený zmluvný záväzok sankcionovať len raz, čo nevylučuje zmluvné pokuty za ďalšie nesplnené zmluvné záväzky
ZÁNIK ZMLUVY: Zmluvné strany sa dohodli, že túto Zmluvu možno ukončiť pred uplynutím doby platnosti dohodou Zmluvných strán alebo odstúpením Zmluvnej strany podľa tohto Článku Zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že ak jedna Zmluvná strana podstatne poruší zmluvné povinnosti, dohodnuté v tejto Zmluve, druhá Zmluvná strana má právo odstúpiť od Zmluvy. Spôsob odstúpenia od Zmluvy sa riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka a je ho možné uplatniť písomne do 14 pracovných dní odo dňa, kedy sa strana, ktorá chce právo odstúpenia uplatniť, o podstatnom porušení tejto Zmluvy dozvedela.
ZÁNIK ZMLUVY: Zmluvné strany za podstatné porušenie tejto Zmluvy považujú: ak Dodávateľ pre okolnosti výlučne na jeho strane bude meškať s odovzdaním Predmetu zmluvy alebo odstránením vád Predmetu zmluvy viac ako 30 dní od dohodnutých termínom podľa tejto Zmluvy; ak Objednávateľ bude meškať s poskytnutím súčinnosti podľa tejto Zmluvy dlhšie ako 30 dní.V prípade, že Dodávateľ odstúpil od tejto Zmluvy v súlade s ustanoveniami tejto Zmluvy, je Objednávateľ povinný uhradiť Dodávateľovi neuhradenú cenu Predmetu zmluvy, na ktorú vznikol nárok do odstúpenia.
OKOLNOSTI VYLUČUJÚCE ZODPOVEDNOSŤ – VYŠŠIA MOC: Zmluvné strany, ako účastníci záväzkového vzťahu, nezodpovedajú za porušenie a omeškanie svojich záväzkov, a to v zmysle ustanovenia § 374 a nasl. Obchodného zákonníka, spôsobené tzv. vyššou mocou, t.j. okolnosťami, ktoré nastali nezávisle od vôle Zmluvných strán a bránia im v splnení povinností, pričom nemožno rozumne predpokladať, že by Zmluvná strana túto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala („Okolnosti vylučujúce zodpovednosť“).
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA: Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú,  na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené touto zmluvou, sa riadia právnymi predpismi SR, najmä ustanoveniami Obchodného zákonníka. Dodávateľ ani Objednávateľ nenesú zodpovednosť v prípade vis major. V týchto prípadoch sa Zmluvné strany dohodnú v rámci osobitnej dohody na podmienkach odstránenia následkov. V prípade sporného chápania tejto Zmluvy sa Zmluvné strany budú snažiť pred zahájením právnych krokov predovšetkým o zhodu v dobrom. Ak ani takto nedôjde k zhode, obrátia sa na príslušný súd a platným právom je slovenské právo.
Pre účely tejto Zmluvy sa písomnou formou komunikácie rozumie aj komunikácia prostredníctvom e-mailových správ. Táto Zmluva tvorí úplnú a konečnú dohodu medzi Zmluvnými stranami vo všetkých záležitostiach v nej obsiahnutých a nahrádza všetky predchádzajúce písomné alebo ústne dohody, týkajúce sa predmetu Zmluvy.
V prípade, že sa niektoré ustanovenie tejto Zmluvy stane neplatným, neznamená to, že celá Zmluva stráca platnosť. V takomto prípade sa Zmluvné strany dohodli, že nájdu formulácie a znenie čo najviac podobné pôvodnému zámeru a nahradia ich tak, aby bol zachovaný účel a cieľ tejto Zmluvy, pri rešpektovaní nových faktov, bez ujmy pre obidve Zmluvné strany. Zmluva nadobúda účinnosťv súlade s § 47a Občianskeho zákonníka dňom nasledujúcim po dni zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SPF Búdkova 36 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.06.2023 00:00 — 31.05.2024 00:00

1,00 súbor

29 091,80

24 243,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2023 13:09

22.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 722
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2023 17:02 - Vstupná ponuka 23 262,00 € Cena s DPH
22.05.2023 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 22 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS