• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2023 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2023 09:50

Detail zákazky Z20234212

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2023 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2023 09:50

Základné údaje

Z20234212

OF-272251

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7887549

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54159768

DK Profi s. r. o.

Slovenská 11401/23D, Nové Zámky, 94002, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba chladničiek a mrazničiek (aj veľkokuchynských)

Servis, pozáručné opravy chladničiek a mrazničiek (aj veľkokuchynských)

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a pozáručné opravy chladničiek a mrazničiek vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže originálnych náhradných dielov.
Funkcia
Servis a pozáručné opravy chladničiek a mrazničiek, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FRIGA BOHNMRE 270 - mraziaci box výmena vnútornej jednotky ks 1
RM-M-36/1-1/1Maneupor - mraziaci box výmena vonkajšej jednotky (kompresor) ks 1
KCHJ-E-34Electrolux - chladiaci box výmena vonkajšej jednotky (ventilátor ) ks 1
Voľne stojaca chladnička Zanussi -  doplnenie chladivaoprava kompresora ks 1
Voľne stojaca chladnička Electrolux -   doplnenie chladiva oprava kompresora ks 1
Mraziaci box - doplnenie chladiva ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za normohodinu práce.
Maximálny finančný limit na servis a pozáručné opravy chladničiek a mrazničiek, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže náhradných dielov je 3 000,- EUR s DPH.
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou chladničiek a mrazničiek.
Účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi najneskôr do 2 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy po jednotlivých položkách.
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu.
Prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy.
Zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia, v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa. Prístup z cestnej komunikácie možnosť naloženia cez nákladovú rampu.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo servisu do 24 hodín od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. Miesto plnenia Nitra Novozámocká 1.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadení: malé a stredné opravy do 2 dní, v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, max. do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, veľké, tzv. generálne dopravy maximálne do 10 dní.
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia.
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby.
Celková fakturovaná cena za opravu chladničiek a mrazničiek predstavuje násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy v hodinách zaokrúhlenej na jednu desatinu hodiny a ceny náhradných dielov, spotrebného materiálu použitého pri oprave.
V prípade, ak sa oprava zariadenia nebude vykonávať v mieste plnenia, stanoví zhotoviteľ celkovú cenu za opravu  zariadenia , ktorú odsúhlasí objednávateľ na zápise o odovzdaní a prevzatí  zariadenia.
V takomto prípade bude konečná celková cena za opravu pozostávať z ceny za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky, ktorá bude predstavovať násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky.
V prípade, ak sa zhotoviteľ a objednávateľ nedohodnú na celkovej cene za opravu  zariadenia alebo táto oprava bude nerentabilná alebo zariadenie bude neopraviteľné, zhotoviteľ je to povinný uviesť na zápise o odovzdaní a prevzatí  zariadenia. V tom prípade zhotoviteľovi náleží odplata vo výške násobku jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy  zariadenia zaokrúhlenej na desatinu hodiny.
Za dobu opravy  zariadenia sa v tomto prípade považuje identifikácia poruchy, návrh celkovej ceny za opravu zariadenia resp. odôvodnenie nerentabilnosti alebo neopraviteľnosti  zariadenia.
Pred vykonaním opravy objednávateľ zašle (alebo telefonicky oznámi) zhotoviteľovi požiadavku na požadované opravy, na základe ktorej zhotoviteľ vypracuje predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Následne zhotoviteľ zašle objednávateľovi na odsúhlasenie predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Opravy podľa tejto dohody bude možné realizovať len na základe objednávateľom písomne odsúhlasenej predbežnej cenovej a časovej kalkulácie po zaslaní objednávky.
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomných objednávok vystavených oprávnenou osobou objednávateľa až po odsúhlasení predbežnej cenovej a časovej kalkulácie.
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať objednaný rozsah opravy v termínoch, ktoré budú uvedené v príslušnej objednávke objednávateľa.
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie opráv a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu opráv, a to v ktorejkoľvek fáze.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín, potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely.
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 12 mesiacov.
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť, alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje, ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa.
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.
Celkové počty opravovaných chladničiek a mrazničiekí, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať servis a opravy strojov a zariadení v závislosti od svojich potrieb. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.10.2023, alebo do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

29.05.2023 07:00 — 31.10.2023 15:00

1,00 Normohodina

3 000,00

28,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2023 15:38

22.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 439
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2023 15:40 - Vstupná ponuka 28,20 € Cena s DPH
16.05.2023 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka 28,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS