00166260
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Poskytovanie služieb podpory a prevádzky dátového centra
správa
Služba
1. SLA 1:
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozsah požadovanej podpory: |
Definícia: |
- Reaktívna podpora pre nižšie uvedený HW a SW - požadovaná je SLA s pokrytím 24x7, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 4 hodín - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
- Proaktívna podpora s nasledovnými parametrami - pravidelné kvartálne aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 6MD mesačne – môže byť vykonané vzdialene alebo lokálne v priestoroch Objednávateľa, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
- Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5 (v čase od 07:00 do 16:00), 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 6 hodín - min. 5MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
- Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Detailné požiadavky na SLA | |
Objednávateľ požaduje vykonávať pravidelné, plánované činnosti minimálne a zmenové požiadavky v rozsahu: | |
a) odborné činnosti skupiny špecialistov pre menované technológie HW a SW v rozsahu SLA 9x5 (od 07:00 do 16:00). Požadovaný je výkon on-site v nutnom rozsahu SLA a vzdialene pokiaľ je riešenie možné vykonať prostredníctvom zabezpečeného sieťového pripojenia: | |
b) analýza a návrh riešení na optimálnu prevádzku zariadení, | |
c) vykonávanie konsolidácie siete za účelom sprehľadnenia a zjednodušenia sieťových tokov, | |
d) pravidelný monitoring výkonnosti zariadení a vykonanie opatrení na odstránenie nedostatkov, vrátane udržiavania dokumentácie o nastavení monitoringu, návrhu riešenia incidentov a varovaní z monitoringu a navrhovania monitorovacích udalostí, | |
e) vykonávanie rekonfigurácií podľa požiadaviek Objednávateľa, | |
f) pravidelné aktualizácie firmware a programového vybavenia podľa odporúčaní výrobcu a odborných skúseností, | |
g) pravidelná profylaktika (preventívne servisné zásahy realizované v rámci proaktívnych činností) za účelom spoľahlivej prevádzky IKT Objednávateľa, minimálne v rozsahu uvedenom v tabuľke č. 1 Minimálny rozsah profylaktických činnosti. | |
h) riešenie problémov a eskalácia incidentov na tretie strany – dodávateľov (práca s externým helpdeskom, komunikácia s dodávateľmi na odbornej úrovni). | |
Objednávateľ vyžaduje vykonanie činností v prípade incidentu minimálne v rozsahu: | |
a) Okamžitý a bezodkladný zásah s pokrytím 24x7, vykonanie zásahu vzdialene alebo on-site do 4 hodín od vzniku incidentu on-site | |
b) Zásah do 1 hodiny vzdialene s pokrytím 24x7 pre incidenty spôsobujúce výpadok primárnych služieb Objednávateľa; | |
c) Zásah do 3 hodín on-site s pokrytím 24x7 pre incidenty podporných služieb Objednávateľa. | |
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať na seba zodpovednosť za výkon pravidelných a plánovaných činností ako aj činností v prípade incidentu od vlastných zamestnancov Objednávateľa v lehote najneskôr 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa. | |
Záruka na HW a SW (Support and Subscription) pre výmenu náhradných dielov a nárok na softvérové aktualizácie je zabezpečená Objednávateľom samostatne a teda nie je predmetom plnenia tejto Zmluvy. |
2. SLA 2:
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozsah požadovanej podpory: |
Definícia: |
Zabezpečenie on-site podpory IKT a technológií lokálnej siete LAN a metropolitnej siete WAN, perimetra a špecifických dedikovaných sietí Objednávateľa tvorenej aktívnymi prvkami produktov Cisco Catalyst, Cisco ASA, Cisco PIX, Imperva a Cisco Wireless a pasívnou kabelážou v lokalitách Bratislavského a Prešovského kraja |
- Proaktívna podpora s nasledovnými parametrami - pravidelné mesačné aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 12MD mesačne v režime 9x5 - musí byť vykonané on-site v priestoroch Objednávateľa, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
- Reaktívna podpora pre nižšie uvedený IKT - požadovaná je SLA s pokrytím 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 15 minút - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
- Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 30 minút - min. rozsah 12MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
- Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa, konzultácie, účasť na stretnutiach s dodávateľmi a odborné expertné poradenstvo v oblasti IKT a bezpečnosti IS - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Detailné požiadavky na SLA | |
Objednávateľ požaduje vykonávať pravidelné, plánované činnosti minimálne a zmenové požiadavky v rozsahu: | |
a) odborné činnosti sieťového špecialistu v rozsahu SLA 9x5. Požadovaný je výkon onsite, v celom rozsahu SLA, nakoľko požadovaný zásah je maximálne do 30 minút od vzniku požiadavky, | |
b) analýza a návrh riešení na optimálnu prevádzku siete, | |
c) vykonávanie konsolidácie siete za účelom sprehľadnenia a zjednodušenia sieťových tokov, | |
d) pravidelný monitoring výkonnosti siete a odhalenie tzv. úzkych hrdiel v sieti a na aktívnych prvkoch, | |
e) vykonávanie rekonfigurácií podľa požiadaviek Objednávateľa, | |
f) pravidelné aktualizácie firmware a programového vybavenia podľa odporúčaní výrobcu a odborných skúseností, | |
g) pravidelné odborné činnosti za účelom spoľahlivej prevádzky IKT Objednávateľa, | |
h) riešenie problémov a eskalácia incidentov na tretie strany – dodávateľov (práca s externým helpdeskom, komunikácia s dodávateľmi na odbornej úrovni). | |
Objednávateľ vyžaduje vykonanie činností v prípade incidentu minimálne v rozsahu: | |
a) Okamžitý a bezodkladný zásah s pokrytím 9x5, maximálne však do 15 minút od vzniku incidentu on-site, a to v časovom rozmedzí od 7:00 hod. do 16:00 hod.; | |
b) Zásah do 1 hodiny vzdialene s pokrytím 24x7 pre incidenty spôsobujúce výpadok primárnych služieb Objednávateľa; | |
c) Zásah do 3 hodín on-site s pokrytím 24x7 pre incidenty podporných služieb Objednávateľa. | |
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať na seba zodpovednosť za výkon pravidelných a plánovaných činností ako aj činností v prípade incidentu od vlastných zamestnancov Objednávateľa v lehote najneskôr 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa. | |
Záruka na HW a SW (Support and Subscription) pre výmenu náhradných dielov a nárok na softvérové aktualizácie je zabezpečená Objednávateľom samostatne a teda nie je predmetom plnenia tejto Zmluvy. |
3. Opis predmetu podpory
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadovaná podpora pre nasledovné zariadenia/oblasti: |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadovaná podpora pre nasledovné zariadenia/oblasti: | |
• Podpora virtuálnej infraštruktúry - 2x vCenter server - 26 vSphere host server v členení do datacentier, klastrov, skupín s riadeným prideľovaním výpočtových a kapacitných zdrojov, podpora min. 1000 VM | |
• Podpora SAN infraštruktúry – Požadovaná podpora je pre 4x SAN switche na platforme Cisco MDS. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
• Podpora LAN infraštruktúry – Požadovaná podpora je pre 2x Cisco Nexus. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
• Podpora pre zariadenia Cisco Core a Access Network na platforme Cisco Catalyst. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
• Podpora pre riadený prístup do bezdrôtovej siete (bez ohľadu na to či to je alebo nie je doménová sieť) na platforme Cisco Enterprise Wireless a Cisco DNA | |
• Podpora diskových polí: Požadovaná podpora je pre nasledovné typy diskových polí - 4x Netapp FAS series, - 1x HP 3PAR, - 2x HP P2000 a - 1x IBM V5000. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
• Podpora web publishing / LB zariadení - Požadovaná podpora pre F5 Big IP klaster, podpora ASM a APM pre publikovanie aplikácií. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie potrebnej pre dodávateľov aplikácií ako aj pre prevádzku už existujúcich aplikácií. | |
• Podpora operačných systémov - OS Windows (Server 2003 – 2022) - OS Linux (rôzne distribúcie) . Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
• Podpora vybraných aplikácií - Požadovaná podpora pre MS Exchange ( verzia 2010 a novšie), MS cloud M365 a hybrid Exchange - Požadovaná podpora pre MS SQL servre (po úroveň aplikácie, za databázy a obsah jednotlivých databázzodpovedajú aplikační správcovia) - Požadovaná podpora pre MS AD (verzie min. 2008 a novšie), požadovaná podpora bezpečnostných nástrojov pre ochranu prístupov. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o podpore vybraných aplikácií a podpore bezpečnostných nástrojov. | |
• Podpora SOPHOS Security Appliance v režime vysokej dostupnosti (HA) vrátane integrovanej funkcionality systému VPN koncentrátor s dvojfaktorovou autentifikáciou. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
• Podpora zálohovania - Požadovaná je podpora pre Veeam Backup and Replication min. verzia 7 a novšie a Veeam for M365, | |
Požadovaný projektový manažment a evidencia: | |
• riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory, | |
• pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 2x mesačne, | |
• evidenciu zásahov na on-line portáli určenom objednávateľom - s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa minimálne ssl a overovaním menom a heslom, - so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, - s reportingom vykonaných činností a automatickou e-mailovo notifikáciou na definovaných riešiteľov | |
• eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu, | |
• komunikačné a sociálne schopnosti na vysokej úrovni, | |
• reporting o vykonaných aktivitách podliehajúci akceptácii Objednávateľa 1x mesačne, | |
• reporting využívania HW zdrojov infraštruktúry - na vyžiadanie objednávateľa, min. však 1x štvrťročne. |
Názov |
Vyžaduje sa aby súvisiace služby boli poskytované dodávateľom, ktorý je počas celej doby platnosti a účinnosti Zmluvy držiteľom nižšie uvedených platných certifikátov/osvedčení v pre oblasť súvisiacu s predmetom Zmluvy vydaných nezávislou inštitúciou: |
1/ je držiteľom certifikátov/osvedčení ISO 27001, |
2/ pre výrobcu VMware v nasledujúcom rozsahu: VCP6 - min. 4 pracovníci, pre VTSP SV - min. 1 pracovník, pre VTSP NV - min. 1 pracovník, pre VTSP BC - min. 1 pracovník |
3/ pre výrobcu Microsoft: MCTS –Microsoft Exchange Server pre min. ver. 2010-Configuration, min. 1 pracovník, MCTS –Windows Server pre min. ver. 2008-Active Directory Configuration, min. 1 pracovník, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Applications Infrastructure Configuration, min. 1 pracovník, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Network Infrastructure, min. 1 pracovník, MCITP - Enterprise Messaging Administrator Exchange pre min. ver. 2010, min. 1 pracovník, MCSA - Windows Server pre min. ver. 2008, min. 1 pracovník, |
4/ pre výrobcu Veeam: VMTSP min. ver.9 – min. 1 pracovník, - VMSP min. ver. 9 - min. 1 pracovník, VMCE min. ver. 9 – min. 2 pracovníci, |
5/ pre výrobcu IBM: IBM TSM 7.1.1.Administrator – min. 1. pracovník, IBM TSM 7.1.1 Deployment Professional – min. 1 pracovník, |
6/ pre výrobcu F5: F5 BIG-IP Certified Administrator min. 1 pracovník, F5 Certified Technology Specialist Local Traffic Manager min. 1 pracovník, F5 Certified Technology Specialist Application Security Manager min. 1 pracovník |
7/ pre výrobcu SOPHOS: Sophos Certified Engineer min. 2 pracovníci, |
8/ pre výrobcu NetApp v rozsahu: min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 1 pracovník pre NCIE |
9/ pre výrobcu CISCO: Cisco CCNA, min. 1 pracovník, Cisco CCS-EC, min. 1 pracovník, Cisco CCIE, min. 1 pracovník |
10/ Projektový manažment - Na základe metodického pokynu Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/28999/2009-132 pre riadenie IT projektov je požadované preukázanie certifikácie Prince2, min. verzie Practicionner – min. 1 pracovník - ITIL ver. 3 – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky – min. 1 pracovník. |
Dodávateľ na preukázanie odborných skúseností predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam 3 poskytnutých služieb s rovnakým alebo podobným predmetom plnenia za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. |
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa uvedené preukázať predložením týchto certifikátov/osvedčení a dokladov v elektronickej forme. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak Dodávateľ preukazoval technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom technických alebo odborných kapacít inej osoby, zaväzuje sa pri plnení predmetu Zmluvy používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy overiť skutočnosť, že Dodávateľ disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch. Ak Dodávateľ nepreukáže, že disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch, má Objednávateľ právo vyrubiť Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 15.000,- eur bez DPH a odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia Zmluvy. |
Objednávateľ a Dodávateľ sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy a navzájom sa budú bezodkladne informovať o všetkých skutočnostiach potrebných pre plnenie ich záväzkov podľa tejto Zmluvy, najmä vzájomne si oznamovať všetky zmeny a dôležité okolnosti, ktoré môžu mať vplyv na práva a povinnosti Zmluvných strán podľa tejto Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie tak, aby pri poskytovaní Plnenia nevznikali zbytočné prieťahy. Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť v celom rozsahu škodu/y vzniknuté na strane Objednávateľa v dôsledku akéhokoľvek neplnenia povinností Dodávateľa podľa Zmluvy. |
Dodávateľ sa v súvislosti s plnením predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať bezpečnostnú politiku Objednávateľa, ďalšie Objednávateľom vydané bezpečnostné smernice a štandardy, požiadavky na bezpečnosť definované Zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “Zákon o KB”), vykonávacími predpismi k Zákonu o KB, vyhláškou 362/2018 Z.z. Národného bezpečnostného úradu, zákonom č. 95/2019 Z. z., Vyhláškou č. 78/2020 Z. z. a bezpečnostné požiadavky uvedené v tejto Zmluve. |
Oprávnené osoby a pracovníci Dodávateľa, ktorí budú vykonávať pre Objednávateľa činnosti súvisiace s plnením tejto zmluvy, musia byť poučení o povinnostiach podľa predchádzajúceho bodu a o tomto poučení je Dodávateľ povinný vytvoriť záznam, ktorý bude podpísaný poučenou osobou a osobou, ktorá poučenie vykonala. |
Na vyžiadanie Objednávateľa je Dodávateľ povinný poskytnúť plnú súčinnosť pri riešení Bezpečnostného incidentu povereným zamestnancom Objednávateľa. |
Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy je povinný vykonávať svoje činnosti v súlade s bezpečnostnou dokumentáciou, odporúčaným bezpečnostnými postupmi a v súlade so zásadami due diligence a due care. |
Dodávateľ nie je oprávnený svoju akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi vyplývajúcu zo Zmluvy alebo s ňou súvisiacu postúpiť na iného alebo založiť v prospech tretích osôb. |
Súčasťou dodávky je pravidelné vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v mieste inštalácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa osobne prevziať v mieste inštalácie potrebné prístupy, dokumentáciu a oboznámiť sa s infraštruktúrou v rozsahu nevyhnutnom pre plnenie Zmluvy, a to do 14 dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti infraštruktúry na začatie poskytovania požadovanej podpory. Objednávateľ má právo výzvu doručiť Dodávateľovi písomne alebo v elektronickej forme na e-mailový kontakt Dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje začať s poskytovaním služieb podľa zmluvy v lehote najneskôr 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Technickej a funkčnej špecifikácii predmetu a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Zmluvu je možné pred uplynutím dohodnutej doby jej trvania ukončiť aj výpoveďou Objednávateľa bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená Dodávateľovi. |
Konečná suma bude dodávateľovi uhrádzaná čiastkovo, pravidelne mesačne na základe vystavených faktúr a potvrdených pracovných listov / akceptačných protokolov o vykonaných činnostiach. Splatnosť faktúry vystavenej v súlade s touto Zmluvou je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Všetky preventívne činnosti budú evidované v nástroji určenom Objednávateľom vo forme profylaktických hlásení. Po dohode s Objednávateľom môžu byť tieto pravidelné činnosti zakladané automaticky, vždy pri založení novej profylaktiky a budú automaticky prideľované na jednotlivé riešiteľské skupiny. |
Údaje na vyhodnotenie servisnej služby bude Poskytovateľ výlučne čerpať z nástroja Objednávateľa, kde je zaručená auditovateľnosť vyhodnotenia servisnej služby. K zaevidovanému hláseniu bude archivovaný záznam o samotnej aktivite, o vykonávateľovi aktivity a čase ako aj o periodicite profylaktických činností |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2023 12:00 — 15.06.2024 11:59
1,00 súbor
147 600,00
123 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2023 14:59
25.05.2023 10:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2023 10:29 - Vstupná ponuka | 147 456,00 | € | Cena s DPH |
25.05.2023 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 147 456,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: