• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20234175

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20234175

OF-272178

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7887557

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

00643581

TERRASTROJ spol. s r.o.

Vlčie hrdlo 90/A, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pripojovacie hadice prídavných zariadení DPaM

pripojovacie hadice, hadice

  • 44165100-5 - Hadice
  • 43328100-9 - Hydraulické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pripojovacie hadice ku prídavným zariadeniam
Funkcia
Nákup 20 sád pripojovacích hadíc ku prídavným zariadeniam určené na pripojenie svahovej frézy FAE DML/HY/VT-125 ku stroju JCB HYDRADIG POTHOLE PRO HD110WTPSV vrátane dopravy do miest plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pripojovacie hadice (3 kusy hadíc bez rýchlospojok v každej sade) vrátane dopravy do miesta plnenia v Michalovciach sada 4
Pripojovacie hadice (3 kusy hadíc bez rýchlospojok v každej sade) vrátane dopravy do miesta plnenia v Trebišove sada 4
Pripojovacie hadice (3 kusy hadíc bez rýchlospojok v každej sade) vrátane dopravy do miesta plnenia v Rožňave sada 4
Pripojovacie hadice (3 kusy hadíc bez rýchlospojok v každej sade) vrátane dopravy do miesta plnenia v Spišskej Novej Vsi sada 4
Pripojovacie hadice (3 kusy hadíc bez rýchlospojok v každej sade) vrátane dopravy do miesta plnenia v Moldave nad Bodvou sada 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hadice: určené na pripojenie svahovej frézy FAE DML/HY/VT-125 ku stroju JCB HYDRADIG POTHOLE PRO HD110WTPSV áno
Sada: 3 kusy hadíc bez rýchlospojok v každej sade áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto plnenia: Michalovce, Trebišov, Rožňava, Spišská Nová Ves, Moldava nad Bodvou.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3a.) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 (cenová a technická špecifikácia) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
4a.) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým elektronická platforma EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
4b.) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - pripojovacie hadice - doklady",
4c.) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
4d.) najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom elektronickej platformy EKS,
5. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať nový, nepoužitý a nepoškodený tovar.
6.  Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy nie je zaťažený právami tretích osôb.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v  tejto zmluve a OPEP-e.
8. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Príloha č. 1).
9. K cene bude dodávateľ, ktorý je platiteľom DPH fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
10. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise ocenených položiek (položky vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej  sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. Lehota dodania tovaru:
11a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 30 (tridsiatich) kalendárnych dní t. j. upresnenej v uzavretej zmluve v bode 3.2 Čas/lehota plnenia zmluvy,
11b.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch t. j. pondelok - piatok od 07.00 hod do 15.00 hod; ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný termín/čas doručenia minimálne 1 deň vopred,
11c.) nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 14 (štrnástich) dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 14-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
14. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 14 (štrnástich) dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa.
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy:
15a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
15b.)  nedodržanie kvality dodaného tovaru,
15c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
15d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3.,
15e.)  predloženie dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa,
15f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
16. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

29.05.2023 00:00 — 28.06.2023 23:59

1,00 súbor

6 720,00

5 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2023 09:17

22.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2023 08:55 - Vstupná ponuka 6 720,00 € Cena s DPH
22.05.2023 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 6 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS