• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2023 11:45

Detail zákazky Z20234171

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2023 11:45

Základné údaje

Z20234171

OF-269237

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7893369

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierové náplne do zásobníkov

Papierové utierky a toaletný papier

  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové utierky so stredovým odvíjaním
Funkcia
2-vrstvové papierové utierky do zásobníka TREND
Osobná hygiena
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka kotúča m 108 125
výška kotúča mm 190 200
priemer kotúča mm 190
počet útržkov ks 450 500
počet kusov v balení ks 6 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predpokladané množstvo 11160 kusov
farba a zloženie 100% biela celulóza
 2. Toaletný papier
Funkcia
2-vrstvový toaletný papier do zásobníka TREND
Osobná hygiena
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka kotúča m 120 130
výška kotúča mm 90
priemer kotúča mm 190
počet útržkov ks 315 320
počet kusov v balení ks 12 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predpokladané množstvo 7560 kusov
farba a zloženie 100% biela celulóza
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Košice, Trieda SNP 1.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy - dodávateľ oznámi jednotkovú cenu tovaru.
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa, cca v mesačných intervaloch.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
Tovar musí byť po nahlásení objednávky dodaný najneskôr do 5 pracovných dní. Ak dodávateľ z akéhokoľvek dôvodu tento termín nedodrží, zaväzuje sa objednávateľovi okamžite písomne (emailom, faxom, poštou) oznámiť dôvod tejto skutočnosti. Nesplnenie tejto požiadavky a povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ tovaru, úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5-tich pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa/kupujúceho nepostúpi dodávateľ/predávajúci svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. Súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení písomne ( emailom, faxom, poštou) ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. cene stanovenej touto zmluvou.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

45 257,64

37 714,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2023 10:40

23.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 70
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2023 12:03 - Vstupná ponuka 45 257,64 € Cena s DPH
19.05.2023 07:23 - Najvýhodnejšia ponuka 32 633,22 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS