• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2023 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2023 12:05

Detail zákazky Z20234159

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2023 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2023 12:05

Základné údaje

Z20234159

OF-272220

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7881632

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

00544426

AUDY s.r.o.

Živného 1a, Brno, 63500, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Transportné lehátka, vyšetrovacie lehátko

transportné, vyšetrovacie, lehátko

  • 33192100-3 - Lôžka na zdravotnícke účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vyšetrovacie transportné lehátka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Transportné lehátko ks 5
- priemer kolies mm 2 x 520
- priemer kolies mm 2 x 200
- dvojdielná ložná plocha, chrbtová časť polohovateľná pomocou plynovej piestnice stupňov 70
- ložná plocha šírka cm 60 80
- ložná plocha dĺžka cm 190 210
- vonkajšie rozmery: max. šírka cm 88
- vonkajší rozmer, dĺžka max. cm 210
- rozpätie výšky ložnej plochy cm 35
- nosnosť kg 230
2. Vyšetrovacie lehátko pojazdné ks 1
- podhlavník polohovateľný pomocou plynovej piestnice stupňov 0 77
- kolieska priemer mm 100
- pevná výška ložnej plochy cm 60 65
- rozmer ložnej plochy, šírka cm 60 67
- rozmer ložnej plochy, dĺžka cm 190 200
- nosnosť kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Transportné lehátko 5 ks
- konštrukcia z akostnej ocele s povrchovou úpravou práškovými farbami áno
- podvozok hydraulický s výškovým nastavením nadstavby pomocou hydraulického motora ( nožný pedál) áno
- úložný priestor v podvozku na osobné veci áno
- bočné sklopné zábrany po celej dĺžke vozíka 2 ks
- infúzny stojan áno
- 4 x kolesá , 2x s centrálnou brzdou áno
- pevná nadstavba, pevne prichytená k podvozku áno
- ložná plocha je čalúnená zdravotníckou koženkou áno
- držiak role papiera hygienického papieru – možnosťou obojstranného uchytenia v hlavovej alebo nožnej časti áno
- lehátka majú v každom rohu bezpečnostné nárazové koliesko áno
- tlačné ovládacie madlo áno
- možnosť farebného prevedenia konštrukcie a koženky áno
2. Vyšetrovacie lehátko pojazdné 1 ks
- konštrukcia vozíka je je vyrábaná z oceľových profilov s povrchovou úpravou s práškovými vypaľovanými farbami RAL áno
- ložná plocha dvojdielná, podhlavník / chrbtová časť je polohovateľná, ležiaca časť pevná áno
- obidve časti čalunené zdravotníckou zdravotne nezávadnou koženkou áno
- lehátko vybavené držiakom na hygienické papierové rolky, držiak obojstranný áno
- kolieska 3x brzda, 1x smerová aretácia
- možnosť farebného prevedenia konštrukcie a koženky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práva povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú vyšetrovacie lehátka 5 ks a vyšetrovacie lehátko pojazdné 1 ks, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v originálnom balení výrobcu.
Predmet zákazky musí byť dodaný v zmontovanom stave.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s prepísaným tovarom
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, ak sa uplatňujú  (vyhlásenie o zhode, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, preberací protokol, resp. dodací list.
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa dodania.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Miestom plnenia sú zdravotnícke zariadenia objednávateľa ( 3 miesta plnenia v Bratislave).
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Predmet zákazky bude financovaný z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa (Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky). V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, verejný obstarávateľ (ďalej aj „objednávateľ“) si vyhradzuje právo  zmluvy neuzatvoriť. Preddavok sa nebude poskytovať.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
Dodávateľ do 2 pracovných  dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus lehátka) v € bez DPH, sadzby DPH , cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH.
Predložené doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, alebo spolu s prekladom, ak sú doklady predkladané v cudzom jazyku.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak sa v rámci funkčnej a technickej špecifikácie predmetu kúpnej zmluvy vyskytujú technické požiadavky určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže Dodávateľ v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar pri dodržaní stanovených parametrov v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý bude pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek Objednávateľa slúžiť rovnakému účelu.
V prípade, že Dodávateľ v ním ponúkanej funkčnej a technickej špecifikácii použije „ekvivalent“, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy Objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne účinných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné kontaktovať objednávateľ najmenej 3 dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

05.06.2023 08:00 — 19.07.2023 14:00

6,00 ks

12 805,00

12 805,00

Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie názov, typové označenie tovaru a výrobcu, opis a technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zmluvy, aby mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2023 08:24

19.05.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2023 17:36 - Vstupná ponuka 12 800,00 € Cena bez DPH
19.05.2023 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 12 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS