• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2023 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 15:40

Detail zákazky Z20234132

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2023 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 15:40

Základné údaje

Z20234132

OF-271676

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7876727

Objednávateľ

00332887

Obec Tovarné

Tovarné 4, Tovarné, 09401, SVK

Dodávateľ

46920765

UNIKOV NITRA, s.r.o.

Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup technológie na zber komunálneho odpadu - Logický celok 4: " VEĽKOKAPACITNÉ KONTAJNERY"

Kontajner so sklopným čelom , vaňový kontajner, zatvorený kontajner

  • 44613000-0 - Veľké kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vaňový kontajner zatvorený
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kus 4
Objem m3 5,4 5,6
Nosnosť kg/m3 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ kontajnera Zatvorený
Materiál plech
Poklop je na pružinách – ľahké zdvíhanie áno
Povrchovo upravený minimálne základným a vrchným náterom áno
Záruka na zariadenia minimálne 24 mesiacov
 2. Vaňový kontajner so sklopným čelom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Objem m3 5,4 5,6
Nosnosť kg/m3 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ kontajnera otvorený
Materiál plech
Sklopné čelo áno
Povrchovo upravený minimálne základným a vrchným náterom áno
Záruka na zariadenie min 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a príp. inštalácie na mieste plnenia
2.  Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hodiny
3.  Manuál - návod na použitie v slovenskom resp. českom jazyku
4.  Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní preukázať plnenie funkčných vlastností a parametrov produktovými listami, alebo obdobným relevantným vyjadrením výrobcu (napr. vyhlásenie výrobcu, vyhlásenie importéra, vyhlásenie oprávneného zástupcu výrobcu, iný doklad oprávnenej nezávislej inštitúcie a pod. ). Tieto dokumenty predloží v slovenskom príp. českom jazyku. V prípade produktových listov uchádzač zvýrazní zvýrazňovačom a tie časti, ktoré obsahujú informáciu o požadovaných parametroch, resp. o hodnotách
6. Objednávateľ do 3 pracovných dní od doručenia dokladov (podľa bodu 5 ) posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa o čom vyhotoví písomný záznam. V prípade, že vlastný návrh predmetu zákazky Dodávateľa nie je v súlade so špecifikáciou podľa tejto zmluvy, Objednávateľ v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, Čl. XVIII Ukončenie zmluvy, bod 18.2 písmeno u), je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
7. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, v členení podľa jednotlivých položiek.
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
11. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar nový, doposiaľ nepoužitý.
12. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a kvalite podľa podmienok tejto Zmluvy a plne funkčný a spôsobilý na užívanie na určený účel vrátane Objednávateľom požadovanej dokumentácie.
13. Objednávateľ poskytne dodávateľovi k fakturácii číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré sa stane povinným údajom faktúry.
14. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (bez negatívneho vplyvu na efektívnosť prevádzky, bežnú údržbu a opravy, kompatibilitu s existujúcim strojným vybavením).
15. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR, EÚ a príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
16. Objednávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom/zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom/zhotoviteľom a výsledky kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania.
17. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.
18. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (odberateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
19. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu.
20. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi
20. Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia - Príloha: Technická špecifikácia ponúkaného tovaru
21. Objednávateľ upozorňuje, že najneskorší možný termín plnenia predmetu zákazky je termín 24.11.2023. Uvedené vychádza z platnej zmluvy o NFP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarné 4, 094 01 Tovarné, Tovarné, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

01.08.2023 06:00 — 24.11.2023 18:00

1,00 súbor

13 200,00

11 066,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa, po uzavretí zmluvy predložiť prílohu: Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a dôkazy podľa bodu 5 .

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2023 14:44

18.05.2023 14:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2023 15:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 296
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2023 11:44 - Vstupná ponuka 13 200,00 € Cena s DPH
17.05.2023 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 12 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS