00332887
Obec Tovarné
Tovarné 4, Tovarné, 09401, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Nákup technológie na zber komunálneho odpadu - Logický celok 4: " VEĽKOKAPACITNÉ KONTAJNERY"
Kontajner so sklopným čelom , vaňový kontajner, zatvorený kontajner
Tovar, Služba
1. Vaňový kontajner zatvorený
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | kus | 4 | ||
Objem | m3 | 5,4 | 5,6 | |
Nosnosť | kg/m3 | 650 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ kontajnera | Zatvorený |
Materiál | plech |
Poklop je na pružinách – ľahké zdvíhanie | áno |
Povrchovo upravený minimálne základným a vrchným náterom | áno |
Záruka na zariadenia | minimálne 24 mesiacov |
2. Vaňový kontajner so sklopným čelom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 | ||
Objem | m3 | 5,4 | 5,6 | |
Nosnosť | kg/m3 | 650 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ kontajnera | otvorený |
Materiál | plech |
Sklopné čelo | áno |
Povrchovo upravený minimálne základným a vrchným náterom | áno |
Záruka na zariadenie | min 24 mesiacov |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a príp. inštalácie na mieste plnenia |
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hodiny |
3. Manuál - návod na použitie v slovenskom resp. českom jazyku |
4. Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní preukázať plnenie funkčných vlastností a parametrov produktovými listami, alebo obdobným relevantným vyjadrením výrobcu (napr. vyhlásenie výrobcu, vyhlásenie importéra, vyhlásenie oprávneného zástupcu výrobcu, iný doklad oprávnenej nezávislej inštitúcie a pod. ). Tieto dokumenty predloží v slovenskom príp. českom jazyku. V prípade produktových listov uchádzač zvýrazní zvýrazňovačom a tie časti, ktoré obsahujú informáciu o požadovaných parametroch, resp. o hodnotách |
6. Objednávateľ do 3 pracovných dní od doručenia dokladov (podľa bodu 5 ) posúdi vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa o čom vyhotoví písomný záznam. V prípade, že vlastný návrh predmetu zákazky Dodávateľa nie je v súlade so špecifikáciou podľa tejto zmluvy, Objednávateľ v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, Čl. XVIII Ukončenie zmluvy, bod 18.2 písmeno u), je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
7. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, v členení podľa jednotlivých položiek. |
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
11. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar nový, doposiaľ nepoužitý. |
12. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a kvalite podľa podmienok tejto Zmluvy a plne funkčný a spôsobilý na užívanie na určený účel vrátane Objednávateľom požadovanej dokumentácie. |
13. Objednávateľ poskytne dodávateľovi k fakturácii číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré sa stane povinným údajom faktúry. |
14. Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (bez negatívneho vplyvu na efektívnosť prevádzky, bežnú údržbu a opravy, kompatibilitu s existujúcim strojným vybavením). |
15. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej za účelom financovania predmetných Tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR, EÚ a príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
16. Objednávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom/zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom/zhotoviteľom a výsledky kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. |
17. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
18. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (odberateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
19. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu. |
20. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi |
20. Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia - Príloha: Technická špecifikácia ponúkaného tovaru |
21. Objednávateľ upozorňuje, že najneskorší možný termín plnenia predmetu zákazky je termín 24.11.2023. Uvedené vychádza z platnej zmluvy o NFP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tovarné 4, 094 01 Tovarné, Tovarné, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
01.08.2023 06:00 — 24.11.2023 18:00
1,00 súbor
13 200,00
11 066,00
Požaduje sa, po uzavretí zmluvy predložiť prílohu: Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a dôkazy podľa bodu 5 .
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2023 14:44
18.05.2023 14:50
18.05.2023 15:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2023 11:44 - Vstupná ponuka | 13 200,00 | € | Cena s DPH |
17.05.2023 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: