• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2023 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 14:45

Detail zákazky Z20234119

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2023 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 14:45

Základné údaje

Z20234119

OF-272200

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7876719

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

44736835

BASTAG OOPP, s.r.o.

Lipová 7, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná obuv pre SZVaO

pracovná obuv, obuv, poltopánky

  • 18800000-7 - Obuv
  • 18813300-4 - Vychádzková obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná obuv - poltopánky bez oceľovej špice
Funkcia
Poltopánky sú obuv derbového strihu, vyrábané lepeným výrobným spôsobom. Vrchné dielce zvršku sú vyhotovené z nánosovaného textilného materiálu alebo mikrovlákna s nánosom plastu,v čiernej farbe. Vrchové dielce sú okolo nohy zaklepané, obšité s podšívkou s orezaním. Zapínanie je riešené u polpáru šnurovaním cez min. 8 knížkov. Zvršok je vybavený textilnou alebo usňovou podšívkou a antislipom z netkaného textilu. Zvršok je pripevnený k podošve lepením. Podošva má jemný dezén. Nerobia čiary na podlahe. Poltopánky sú určené na používanie počas celého roka v interiéri aj exteriéri.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo pár 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba čierna
Vrchový materiál nánosovaný textilný materiál alebo plast nanesený na podklade z mikrovlákna, hrúbka 1,3 — 1,7 mm
Podšívkový materiál textilný materiál na báze polyesteru/polyamidu/bravčovicová useň,hrúbka min.0,6mm(podšívka zadných dielcov a priehlavku)materiál na báze netkanej textílie,hrúbka min.0,6mm(podšívková pätička-antislip)
Napínacia stielka netkaný textil alebo buničina, hrúbka min. 2,0mm
Vkladacia stielka minimálne 2-vrstvová, tvarovaná, textilná, na báze polyesteru alebo polyamidu
Šnúrovadlo ploché alebo okrúhle, 70 % polyster a 30% bavlna
Podošva monolitná, z TPK, PUR alebo gumy, s jemným dezénom
Veľkosť topánok podľa požiadaviek objednávateľa - veľkosti od č. 41 do č. 47
Určené na používanie v interiéri aj exteriéri áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu je povinný do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť referenčnú vzorku za účelom posúdenia úžitkových vlastností a technických parametrov výrobku, spolu s technickým listom výrobku.
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávka tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.05.2023 08:00 — 30.05.2023 14:00

100,00 párov

3 321,60

2 768,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2023 13:17

18.05.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2023 17:10 - Vstupná ponuka 3 321,60 € Cena s DPH
17.05.2023 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka 3 319,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS