• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2023 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 11:15

Detail zákazky Z20234096

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.05.2023 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 11:15

Základné údaje

Z20234096

OF-271768

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7876709

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31598536

ZTS Elektronika SKS s.r.o.

Trenčianska 19, Nová Dubnica, 01851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie meradiel na meranie elektrických a magnetických veličín

kalibrácia

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Generátor nízkofrekvenčný Keysight 33611A-akreditačná kalibrácia
Funkcia
vykonávanie kalibrácií meracích prístrojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Generátor nízkofrekvenčný  Keysight 33611A-akreditačná kalibrácia ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaná činnost' kalibrácia, kalibračný certifikát
Rozsah meradla 1 Hz — 80 MHz
Body kalibrácie: Interná časová základňa 1O MHz
Body kalibrácie: Striedavá amplitúda pre 1 kHz (Automatické nastavenie rozsahu vypnuté) 0,4V
Body kalibrácie: Striedavá amplitúda pre 1 kHz (Automatické nastavenie rozsahu zapnuté) 0,4V, 1,0V, 2,5V, 7,0V
Body kalibrácie: Jednosmerné offsetové napötie 0,0 V, 0,5 V, 10,0 V
Body kalibrácie: 1 Vpp (plochost', zníženie rozsahu) 1 kHZ ref., 100 kHz, 500 kHz,           1 MHz, 5 MHz, 10 MHz, 20 MHz, 30 MHz, 40 MHz, 50 MHz, 60 MHz, 70 MHz
Body kalibrácie: 1 Vpp (plochost', zníženie rozsahu, cont.) 80 MHz
Body kalibrácie: 4 Vpp (plochost', zníženie rozsahu) 1 kHZ ref., 100 kHz, 500 kHz,          1 MHz, 5 MHz, 10 MHz, 20 MHz, 30 MHz, 40 MHz, 50 MHz, 60 MHz,       70 MHz,80 MHz
Body kalibrácie: 8 Vpp (plochost', zníženie rozsahu) 1 kHZ ref., 100 kHz, 500 kHz,          1 MHz, 5 MHz, 10 MHz, 20 MHz, 30 MHz, 40 MHz, 50 MHz, 60 MHz,     70 MHz, 80 MHz.
Self-Test (osobný test) kalibračné body nie sú určené.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi.
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Miesto plnenia Žilina.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Kalibráciu (overenie) zariadenia môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Nedodržanie ktorejkol'vek podmienky a požiadavky objednávatel'a uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovat' za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávatel'a odstúpit' od zmluvného vzt'ahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávatel'a.
Na vykonanú službu-kalibráciu poskytne dodávatel' zákonnú záruku.
Služba bude objednávatel'om prevzatá na základe preberacieho zápisu poverenou osobou v pracovných clůoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Zápis musí obsahovat' dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzaíie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Dodávatel' sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručit' objednávatelovi podrobný rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávatel'a do 3 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie, ponuku dodávalel'a odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňat' požiadavky objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

22.05.2023 06:00 — 31.07.2023 13:00

1,00 ks

1 685,28

1 404,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.05.2023 10:27

18.05.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 378
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2023 09:43 - Vstupná ponuka 1 680,00 € Cena s DPH
18.05.2023 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 452,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS