• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2023 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2023 15:05

Detail zákazky Z20234071

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2023 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2023 15:05

Základné údaje

Z20234071

OF-269999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7871441

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

46586831

A-Z Gastro s.r.o.

Tatranská 88, Banska Bystrica, 97411, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výhrevný výdajný pult

pult

  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výhrevný výdajný pult
Funkcia
Udržanie teplej stravy pred výdajom a ohrevom tanierov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výhrevný výdajný pult ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POPIS:
hmotnosť 65 - 70 kg
rozmer 1500x700x900mm (šxhxv) - prípustnosť zmien k šírke, hĺbke a výške je plus 5cm alebo mínus 5cm
príkon elektro 3kW/230V
kapacita 4 x GN1/1 - 200mm
regulácia teploty 30-90°C
ovládanie na dlhšej strane
nedelená lisovaná vaňa
výpustný ventil umiestnenie v spodnej časti
polica
príslušenstvo hygienický zákryt
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane: dopravy ,  vykládky  na miesto plnenia, montáže na pripravené prívody,  odskúšanie zariadenia, záručnej doby 12 mesiacov, servisu počas záručnej doby a zaškolenia zamestnancov.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email  predložiť - technický list/prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. V prípade nedodržania nami zadanej požadovanej špecifikácie (popisu výrobku) , zmluvných podmienok a požiadaviek, má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Pri nedodržaní technických požiadaviek objednávateľ odstupuje od kúpnej zmluvy a vystavuje negatívnu referenciu.
Miesto plnenia: Trenčín
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 12.00 hod.
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v deň dodania a montáže  tovaru spolu s dodacím listom,  technickou špecifikáciou v slovenskom alebo v českom  jazyku a záručným listom.
Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Záručná doba 12 mesiacov a servis počas trvania záručnej doby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 6, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

20.05.2023 07:00 — 13.06.2023 12:00

2,00 ks

2 460,00

2 460,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.05.2023 13:58

17.05.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2023 06:19 - Vstupná ponuka 2 460,00 € Cena bez DPH
15.05.2023 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka 2 440,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS