• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 13:28
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 14:45

Detail zákazky Z20234070

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 13:28
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 14:45

Základné údaje

Z20234070

OF-271780

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7876671

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu.

pranie, chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
Funkcia
1. Zabezpečenie podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa
1.1. pranie,
1.2. chemické čistenie,
1.3. žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu,
1.4. odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne a ostatného textilného sortimentu na miesto plnenia,
1.5. preberanie a odovzdávanie bielizne a ostatného textilného sortimentu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza pracovná UT ks 15
Nohavice pracovné UT ks 15
Obrus  biely reštauračný ks 50
Plachta biela ks 480
Povlak na prikrývku (na paplón) ks 480
Povlak na vankúš ks 480
Uterák obyčajný ks 100
Utierka ks 300
Vankúš ks 40
Paplón ks 40
Záclona m2 198
Záves m2 198
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t. j. objednávok po dobu trvania zmluvy,  objednávateľ vystaví  objednávky podľa svojich potrieb.
Zodpovední zástupcovia objednávateľa dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu bielizne a textilu.
Termíny a kontaktné osoby objednávateľa budú uvedené v jednotlivých objednávkach.
V prípade potreby môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby aj mimo časový interval uvedený v dohodnutom harmonograme, v takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje odviezť znečistenú bielizeň a textil nasledujúci pracovný deň od nahlásenia požiadavky objednávateľa a doviezť čistú bielizeň a textil najneskôr do 7 kalendárnych dní, resp. v kratšom intervale podľa požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ musí bez meškania informovať objednávateľa a vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zmluvy.
Celková zmluvná cena plnenia je stanovená v rozsahu predpokladaného množstva uvedených jednotlivých druhov bielizne a textilu.
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb.
Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy (zberu znečistenej bielizne a textilu z miesta určenia, rozvozu čistej bielizne na miesto určenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia.
Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou , faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú potvrdené jednotlivé realizované objednávky s uvedeným rozpisom vypraného dodaného textilu a bielizne.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátené skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody dodávateľom a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu do 31.12.2023 od nadobudnutia účinnosti zmluvy resp. do naplnenia zmluvného finančného objemu podľa tohto, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania a dodania bielizne a textilu.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 5 pracovných dní.
V prípade, že objednávateľ počas platnosti zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Miesto plnenia: Banská Bystrica, Ružová 8
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.05.2023 13:28 — 29.12.2023 13:28

1,00 súbor položiek

2 162,00

2 162,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2023 13:33

18.05.2023 13:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2023 13:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 195
 36
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2023 15:18 - Vstupná ponuka 2 160,00 € Cena s DPH
12.05.2023 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS