• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2023 11:20

Detail zákazky Z20234055

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2023 11:20

Základné údaje

Z20234055

OF-272035

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7871425

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačová zostava

počítač, stolový, príslušenstvo, monitor, klávesnica, myš, tlačiarne

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava
Funkcia
Stolové počítače s príslušenstvom určených na kancelársku prácu a pre prácu v NIS zamestnancov objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počítač ks 10
2. Monitor ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počítač - min. požadované technické vlastnosti: -----
- procesor: minimálne i5 respektíve minimálna hodnota CPU s výkonom v Passmark skóre je 6000 a viac bodov
- pamäť RAM: minimálne 16 GB DIMM DDR3
- SSD disk: minimálne 256 GB
- mechanika: DVD-RW
- operačný systém: minimálne na úrovni Windows 11 Profesionál 64-bit z hľadiska kompatibility a prepojenia NIS
- USB porty: minimálne 6x USB 2.0 port a 4x USB 3.0
- DispayPort alebo HDI áno
Súčasťou balenia je: klávesnica Sk USB a optická myš kompatibilná ku každému počítaču
Monitor - min. požadované technické vlastnosti: -----
- uhlopriečka dispeja: minimálne 23" (58,4cm)
- úprava panela: antireflexný, LED podsvietený
- rozlíšenie: minimálne 1920 x 1080
- zobrazovací uhol: minimálne 170° horizontálne, 160° vertikálne
- jas: minimálne 250 cd/m2
- pomer kontrastu: minimálne 1000:1 statický, 5000000:1 dynamický
- čas odozvy: minimálne 5ms
- video vstupy: minimálne VGA, DisplayPort
- porty a konektory: minimálne 3USB 2.0
Súčasťou balenia je: kábel HDMI resp. DispayPort kompatibilný s výstupom z PC ku každému monitoru. Dĺžka minimálne 1,5m
MS Office Word, Excel, PowerPoint, OneNote – z hľadiska kompatibility a prepojenia NIS
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, nerepasovaný ,doposiaľ nepoužitý tovar
Zariadenia musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadení, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do do 7 dní od uzavretia zmluvy
Záručná doba na dodané zariadenie musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového čísla na webovej stránke výrobcu.
V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia.
Predávajúci je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30dní odo dňa ich uplatnenia kupujúcim. Predávajúci sa zaväzuje, že s odstraňovaním vady začne do 48 hodín od nahlásenia poruchy faxom alebo telefonicky, pričom nahlásenie musí obsahovať obchodné meno kupujúceho, zodpovednú osobu, dátum a čas, typ prístroja a popis poruchy. Pri nedodržaní tohto časového intervalu je predávajúci povinný zabezpečiť iné náhradné zariadenie za nefunkčný predmet plnenia.
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

31.05.2023 14:00

10,00 ks

5 040,00

5 040,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.05.2023 11:38

17.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 36
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2023 17:00 - Vstupná ponuka 5 040,00 € Cena bez DPH
16.05.2023 20:58 - Najvýhodnejšia ponuka 5 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS