00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
52081061
HS technology s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Počítačová zostava
počítač, stolový, príslušenstvo, monitor, klávesnica, myš, tlačiarne
Tovar, Služba
1. Počítačová zostava
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolové počítače s príslušenstvom určených na kancelársku prácu a pre prácu v NIS zamestnancov objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počítač | ks | 10 | ||
2. Monitor | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počítač - min. požadované technické vlastnosti: | ----- |
- procesor: | minimálne i5 respektíve minimálna hodnota CPU s výkonom v Passmark skóre je 6000 a viac bodov |
- pamäť RAM: | minimálne 16 GB DIMM DDR3 |
- SSD disk: | minimálne 256 GB |
- mechanika: | DVD-RW |
- operačný systém: | minimálne na úrovni Windows 11 Profesionál 64-bit z hľadiska kompatibility a prepojenia NIS |
- USB porty: | minimálne 6x USB 2.0 port a 4x USB 3.0 |
- DispayPort alebo HDI | áno |
Súčasťou balenia je: | klávesnica Sk USB a optická myš kompatibilná ku každému počítaču |
Monitor - min. požadované technické vlastnosti: | ----- |
- uhlopriečka dispeja: | minimálne 23" (58,4cm) |
- úprava panela: | antireflexný, LED podsvietený |
- rozlíšenie: | minimálne 1920 x 1080 |
- zobrazovací uhol: | minimálne 170° horizontálne, 160° vertikálne |
- jas: | minimálne 250 cd/m2 |
- pomer kontrastu: | minimálne 1000:1 statický, 5000000:1 dynamický |
- čas odozvy: | minimálne 5ms |
- video vstupy: | minimálne VGA, DisplayPort |
- porty a konektory: | minimálne 3USB 2.0 |
Súčasťou balenia je: | kábel HDMI resp. DispayPort kompatibilný s výstupom z PC ku každému monitoru. Dĺžka minimálne 1,5m |
MS Office | Word, Excel, PowerPoint, OneNote – z hľadiska kompatibility a prepojenia NIS |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, nerepasovaný ,doposiaľ nepoužitý tovar |
Zariadenia musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadení, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Záručná doba na dodané zariadenie musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového čísla na webovej stránke výrobcu. |
V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia. |
Predávajúci je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30dní odo dňa ich uplatnenia kupujúcim. Predávajúci sa zaväzuje, že s odstraňovaním vady začne do 48 hodín od nahlásenia poruchy faxom alebo telefonicky, pričom nahlásenie musí obsahovať obchodné meno kupujúceho, zodpovednú osobu, dátum a čas, typ prístroja a popis poruchy. Pri nedodržaní tohto časového intervalu je predávajúci povinný zabezpečiť iné náhradné zariadenie za nefunkčný predmet plnenia. |
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite |
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu |
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EP. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
31.05.2023 14:00
10,00 ks
5 040,00
5 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2023 11:38
17.05.2023 10:00
17.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2023 17:00 - Vstupná ponuka | 5 040,00 | € | Cena bez DPH |
16.05.2023 20:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: