• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 14:45

Detail zákazky Z20234043

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 14:45

Základné údaje

Z20234043

OF-271947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7910338

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka originálnych tonerov do tlačiarní, kopírovacích strojov a faxov

Tonery, spotrebný materiál, originálny

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30192113-6 - Atramentové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka originálnych  a repasovaných tonerov do tlačiarní,  kopírovacích strojov a  faxov
Funkcia
Originálne a repasované  tonery do tlačiarní .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.CE250 YC HP Color Laser Jet P3525dn / original cierny ks 2
2.  CE251YC HP Color Laser Jet P3525dn/ original modry ks 2
3.CE252YC HP Color Laser Jet P3525dn/ original zlty ks 2
4.CE253YC HP Color Laser Jet P3525dn/ original purpurovy ks 2
5.Q3960A HP Color LaserJet 2550/ original ks 1
6.CQ3961A HP Color LaserJet 2550/ original ks 1
7.Q3962A HP Color LaserJet 2550/ original ks 1
8.Q3963A HP Color LaserJet 2550/ original toner ks 1
9. Q5942YC HP LaserJet 4250 / 4350/ original ks 2
10.Q7516A HP Laser Jet 5200/ original ks 1
11.HP307A (CE740A) HP Color LJ ProfesionalCP5225dn/ original cierny ks 2
12.HP307A (CE741A) HP Color LJ Profesional CP5225dn/ original modry ks 2
13.HP307A (CE742A) HP Color LJ Profesional CP5225dn/ original zlty ks 2
14.HP307A (CE743A) HP Color LJ Profesional CP5225dn/ original purpurovy ks 2
15. HP410X (CF410X) HP Color LJ Pro M452dn/ original cierny ks 10
16.HP410X (CF411X) HP Color LJ Pro M452dn/ original modry ks 10
17.HP410X (CF412X) HP Color LJ Pro M452dn/ original zlty ks 10
18.HP410X (CF413X) HP Color LJ Pro M452dn/ original purpurovy ks 10
19.HP410A (CF410A) HP Color LJ Pro M452dn/ original cierny ks 3
20. HP410A (CF411A) HP Color LJ Pro M452dn/ original modry ks 1
21. HP410A (CF412A) HP Color LJ Pro M452dn/ original zlty ks 1
22.HP410A (CF413A) HP Color LJ Pro M452dn/ original purpurovy ks 1
23.HP26A (CF226A) HP LJ Pro M402dn/ original ks 2
24. HP26X (CF226X) HP LJ Pro M402dn/ original ks 45
25.HP14X (CF214X) HP Laser Jet Enterprise 700 CP5225dn/ original ks 2
26. HP CF237A/ original ks 1
27.C13S015262 Epson LQ 2500/2550/860/ original ks 8
28. C13S050590 Epson C3900dn/ original zlty ks 5
29. C13S050591 Epson C3900dn/ original purpurovy ks 5
30. C13S050592 Epson C3900dn/ original modry ks 5
31. C13S050593 Epson C3900dn/ original cierny ks 5
32. C13S050594 Epson C3900dn/ original 2pack cierny ks 5
33. Valec 3900 C13S051204 cierny ks 2
34. Valec 3900 C13S051203 modry ks 2
35. Valec 3900 C13S051202 purpurovy ks 2
36.Valec 3900 C13S051201 zlty ks 2
37. Odpadová nádoba k 3900 C13S050595 ks 2
38. C43S015374 Epson TM-U210/-U220/ original ks 8
39. 70C2HK0 Lexmark CS310dn/ original ks 10
40. 70C2HC0 Lexmark CS310dn/ original ks 5
41. 70C2HY0 Lexmark CS310dn/ original ks 5
42. 70C2HM0 Lexmark CS310dn/ original ks 5
43. Valec k farebnej tlačiarní CS310dn blk + kolor /valce+ developery70C0Z50 ks 2
44. Odpadová nádoba k lexmark cs310dn C540X75 ks 2
45. C950X2KG - black Lexmark C950de/ original ks 4
46. C950X2CG - cyan Lexmark C950de/ original ks 4
47. C950X2MG - magenta Lexmark C950de/ original ks 4
48. C950X2YG - yellow Lexmark C950de/ original ks 4
49. 502H Lexmark MS310dn/ original 50F2H0 ks 45
50. optický valec - imagiing unit Lexmark MS310/312/ original 50F0Z0 ks 2
51. 512H Lexmark MS312dn/original 51F2H0 ks 5
52. light black Plotter Epson Stylus Pro 7890/ original ks 2
53. matte black Plotter Epson Stylus Pro 7890/ original ks 2
54. photo black Plotter Epson Stylus Pro 7890/ original ks 2
55. vivid magenta Plotter Epson Stylus Pro 7890/ original ks 2
56. cyan Plotter Epson Stylus Pro 7890/ original ks 1
57. light cyan Plotter Epson Stylus Pro 7890/ original ks 1
58. yellow Plotter Epson Stylus Pro 7890/ original ks 1
59. vivid light magenta Plotter Epson Stylus Pro 7890/original ks 1
60. CRG719H Canon LBP 6650dn / original ks 10
61. CRG723H Canon LBP 7750/ original ks 3
62. CRG723 - cyan Canon LBP 7750/ original ks 2
63. CRG723 - magenta Canon LBP 7750/ original ks 2
64. CRG723 - yellow Canon LBP 7750/ original ks 2
65. 6647A002 CEXV3 Canon iR 2200, 3300/ original ks 1
66. D116L Samsung Xpress M2875nd/ original ks 2
67. W2030X HP Color LaserJet Pro M454dn/ original cierny ks 15
68.  W2031X HP Color LaserJet Pro M454dn/ original modry ks 15
69. W2032X HP Color LaserJet Pro M454dn/ original zlty ks 15
70. W2033X HP Color LaserJet Pro M454dn/ original purpurovy ks 15
71.CF259X HP Laser jet Pro M404dn/ original ks 45
72. Lexmark MC 2425 tlačiareň farba čierná C232HK0 ks 3
73. Lexmark MC 2425 tlačiareň farba magenta C232HM0 ks 3
74. Lexmark MC 2425 tlačiareň farba žltá C232HY0 ks 3
75. Lexmark MC 2425 tlačiareň farba modrá C232HC0 ks 3
76. Brother TN - 3480 pre tlačiareň BPS M7 ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet plnenia podľa Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody (ďalej len „tovar“) originálny toner musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení príslušných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby a musí byť označený 3D hologramom.
2.Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety.
3.Obstarávateľ vyžaduje, aby dodávateľ zaručil doživotnú záruku za toner a zodpovednosť za prípadné poškodenie tlačiarne. Súčasne sa požaduje v predmete zákazky aj odber a likvidácia prázdnych tonerov a obalov  v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
4.Porušenie povinností podľa bodov 1 až 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie rámcovej  dohody daných podmienok bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody.
5.Dodávateľ na vlastné náklady zabezpečí profylaktiku tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade znečistenia zariadenia dodaným originálnym tonerom. Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu originálnych  tonerov, u ktorých sa zistí porucha pri ich nasadení do prevádzky po dobu 12 mesiacov od ich dodania
6.Identifikácia poruchy tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia zariadenia chybou toneru (vysypanie toneru, znečistenie papiera, iná chyba toneru). V takom prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne, multifunkčného zariadenia, alebo kopírovacieho stroja (t. zn. uviesť do stavu pred poruchou) vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
7. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody písomne v listinnej podobe podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom pre každú položku, ktorá je predmetom dodania uvedie jednotkovú cenu v eurách bez DPH, jednotkovú cenu v eurách s DPH, cenu za množstvo jednotlivej položky v eurách s DPH, celkovú cenu za všetky položky v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet podľa predchádzajúcej vety musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa alebo ním poverenou/splnomocnenou osobou.
8.. Obstarávateľ požaduje odber a environmentálne vhodné nakladanie s použitými (prázdnymi) tonerovými náplňami a ich obalmi bez akýchkoľvek dodatočných nákladov pre obstarávateľa a s cieľom nasmerovať ich alebo ich diely primárne na opätovné použitie alebo recykláciu materiálov. Uchádzač môže plniť tieto povinnosti interne alebo prostredníctvom vhodnej organizácie tretej strany.
9.Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 98 ods. 1 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
10.Dodávateľ predloží obstarávateľovi najneskôr do 10 pracovných dní po každom bezplatnom spätnom odbere potvrdenie o prevzatí použitých tonerov na environmentálne vhodnú likvidáciu. Potvrdenie musí predovšetkým obsahovať záznam o výrobcovi náplní, typ a počty náplní nasmerovaných na opätovné použitie, typ a počty náplní nasmerovaných na recykláciu, typ a počty náplní nasmerovaných na inú likvidáciu.
11. Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, dodanie na miesto určené objednávateľom, vrátane odvozu a ekologickej likvidácie použitých tonerov, záručný servis vrátane dopravy, odstraňovanie chýb v záručnej dobe.
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom. Čiastkové objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi na e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
13.V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesta určené objednávateľom. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku na viacero miest dodania: sedem rôznych miest na celom území Slovenskej republiky a to v okresoch: BA, NZ,BB,ZA,PP,KE, Kremnica . Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi adresy miest dodania predmetu zmluvy.
14..Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky na emailovú adresu uvedenú v objednávke najneskôr do troch kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Potvrdením objednávky zo strany dodávateľa sa považuje objednávka za akceptovanú s tým, že dodávateľ je povinný dodať tovar podľa objednávky najneskôr do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky, ak sa zmluvné strany vopred nedohodnú inak.
15. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach,  internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať dodanie tovarov v zmysle tejto zmluvy zasielať prípadné reklamácie (ďalej len "kontaktná osoba"). Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 5 pracovných dní pred vykonaním zmien.
16.  Dodávateľ je povinný najneskôr do kalendárnych 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny.
17.Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky skontrolovať objednaný tovar a v prípade dodania iného tovaru alebo iných špecifikácií tovaru tento tovar neprevziať.
18. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného kontaktnou osobou za objednávateľa. Na každú vystavenú objednávku objednávateľom musí dodávateľ vyhotoviť samostatnú faktúru.
19.Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu  Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
20.V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
21.Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody predložiť objednávateľovi v listinnej podobe potvrdenie, že výrobca garantuje uvedené podmienky s prevzatím záruky za dodaný tovar prostredníctvom úspešného dodávateľa, a to predložením: Vyhlásenia výrobcu zariadení Samsung, Hewlett Packard, Lexmark, Dell, Epson, Canon a Brother, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 alebo technickou normou ISO/IEC 11798 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných verejným obstarávateľom.
22.Vyhlásenie výrobcu podľa predchádzajúcej vety je možné nahradiť uvedením odkazu na webové sídlo výrobcu tonera, kde je uvedená informácia o tom, že predmetný toner spĺňa požiadavky ISO normy.
23.Vyhlásenie výrobcu podľa  bodu 21 musí byť vystavené výrobcom zariadení alebo jeho zastúpením pre Slovenskú republiku a na IČO dodávateľa. Pre značku HP a Samsung vystaví: HP Inc. Slovakia, s r.o., Galvaniho 7, 821 04 Bratislava . Pre značku Lexmark vystaví: Lexmark International Technology Slovakia, Galvaniho 15/C, Bratislava. Pre značku Epson: Epson Europe BV, Slavíčkova 1/A, Brno, Česká republika, CANON: vystaví autorizovaný distribútor, Pre značku Dell: vystaví autorizovaný distribútor, Pre značku Brother : vystaví Veveri 2581/102, 616 00 Brno, Zabovresky.
24.V prípade pochybností o originalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu. V prípade, ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 200,00 eur za každý prípad nesplnenia si povinnosti podľa predchádzajúceho bodu tejto rámcovej dohody. Uplatnením zmluvnej pokuty podľa tohto bodu nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá vznikne druhej strane, vo výške výdavkov za posúdenie originality výrobcom.
25.Záručná doba na dodaný tovar je minimálne dva (2) roky, ak dodávateľ neposkytne dlhšiu záruku. Záručná doba začína plynúť d ňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami.
26.Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 odst. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty.
27.Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
28.Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie Objednávateľa od tejto rámcovej dohody.
29.Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
30.Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle čl. VI bod 6.4. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
31.Neakceptuje sa dodanie tovaru prepravnou (kuriérskou) službou.
32.Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu.
33.Porušenie povinností dodávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
34.Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti.
35.Dodávateľ a jeho subdodávatelia musia mať v momente uzavretia rámcovej dohody  zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak ich plnenia prekračujú finančné limity stanovené zákonom č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V opačnom prípade podľa Čl. IV. bodu 4.4 VZP OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený od rámcovej dohody  odstúpiť v zmysle Čl. XVIII .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 sada

73 000,00

73 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.05.2023 11:32

26.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 491
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2023 12:21 - Vstupná ponuka 73 000,00 € Cena bez DPH
26.05.2023 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 72 999,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS