• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20234034

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2023 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20234034

OF-271987

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7871403

Objednávateľ

00157805

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Hviezdoslavovo námestie 18, Bratislava, 81437, SVK

Dodávateľ

31322832

SLOVNAFT, a.s.

Vlčie hrdlo 1, Bratislava , 82412, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup PHM na palivové karty

Pohonné hmoty, palivá, nafta, palivové karty, tankovacie karty

  • 09134100-8 - Motorová nafta
  • 30163100-0 - Karty na čerpanie pohonnýchlátok

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup PHM na palivové karty
Funkcia
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup PHM (motorová nafta podľa normy STN EN 590) na palivové karty v rámci siete čerpacích staníc najmä na území Slovenskej republiky a  v Českej republike, Rakúsku, Poľsku, Maďarsku.
Palivo poskytované na princípe akceptácie karty na čerpanie pohonných hmôt ( ďalej len palivové karty) ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Motorová nafta liter 6000
Palivová karta ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém Karta musí byť akceptovaná vo výdajnom mieste PHM na celom území SR a a v Českej republike, Rakúsku, Poľsku, Maďarsku.
Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu
Motorová nafta musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy. STN 590
Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém Palivová karta s ochrannými prvkami: identifikácia vodiča, zabezpečenie palivovej karty PIN kódom.
Bezplatné vydanie palivových kariet objednávateľovi v minimálnych požadovaných počtoch (aj v prípade straty, odcudzenia alebo poškodenia palivovej karty Na tabuľku s EČV, identifikáciou vodiča, alebo podľa určenia objednávateľa.
Dodatočné vydávanie palivových kariet v lehote najneskoršie do 5 pracovných dní po obdržaní žiadosti objednávateľa a doručenia záväznej objednávky.
Možnosť bezplatného zablokovania palivovej karty z dôvodu straty alebo odcudzenia a pod., kedykoľvek počas plnenia zmluvy (t.j. vrátane víkendov a sviatkov) v lehote do 1 hodiny od nahlásenia.
Zobrazenie prehľadu čerpania PHM kedykoľvek v priebehu mesiaca prostredníctvom internetu (prehľad za vybrané obdobie alebo vybranú palivovú kartu)
Vyhotovenie súhrnnej faktúry za dodané PHM na palivovú kartu s rozdelením podľa kupujúcim definovaného kľúča Zaslanie faktúry elektronicky alebo poštou v písomnej podobe do 5 pracovných dní po ukončení príslušného mesiaca
Stanovenie, úprava limitov a obmedzenie palivových kariet áno
Rámcová dohoda sa uzatvorí na dobu určitú na 12 mesiacov od účinnosti rámcovej dohody
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených rámcovou dohodou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú pohonné hmoty vydávané na palivové karty vo výdajných miestach dodávateľa (čerpacích staniciach PHM) umiestnených na území Slovenskej republiky a  a v Českej republike, Rakúsku, Poľsku, Maďarsku.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky PHM sú služby spojené s dodávkou PHM, vystavenie a dodávka palivových kariet v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhotovenie prehľadu odobratých PHM a zúčtovanie podľa požiadaviek objednávateľa.
Cena za predmet rámcovej dohody je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Vyúčtovanie bude vykonávané vždy za kalendárny mesiac a to na základe faktúry za odobraté PHM v príslušnom mesiaci.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí predmetu rámcovej dohody na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ najneskoršie do piatich pracovných dní mesiaca nasledujúceho po zúčtovacom období (príslušnom mesiaci) vystaví faktúru, ktorej súčasťou musí byť prehľad odobratých PHM v príslušnom zúčtovacom období odsúhlasený oprávnenými zástupcami zmluvných strán.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude výška poskytnutého rabatu v % vyjadrení na 1 liter odobratých pohonných hmôt, ktorá bude objednávateľovi poskytovaná v priebehu plnenia zmluvy. Poskytnutý rabat na 1 liter pohonných hmôt bude uvedený v % vyjadrení na 1 litra PHM a bude uvedený na min. 4 desatinné miesta.
Palivové karty dodávateľ doručí na adresu objednávateľa.
Miestom odberu PHM je ktorékoľvek odberné miesto (čerpacia stanica PHM) v sieti čerpacích staníc dodávateľa akceptujúce palivové karty dodávateľa. Odber PHM bude realizovaný priebežne podľa potrieb objednávateľa, po dobu platnosti rámcovej dohody.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpania finančného limitu stanoveného celkovou cenou za predmet rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr.
Objem odobratých PHM môže byť po dobu trvania rámcovej dohody nižší ako je odber určený maximálnym objemom jednotlivých druhov pohonných hmôt.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody (vygenerovaním dohody funkcionalitami EP) predloží objednávateľovi:
a) výšku poskytnutého rabatu v % vyjadrení na 1 liter PHM z aktuálnej ceny PHM na odbernom mieste odobratých pohonných hmôt zo stávajúcej ceny na odbernom mieste PHM, v čase odberu.
b) ceny pohonných hmôt, z ktorých vychádzal pri predkladaní ponuky a stanovení výšky poskytovanej zľavy.
Nesplnenie ktorejkoľvek z požadovaných technických vlastností alebo požiadaviek kladených na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti rámcovej dohody, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPEP z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa rámcovej dohody alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EP
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto rámcovej dohody na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Táto rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EP a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavovo námestie 18, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

9 228,00

7 690,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.05.2023 09:23

17.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2023 14:25 - Vstupná ponuka 9 228,00 € Cena bez DPH
16.05.2023 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 7 123,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS