30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36623041
MIBA SK, s.r.o.
Továrenská 44, Vlkanová, 97631, SVK
Ostatné interiérové vybavenie
Rolovacie žalúzie
Tovar, Služba
1. Interiérová rolovacia žalúzia
|
|
---|---|
Funkcia |
Horizontálna interiérová rolovacia žalúzia v prevedení deň - noc |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmer (cm): šírka x výška maximálne (130x135) | ks | 11 | ||
Rozmer (cm): šírka x výška maximálne (130x57) | ks | 11 | ||
Rozmer (cm): šírka x výška maximálne (100x135) | ks | 25 | ||
Rozmer (cm): šírka x výška maximálne (100x57) | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Roleta | umiestnená v kazete s vodiacimi lištami, farba kazety a vodiacich líšt: biela |
Montáž | priskrutkovaním na rám okna |
Spôsob ovládania | ručný, retiazka, ovládanie vpravo |
Látka roliet | polyester |
Názov |
• Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
• Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v bezchybnom stave s návodom na inštaláciu a príslušenstvom na inštaláciu. |
• Objednávateľ dodá písomne (elektronicky) dodávateľovi presné rozmery jednotlivých žalúzií na základe zaslaného návodu na zameranie zo strany dodávateľa do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
• Dodávateľ pred samotnou výrobou žalúzií dodá objednávateľovi vzorkovník dostupných látok k výrobe žalúzií, z ktorých objednávateľ písomne (elektronicky) potvrdí dodávateľovi vybratý variant látky vrátane farebného odtieňa do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
• Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00. |
.• Faktúru doručiť iba na miesto plnenia |
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať tovar v mieste plnenia na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
• Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
• Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
• Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. |
• Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
• Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
• Požadujeme faktúru dodať súčasne s tovarom na miesto plnenia. |
• Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Olbrachtova 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
22.05.2023 07:16 — 09.06.2023 07:16
1,00 ks
3 429,84
2 858,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2023 08:20
18.05.2023 12:00
18.05.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2023 14:19 - Vstupná ponuka | 3 429,84 | € | Cena s DPH |
17.05.2023 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 429,84 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: