37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Obnova a predĺženie SW podpory zariadení HP nevyhnutných pre zabezpečenie funkcionality a bezpečnosti pri prevádzke počítačovej siete
obnova a predĺženie SW podpory, SW podpora zariadení HP
Služba
1. HPE support kontrakt CT-31153 PB 1 C
|
|
---|---|
Funkcia |
HPE support kontrakt CT-31153 PB 1 C |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP BLc7000 1 PH 2 PSU 4 Fan Trl ICE Kit (SN: GB880280E2) HPE BL460c Gen9 10Gb/20Gb FLB CTO Blade (SN: CZ35359FJH, CZ35359FJE, CZ35359FJ8, CZ35359FJ6, CZ35359FJ2) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Začiatok podpory: | 01.11.2023 |
Koniec podpory: | 31.10.2024 |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že pre úspešnú realizáciu zákazky je obchodným partnerom výrobcu zariadení zahrnutých v servisnom kontrakte CT-31153 PB 1C minimálne na úrovni Silver. |
Zároveň je certifikovaným partnerom s kompetenciami pre implementáciu a podporu pre všetky ponúkané súčasti minimálne na úrovni Silver. |
Záručná doba a servisná podpora, vrátane SW upgrade, podľa špecifikácie. |
Ponuka na servisnú podporu musí byť kompatibilná s existujúcou infraštruktúrou a poskytovaná a garantovaná výrobcom zariadení z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly, či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie. |
Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu predmetu zákazky prostredníctvom objednávky vystavenej objednávateľom. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním objednávateľovi. |
Podkladom pre úhradu ceny za dodanie bude faktúra vystavená dodávateľom, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. |
V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. |
Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. |
Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
23.10.2023 07:00 — 30.10.2023 15:00
1,00 zákazka
6 419,94
5 349,95
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2023 08:15
23.05.2023 10:00
23.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2023 09:47 - Vstupná ponuka | 6 419,94 | € | Cena s DPH |
12.05.2023 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 419,94 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: