30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50557050
Pixel Print s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Materiál na spoločenskú výzdobu a reprezentáciu
Taška s logom
Tovar, Služba
1. Taška s logom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie reprezentačných predmetov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 100 | ||
Šírka | mm | 150 | 200 | |
Hĺbka | mm | 80 | 120 | |
Výška | mm | 200 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál tašky | Papier |
Laminácia | Matná |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - 12. mechanizovaný prápor, Novozámocká 1, 949 01Nitra |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 13:30 |
Jednotková cena jednotlivých položiek musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, grafického návrhu umiestnenia povinných prvkov publicity, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia |
Objednávateľ poskytne logá, texty a iné podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy. Návrh potlače musí byť odsúhlasený objednávateľom. |
Dátum doručenia tovaru je dodávateľ povinný nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa, minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dátumom doručenia tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie jeho technickej špecifikácie |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia zmluvy. |
Objednávateľ prevezme tovar na základe dodacieho listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie tovaru. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 3x faktúru a 3x dodací list. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme. |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohu na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a musí k nej byť doložený dodací list s rozpisom jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých požadovaných položiek |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitých požiadavkách na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
29.05.2023 13:55 — 30.06.2023 13:55
1,00 podľa technickej špecifikácií
181,00
181,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2023 13:55
24.05.2023 14:00
24.05.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2023 09:16 - Vstupná ponuka | 181,00 | € | Cena s DPH |
12.05.2023 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 181,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: