30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36698121
PRAMAKO, s.r.o.
Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie, chemické čistenie
Služba
|
1. Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len materiál)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je pranie a chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazane a triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
| Technické normy, ktoré je nutné pre pranie a chemické čistenie dodržiavať: STNENISO 3758, STNENISO 105-C06, STNENISO 105-C07, STNENISO 105-C08, 105-C09, 105-C09:2004/A1, 105-C10, 105-C12, 105-C12:2006/Oprava AC, STNENISO 105-D01, STNENISO 105-D02, STNENISO 105-E01, STNENISO 105-E07, STNENISO 105-D01, STNENISO 105-E08, STNENISO 105-E09, STNENISO 105-E11, STNENISO 105-E12, STNENISO 105-X11, STNENISO 15797, STNENISO 3175-1, STNENISO 3175-2, STNENISO 3175-3, STNENISO 3175-4aSTNEN 12241 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Blúza poľná | ks | 10 | ||
| Blúza pracovná | ks | 10 | ||
| Bunda poľná | ks | 10 | ||
| Čiapka poľná | ks | 10 | ||
| Kabát poľný | ks | 10 | ||
| Košeľa služobná | ks | 10 | ||
| Kukla kombinovaná | ks | 10 | ||
| Nohavice poľné | ks | 10 | ||
| Nohavice pracovné | ks | 10 | ||
| Obrus | ks | 150 | ||
| Plachta | ks | 200 | ||
| Povlak na prikrývku | ks | 200 | ||
| Povlak na vankúš | ks | 200 | ||
| Rukavice pletené | ks | 10 | ||
| Sveter pletený | ks | 10 | ||
| Tielko | ks | 10 | ||
| Tričko | ks | 10 | ||
| Uterák | ks | 200 | ||
| Utierka | ks | 200 | ||
| Vak spací | ks | 10 | ||
| Vložka do kabáta | ks | 10 | ||
| Vložka do nohavíc | ks | 10 | ||
| Vložka hygienická do spacieho vaku | ks | 10 | ||
| Zástera pracovná | ks | 40 |
| Názov |
| Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a žehlenia, ktoré zaručia dôkladne vyčistenia materiálu bez jeho poškodenia. |
| Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálu. |
| Piktogramy označujúce údržbu materiálu poskytovateľ nebude odstraňovať. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758-textílie. |
| Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu vykoná poskytovateľ dohovor s objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia o manipulácii s jednotlivými materiálmi. |
| Balenie vypratého a vyčisteného materiálu poskytovateľom: odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks, vaky a batohy po 5 ks, alebo podľa dohody medzi poskytovateľom a objednávateľom. |
| Vypraný a vyčistený materiál poskytovateľ zabalí do PVC obalov, alebo ho ochráni iným vhodným spôsobom. |
| Poskytovateľ zabezpečí osobné odovzdanie materiálu objednávateľovi po vypratí a vyčistení. |
| Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu vystaveného poskytovateľom. |
| Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| Poskytovanie služieb bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania rámcovej dohody. Objednávky budú doručené poskytovateľovi elektronicky a originály osobne pri odovzdaní tovaru. Objednávky budú vystavované maximálne 2 x mesačne. |
| Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia, ktorým je adresa objednávateľa. |
| Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu. |
| Termín na poskytnutie služby bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz znečisteného materiálu, a aj dovoz vypratého materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07.00 hod. do 13.00 hod. |
| Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
| V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, dovozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
| Objednávateľ pri každom odovzdaní znečisteného materiálu vystaví výdajku - prevodku, v ktorej uvedie názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu a lehotu dodania materiálu. Výdajku podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia vystaví poskytovateľ dodací list s presným množstvom materiálu. Dodací list potvrdí zástupca objednávateľa. |
| Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po zrealizovaní každej objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
| Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Dodacie listy budú vystavované v dvoch výtlačkoch, jeden výtlačok pre objednávateľa a jeden výtlačok pre poskytovateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
| Splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH, aj bez DPH, zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach). |
| Objednávateľ uplatní reklamáciu na nedostatky poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné nedostatky pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po jeho prevzatí, pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté nedostatky do 14 dní od zistenia nedostatku na materiáli. |
| Za nedostatky služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu zavinené dodávateľom (vrátane prípravkov a technických zariadení použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav uvedených v objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
| Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia nedostatkov) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| Neposkytnutie služby v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou sa bude považovať za nesplnenie dohodnutých podmienok. Ak poskytovateľ ani po písomnej výzve nezosúladí poskytovanie služby s týmito podmienkami, bude mať za následok zrušenie rámcovej dohody. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
24.05.2023 15:35 — 26.06.2023 15:35
1,00 súbor
1 500,00
1 500,00
Požaduje sa predložiť nacenenie služby
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2023 15:37
19.05.2023 10:00
19.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.05.2023 09:49 - Vstupná ponuka | 1 488,00 | € | Cena s DPH |
| 19.05.2023 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 464,10 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: