00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
00692069
LYNX s.r.o.
Jelačičova 8A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK
Informačné systémy
firewall, support, DMZ, MIDS, záložný zdroj, infraštruktúra
Tovar, Služba
1. Informačné systémy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie / zabezpečenie priestorov univerzity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.1. Podpora typu CON-SNT-C4503E pre zariadenie so sériovým číslom SPE1411015V na obdobie od 01.08.2023 do 31.07.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.2. Podpora typu CON-SNT-C4503E pre zariadenie so sériovým číslom SPE1415012M na obdobie od 01.08.2023 do 31.07.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.3. Podpora typu CON-SNT-VS09E2T pre zariadenie so sériovým číslom SMC1650003K na obdobie od 30.09.2023 do 29.09.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.4. Podpora typu CON-SNT-VS09E2T pre zariadenie so sériovým číslom SMC1646001G na obdobie od 30.09.2023 do 29.09.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.5. Podpora typu CON-SNT-N93YCFX pre zariadenie so sériovým číslom FDO23031LZG na obdobie od 01.06.2023 do 31.05.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.6. Podpora typu CON-SNT-N93YCFX pre zariadenie so sériovým číslom FDO23031MG6 na obdobie od 01.06.2023 do 31.05.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.7. Podpora typu CON-SNT-C48S pre zariadenie so sériovým číslom JPG225000VF na obdobie od 01.08.2023 do 31.07.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.8. Podpora typu CON-ECMU-91ENT pre zariadenie so sériovým číslom JPG225000VF na obdobie od 01.08.2023 do 31.07.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.9. Podpora typu CON-SNT-C48S pre zariadenie so sériovým číslom JPG2251000G na obdobie od 01.08.2023 do 31.07.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
A.10. Podpora typu CON-ECMU-91ENT pre zariadenie so sériovým číslom JPG2251000G na obdobie od 01.08.2023 do 31.07.2024. Požiadavka na aktiváciu podpory do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS | ks | 1 | ||
B.1. Podpora typu FC-10-F6H1E-950-02-DD [Unified Threat Protection - UTP, IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, URL, DNS&Video Filtering, Antispam Service, and FortiCare Premium] pre zariadenie so sériovým číslom FG6H1ETB20901561 na obdobie od 19.08.2023 do 18.08.2024.Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS pre zariadenie FortiGate-601E na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: -určenie potrebnej verzie OS, -nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, -nasadenie verzie na zariadenia, -overenie funkčnosti zariadení po aktualizácii OS | ks | 1 | ||
B.2. Podpora typu FC-10-F6H1E-950-02-DD [Unified Threat Protection - UTP, IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, URL, DNS&Video Filtering, Antispam Service, and FortiCare Premium] pre zariadenie so sériovým číslom FG6H1ETB20901195 na obdobie od 19.08.2023 do 18.08.2024.Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiace s Upgrade OS pre zariadenie FortiGate-601E na obdobie platnosti zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: -určenie potrebnej verzie OS, -nasadenie a overene verzie v LAB podmienkach, -nasadenie verzie na zariadenia, -overenie funkčnosti zariadení po aktualizácii OS | ks | 1 | ||
C.1. Podpora pre produkt Business Continuity Management vrátane modulov BIA Professional, LDRPS Professional a Test Management na obdobie 12 mesiacov od ukončenia podpory. Predošlá podpora bola ukončená k 31.12.2022. | ks | 1 | ||
Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s Upgrade pre Business Continuity Management na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácií. | ks | 1 | ||
D.1. Podpora pre Lenovo Flex system s blade chasi Lenovo Flex 8721-ALG so sériovým číslom 06FYYAC, 06THLA8, 06FTHHP, 06FTHHR, 06FTHHW, 06FTHHV, 06FTHHN, 06FTHHL, 06FTHHT, 06FTHHM na obdobie 13.12.2023 - 12.12.2024. Rozsah podpory v režime 24x7 s reakciou do 4hodín, oprava on-site certifikovaným technikom. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s podporou pre produkt Lenovo Flex system s blade chasi: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
D.2. Podpora pre servery IBM System x3550 M5 - 5463-F2G so sériovým číslom 06GFAZA, 06GXTHT, 06GXTHW, 06GXTH na obdobie od 13.12.2023 do 12.12.2024. Rozsah podpory v režime 11x5 NBD, oprava on-site certifikovaným technikom. Rozsah podpory v režime 24x7 s reakciou do 4hodín, oprava on-site certifikovaným technikom. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s podporou pre produkt IBM System x3550 M5: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
E.1. Podpora pre IBM diskové pole Storewize V7000 + Subscription and Support Renewal na obdobie od 01.07.2023 do 30.06.2024 so sériovým číslom 7821HCM, 7821K9D, 7821HRR, 7821KEM. Rozsah podpory v režime 11x5 NBD, oprava on-site certifikovaným technikom. Predošlá podpora bola ukončená k 30.6.2022. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s podporou pre produkt IBM diskové pole Storewize V7000: - určenie potrebnej verzie OS, nasadenie a overene verzie, nasadenie verzie na zariadenia, overenie funkčnosti zariadení po aktualizácií OS. | ks | 1 | ||
F.1. Podpora pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC - MIDS v.2 + Subscription and Support Renewal na obdobie od 02.04.2023 do 01.04.2024. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s Upgrade pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácií. | ks | 1 | ||
G.1. Podpora pre ochranu koncových staníc a serverov Trellix Secure Schools Endpoint Protection - Essential (SSE) - subscription licence s podporou Business Software Support na obdobie od 13.6.2023 do 12.6.2024. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s Upgrade pre ochranu koncových staníc a serverov na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácií | ks | 1500 | ||
H.1. Podpora pre existujúci systém IBM DynAx SW Subscription & Support Reinstatement na obdobie od 01.09.2023 do 31.08.2024. Požadovaný rozsah podpory v režime 8x5 NBD, oprava on-site certifikovaným technikom. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s podporou pre produkt IBM DynAx: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácií. | ks | 1 | ||
I.1. Rozšírenie existujúcej služby Microsoft Office 365 EDU A3 formou zabezpečenia prístupu k službe Microsoft Office 365 Advanced Threat Protection (ATP) s produktovým číslom AAA- 22347 po dobu 12 mesiacov pre zabezpečenie elektronickej komunikácie určenej pre dištančné vzdelávanie študentov a prevádzky. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s podporou pre produkt Microsoft Office 365 Advanced Threat Protection: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácií | ks | 442 | ||
J.1. Podpora pre existujúci systém midPoint version 4.4 pre integráciu softvérových rozhraní - na obdobie 12 mesiacov. Rozsah podpory v režime 8x5 s reakciou NBD, oprava on-site certifikovaným technikom. Zabezpečenie nevyhnutných prác súvisiacich s podporou pre produkt midPoint: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácií. | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podpora pre produkt Business Continuity Management musí byť v súlade s nasledovnými normami:- informačné technológie, bezpečnostné metódy, systémy riadenia informačnej bezpečnosti v zmysle STNISO/IEC 27001;- informačné technológie, bezpečnostné metódy a pravidlá dobrej praxe riadenia informačnej bezpečnosti v zmysle STN ISO/iEc 27002;- informačné technológie, bezpečnostné metódy a riadenie rizík informačnej bezpečnosti v zmysle STN ISO/IEC 27005; | C.1. Podpora pre produkt Business Continuity Management vrátane modulov BIA Professional, LDRPS Professional a Test Management |
;- Business continuity management systems - Guidance v zmysle ISO/IEC 22313:2012 Societal security; Business continuity management systems - Requirements vzmysle ISO/IEC 22301:2012 Secietal security | |
Pravidelná analýza a výkonnostné ladenie databázy modulu na základe reálnych prevádzkových údajov; Analýza vybraných poplachových udalostí a príprava detailných operatívnych výstupov pre účely expertnej analýzy vybraných alarmov; Optimalizácia štruktúry logických signálov a ich vyhodnocovania na základe prevádzkových údajov; Vykonávanie prevádzkového monitorovania modulov a komponentov centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC; | F.1. Podpora pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC |
Pravidelná údržba modulov a komponentov centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC a optimalizácia umiestnenia snímačov; Aktualizácia používateľskej dokumentácie vo vztáhu ku zmenám v centralizovanom systéme monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC; Nasadzovanie aktualizácii. | F.1. Podpora pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení DC |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie - ďalej v skrátenej forme ako OPNP: |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy. |
1.2 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
1.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. |
1.4 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. |
1.5 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
1.6 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWiFT(BIC), iBAN. |
1.7 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy |
1.8 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť manažérstvo kvality procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory. |
1.9 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Systém manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 je dôkazom, že spoločnosť, ktorá je jeho držiteľom, dosiahla špecifické bezpečnostné ciele organizácie a je zárukou kvality v poskytovaní služby. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky. |
1.10 Dodávateľ je povinný predložiť v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Objednávateľovi životopis experta č. 1 - expert pre bezpečnostnú sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS) - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry... |
... v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS), a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Security alebo ekvivalent. Požiadavky na experta č. 1 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce pre DMZ prepínače. |
1.11 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 2 - expert pre perimetrový firewall - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti inštalácie a konfigurácie perimetrových firewall,... |
...a je držiteľom certifikátu Fortinet NSE 7 Network Security Architekt alebo ekvivalentný. Požiadavky na experta č. 2 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné inštalačné práce, ktoré súvisia s dodávkou firewallov. |
1.12 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 3 - expert na centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení - počet min. 1.: - minimálne 3-ročnú osobitnú odbornú spôsobilosť na vykonávanie odbornej spôsobilosti v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z - Odborná prax pre stupne odbornej spôsobilosti v elektrotechnike v zmysle § min. 23 - činnosť pri montáži, oprave, rekonštrukcii a výkone kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia príslušnej skupiny a preukázateľnou praxou v dĺžke min. 3 roky vykonávanou pracovnými postupmi |
...na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pri prácach v blízkosti vedení pod napätím uvedenými v STN 50 110-1; - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v pozícií revízny technik s praktickými realizovanými odbornými prehliadkami a skúškami vyhradeného elektrického zariadenia v zmysle vyhlášky č. 508/2009 vykonávanými na základe STN 33 1500 ( elektrotechnické predpisy, revízie elektrických zariadení ) s implementovanou funkčnosťou komunikačných rozhraní minimálne pre centrálny záložný zdroj UPS; - je držiteľom platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti revízny technik... |
..vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky 508/2009 Z. z. alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR, je držiteľom platného osobitného oprávnenia pre montáž, opravy, servis a kontroly vyhradeného technického zariadenia elektrického, vydaným výrobcom zariadenia a je držiteľom certifikátu pre centralizovaný systém monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení. Podmienku na experta č. 3 Objednávateľ stanovil z dôvodu overenia Dodávateľa, že má zabezpečené odborné plnenie predmetu zmluvy a overenia odborných schopností uchádzača zrealizovať.... |
...požadované služby vykonávané v blízkosti vedení pod napätím v zmysle STN 50 110-1, nakoľko prevedenie nevyhnutných prác sa bude vykonávať bez vypnutia NN siete s overením funkčnosti komunikačných rozhraní pre centrálny záložný zdroj UPS do centralizovaného systému monitorovania prevádzky podporných technologických zariadení. |
1.13 Dodávateľ je povinný preukázať splnenie požiadaviek podľa tohto bodu zaslaním dokladov objednávateľovi. |
1.14 V prípade nejasnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.15 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa tohto bodu OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa. |
1.16 Nesplnenie povinností podľa tohto bodu OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa |
2.2 Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s predmetom zákazky vrátane aktivácie podpory, reaktivácie podpory, zaplatenie pokuty, reaktivačného poplatku a nevyhnutných profylaktických činností súvisiacich s obnovou podpory pre vybrané technológie. |
2.3 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu iba na základe objednávky Objednávateľa a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu. |
3. Podmienky dodania predmetu plnenia: |
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.2 Predmet zmluvy bude dodávaný na základe objednávky vystavenej Objednávateľom, okrem bezodkladných úkonov servisu a podpory |
4. Miesto plnenia: |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa, presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ poskytne dodávateľovi na základe výzvy do 3 pracovných dní od schválenia predložených dokladov. Čas dodania je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h) |
4.2 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
4.3 Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkový súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý Objednávateľom až podpisom príslušného preberacieho protokolu. |
4.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
5. Fakturácia ceny - Platobné podmienky: |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok platformy, číslo zmluvy, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.6 OPNP. V opačnom prípade nie je Objednávateľ povinný uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
5.6 Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená v súlade s objednávkou na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.7 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa. |
5.8 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
5.9 Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
6. Sankcie: |
6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet zákazky a splniť povinnosti podľa OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny predmetu zákazky za každé jednotlivé porušenie. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
6.2 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
6.3 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
6.4 Lehota splatnosti zmluvnej pokuty, nároku na náhradu škody a úroku z omeškania je 10 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie druhej zmluvnej strane. |
7. Ďalšie ustanovenia: |
7.1 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
7.2 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
7.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
7.4 V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar, služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, uplatniť si zmluvnú pokutu a vyčísliť výšku škody. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
251 916,00
209 930,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2023 13:41
18.05.2023 10:00
18.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2023 12:17 - Vstupná ponuka | 251 880,00 | € | Cena s DPH |
17.05.2023 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 251 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.