50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery
toner, originálny toner
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka originálnych tonerových náplní v originálnych baleniach od príslušných výrobcov tlačiarní a multifunkčných zariadení na zabezpečenie kvalitnej čiernobielej a farebnej tlače objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner pre HP LaserJet Pro 400 color MFP M475 (čierna) - HP 305X CE410XD (dvojbalenie) - originál | dvojbalenie | 1 | ||
Toner pre HP LaserJet Pro 400 color MFP M475 (azúrová) - HP 305A (CE411AC) - originál | ks | 3 | ||
Toner pre HP LaserJet Pro 400 color MFP M475 (žltá) - HP 305A (CE412AC) - originál | ks | 3 | ||
Toner pre HP LaserJet Pro 400 color MFP M475 (purpurová) - HP 305A (CE413AC) - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA P-C3062i MFP (azúrová) - PK-5017C - originál | ks | 2 | ||
Toner pre TA P-C3062i MFP (purpurová) - PK-5017M - originál | ks | 2 | ||
Toner pre TA P-C3062i MFP (žltá) - PK-5017Y - originál | ks | 2 | ||
Toner pre TA 2506ci MFP (čierna) - CK-8511K - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA 2506ci MFP (azúrová) - CK-8511C - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA 2506ci MFP (purpurová) - CK-8511M - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA 2506ci MFP (žltá) - CK-8511Y - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA 3207ci MFP (čierna) - CK-8512K - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA 3207ci MFP (azúrová) - CK-8512C - originál | ks | 1 | ||
Toner pre TA 3207ci MFP (purpurová) - CK-8512M - originál | ks | 1 | ||
Toner pre TA 3207ci MFP (žltá) - CK-8512Y - originál | ks | 1 | ||
Toner pre TA 5007ci MFP (čierna) - CK-8514K - originál | ks | 7 | ||
Toner pre TA 5007ci MFP (azúrová) - CK-8514C - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA 5007ci MFP (purpurová) - CK-8514M - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA 5007ci MFP (žltá) - CK-8514Y - originál | ks | 3 | ||
Toner pre TA 4531i MFP - Triumph Adler PK-3013 - originál | ks | 8 | ||
Toner pre CANON i-SENSYS X 1238i - CANON T08 black - originál | ks | 3 | ||
Toner pre XEROX WorkCentre 3550 (čierna) - XEROX 106R01531 - originál | ks | 2 | ||
Toner pre XEROX VersaLink B7035 (čierna) - XEROX 106R03396 - originál | ks | 5 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e (čierna) - TN711K - originál | ks | 1 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e (purpurová) - TN711M - originál | ks | 1 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e (azúrová) - TN711C- originál | ks | 1 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e (žltá) - TN711Y- originál | ks | 2 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C284e (čierna) - TN321K - originál (kapacita tonera cca 27 000 strán) | ks | 6 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C284e (azúrová) - TN321C - originál (kapacita tonera cca 25 000 strán) | ks | 1 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C284e (purpurová) - TN321M - originál (kapacita tonera cca 25 000 strán) | ks | 1 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C284e (žltá) - TN321Y - originál (kapacita tonera cca 25 000 strán) | ks | 1 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C250i/C300i (čierna) - TN328K - originál (kapacita tonera cca 28 000 strán) | ks | 9 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C250i/C300i (azúrová) - TN328C - originál (kapacita tonera cca 28 000 strán) | ks | 4 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C250i/C300i (purpurová) - TN328M - originál (kapacita tonera cca 28 000 strán) | ks | 4 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C250i/C300i (žltá) - TN328Y - originál (kapacita tonera cca 28 000 strán) | ks | 4 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C258 (čierna) - TN324K - originál (kapacita tonera cca 28 000 strán) | ks | 3 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C258 (azúrová) - TN324C - originál (kapacita tonera cca 26 000 strán) | ks | 1 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C258 (purpurová) - TN324M - originál (kapacita tonera cca 26 000 strán) | ks | 1 | ||
Toner pre Konica Minolta Bizhub C258 (žltá) - TN324Y - originál (kapacita tonera cca 26 000 strán) | ks | 1 |
Názov |
Výška konečnej ceny (v EUR s DPH) za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené objednávateľom vrátane vyloženia predmetu plnenia na miesto plnenia. Miestom plnenia sú 3 pracoviská objednávateľa - v Bratislave, vo Zvolene a v Košiciach. Presnú adresu miesta plnenia/dodania (ulica, číslo), kontaktné osoby objednávateľa a časť predmetu zákazky, ktorá zodpovedá jednotlivým miestam plnenia/dodania oznámi objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet podľa časti Technická špecifikácia predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané v spotrebiteľskom balení, boli originálne, nové a nepoužité. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný alebo inak vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení. |
Tovar nesmie byť starší ako 24 mesiacov, tzn. dátum výroby nesmie byť starší ako 05/2021. Dodávateľ je povinný objednávateľovi zdokladovať dátum výroby dodávaného tovaru. V odôvodnenom prípade objednávateľ bude akceptovať aj čestné prehlásenie dodávateľa ohľadom súladu dátumu výroby dodávaného tovaru s požiadavkou objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodanie nových, originálnych tonerov najmä s prihliadnutím na skutočnosť, že výrobcovia príslušných zariadení odporúčajú použitie takýchto tonerov na základe výskumu a vykonávaných testovaní, podľa výsledkov ktorých takéto tonery preukázateľne umožňujú tlačiť v požadovanej kvalite a minimalizujú riziko opráv a údržby vyvolaných použitím iného ako originálneho spotrebného materiálu. |
Predmet plnenia bude na jednotlivé miesta plnenia (Bratislava, Zvolen, Košice) dodaný v celom objeme naraz a v termíne určenom objednávateľom. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 h. do 14:30 h. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným spôsobom. |
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním alebo poskytnutím Plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronickej platformy, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
29.05.2023 08:30 — 02.06.2023 14:30
1,00 súbor všetkých položiek
11 583,85
9 653,21
Striktne v zmysle vyšpecifikovaných položiek opisného formulára a osobitných požiadaviek na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2023 13:18
15.05.2023 13:30
15.05.2023 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2023 09:18 - Vstupná ponuka | 11 583,84 | € | Cena s DPH |
15.05.2023 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 583,84 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: