42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov NASES
Elektronické stravovacie karty, stravovanie zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet podľa § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet formou rámcovej dohody na 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hodnota stravnej jednotky: | EUR | 6,5 | ||
Predpokladaný počet stravných jednotiek: | ks | 10010 | ||
Predpokladaný počet stravovacích kariet pre zamestnancov: | ks | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje: | Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť minimálne 2 roky s jej uvedením na karte. |
Stravovacia karta umožňuje: | Bezkontaktné použitie s PIN kódom priložením karty k POS terminálu. |
Stravovacia karta má: | Bezplatný online účet, možnosť bezplatnej blokácie karty a bezplatné vydanie náhradnej karty v prípade jej straty, možnosť prezerať zostatok na karte: v mobilnej ako aj v online aplikácii a cez sms. |
Požadované obdobie: | 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Názov |
1. Cenová cena zahŕňa všetky náklady, ako aj náklady týkajúce sa vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie, poplatku za vydanie karty, poplatku za doručenie karty, spravovania online účtu, sms notifikácií, transakčných a všetkých súvisiacich nákladov, vrátane dodania stravovacích kariet na miesto plnenia. |
2. Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy bezplatne zmeniť nominálnu hodnotu stravnej jednotky v súlade s právnou úpravou legislatívy tak, aby nedošlo k zmene celkovej hodnoty zmluvy ale k zmene počtu stravných jednotiek za obdobie. |
3. Dodanie stravných kariet dodávateľom do 3 pracovných dní od podania emailovej alebo internetovej objednávky. |
4. Dobíjanie kariet prebieha elektronicky kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa potrieb objednávateľa na základe čiastkových objednávok. |
5. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočné množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
6. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám podľa potreby objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
7. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 6 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
8. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území SR. |
9. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
10. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru pokiaľ plnenie jednotlivých čiastkových objednávok nebude kompletné alebo v požadovanom množstve a kvalite. |
13. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 a 11 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
Pribinova 25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
65 228,00
65 228,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2023 12:18
15.05.2023 13:00
15.05.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2023 13:07 - Vstupná ponuka | 65 227,00 | € | Cena s DPH |
11.05.2023 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 226,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: