• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2023 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 13:09
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 14:00

Detail zákazky Z20233937

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2023 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 13:09
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 14:00

Základné údaje

Z20233937

OF-271777

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7876643

Objednávateľ

54908469

Správny súd v Banskej Bystrici

Robotnícka 3905/6, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové skrine, kartotéka

skriňa, kartotéka

  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 39132100-7 - Archivačné skrine
  • 39132200-8 - Kartotékové skrine
  • 44421300-0 - Trezory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Policová roletová skriňa
Funkcia
Kovová skriňa s horizontálnou roletou, vhodná do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
výška cm 195
šírka cm 120
hĺbka cm 45
police ks 4
nosnosť police kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prestaviteľné police áno
zamykanie cylindrický zámok, min. 2 kľúče
korpus a roleta v rovnakej farbe (napr. sivá RAL 7035)
materiál korpusu kov
 2. Kovová skriňa univerzálna
Funkcia
Univerzálna kovová skriňa vhodná do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
výška cm 195
šírka cm 90 94
hľbka cm 40
police ks 4
nosnosť police kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prestaviteľné police áno
zamykanie cylindrický zámok, min. 2 kľúče
korpus a dvere v rovnakej farbe (napr. sivá RAL 7035)
materiál oceľový plech
dvere skrine dvojkrídlé
 3. Kartotéka zásuvková, kovová
Funkcia
Kovová kartotéka so 4 zásuvkami, pre formát A4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
výška cm 132
šírka cm 41 46
hĺbka cm 62 65
počet zásuviek ks 4
nosnosť zásuvky kg 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zamykanie centrálne s cylindrickým zámkom, min. 2 kľúče (uzamknú sa všetky zásuvky)
na čele zásuviek okienka pre zasunutie štítkov
zariadenie proti preváženiu áno
materiál oceľový plech, hrúbka min. 0,5 mm
pre dokumenty formátu A4
plný výsuv zásuvky
zásuvka na závesné dosky nie
 4. Kartotéka zásuvková, kovová
Funkcia
Kartotéka kovová s 2 zásuvkami pre formát A4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
výška cm 71 72
šírka cm 41 46
hľbka cm 62 63
počet zásuviek ks 2
nosnosť zásuviek kg 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zamykanie centrálne s cylindrickým zámkom, min. 2 kľúče
zariadenie proti preváženiu áno
materiál oceľový plech, hrúbka min. 0,5 mm
pre dokumenty formátu A4
plný výsuv zásuvky
zásuvka na závesné dosky nie
 5. Trezor
Funkcia
Trezor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
výška cm 30 45
šírka cm 38 43
hľbka cm 30 33
hrúbka oceľového plášťa mm 1,5
hrúbka oceľových dverí mm 3
objem l 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál ocel
police 1 vyberateľná, filc (na dno aj policu)
možnosť ukotvenia do steny, oceľové hmoždinky a šrauby v balení
bezpečnostný zámok s min. 2 bezpečnostnými západkami, min. 2 kľúče
uzamykacie čapy min. 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, naskladnenia, zmontovania, inštalácie na mieste plnenia a likvidácie vzniknutého odpadu.
Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky, zmontovania, premiestnenia a inštalácie tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. Splatnosť faktúry 21 dní. Vecne a formálne správne vystavená faktúra.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar dodať a inštalovať len v pracovných dňoch v čase 8:00 - 14:00, po predchádzajúcej telefonickej dohode.
Nedodržanie podstatných technických a výkonových parametrov obstaraváných položiek, bez predchádzajúcej konzultácie a následného schválenia objednávateľom, bude dôvodom na zrušenie zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na zrušenie zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Robotnícka 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.05.2023 08:00 — 09.06.2023 14:00

5,00 ks

1 584,38

1 584,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.05.2023 12:42

18.05.2023 13:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2023 13:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 481
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2023 15:05 - Vstupná ponuka 1 584,00 € Cena s DPH
10.05.2023 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka 1 584,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS