00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35848189
Lambda Life a.s.
Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK
Chemikálie a spotrebný materiál
chemikálie,stojan na skúmavku, skúmavka, fľaša
Tovar
1. Chemikálie a spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných chemikálií a spotrebného materiálu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov. |
3. Špecifikácia jednotlivých komponentov vyplýva zo štatistickej opakovateľnosti a interpretácii experimentov ako aj z dôvodu zaručenia vysokej kvality a čistoty chemikálií potrebnú pre dané experimenty. |
4. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou, alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa. |
5. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Papierik indikátorový univerzálny pH 0-12 (1bal=100 ks) | bal. | 5 | ||
2. Papier filtračný pre kvalitatívnu analýzu, KA 4, priemer 90 mm (1bal=100 ks) | bal. | 6 | ||
3. Stojan na skúmavky, priemer otvorov 20 mm, 6x2 pozícií, rozmer 190x60mm, výška 80mm, autoklávovateľný do 120°C kat.c. | ks | 5 | ||
4. Byreta, trieda AS, priamy teflonový ventil, 50/0,1 ml | ks | 2 | ||
5. Kyselina chlorovodíková ANALPURE® 34-37% pre stopovú analýzu / trace analysis (1bal=2,5L) | bal. | 1 | ||
6. Kyselina chlorovodíková p.a., min. 35% (1bal=1L) | bal. | 5 | ||
7. Dietyléter p.a. (nestabilizovaný), min. 99,7%(1bal=900ml) | bal. | 2 | ||
8. Hydroxid sodný p.a., min. 98%(1bal=1kg) | bal. | 2 | ||
9. Kyselina octová p.a., min. 99% (1bal=1L) | bal. | 2 | ||
10. Chlorid draselný p.a., min. 99,5% (1bal=1kg) | bal. | 1 | ||
11. AA Matrix Modifier, 1% Mg(NO3)2, (1bal=100ml) | bal. | 1 | ||
12. Phosphoric acid, 85 wt. % in H2O, 99.99% trace metals basis (1bal=100 mL) | bal. | 1 | ||
13. "GFAA matrix modifier, palladium nitrate, 1% Pd, 10000 μg/mL, 10 % HNO3, (1bal=100 mL)" | bal. | 1 | ||
14. Oxid hlinitý p.a. (1bal=500g) | bal. | 2 | ||
15. Silica gel on TLC Al foils, silica gel 60 matrix, L × W 20 cm × 20 cm (1bal=25ks) | bal. | 1 | ||
16. Lieh všeobecne denaturovaný bezfarený, min. 94-96% (1bal=1L) | bal. | 10 | ||
17. n-Hexán p.a., min. 95% (1bal=1L) | bal. | 2 | ||
18. Formaldehyd 36-38% p.a. (1bal=1L) | bal. | 1 | ||
19. Cadmium Standard for AAS, TraceCERT®, 1 g/L Cd in nitric acid (nominal concentration) (1bal=250ml) | bal. | 1 | ||
20. Nickel Standard for AAS, TraceCERT®, 1 g/L Ni in nitric acid (nominal concentration) (1bal=250ml) | bal. | 1 | ||
21. Cobalt Standard for AAS, TraceCERT®, 1 g/L Co in nitric acid (nominal concentration)(1bal=250ml) | bal. | 1 | ||
22. Cuprum Standard for AAS, TraceCERT®, 1 g/L Cu in nitric acid (nominal concentration) (1bal=250ml) | bal. | 1 | ||
23. Naftalén p.a., min. 99% (1bal=500g) | bal. | 3 | ||
24. "Albumin from human serum, lyophilized powder, essentially fatty acid free (1bal=1g) kat.c. MERCKA1887- 1G" | bal. | 2 | ||
25. Eriodictyol, >98%, Adooq (1bal=10mg) kat.c. A12052-10 | bal. | 2 | ||
26. Reganečná fľaša 10 ml, GL 25, hnedé sklo, s modrým uzáverom, DURAN® | ks | 10 | ||
27. Skúmavka, kónické dno, 15 ml, červený uzáver, s popisovou plochou, sterilná bez DNA, DNázy, pyrogénov/endotoxínov, necytotoxická, (RCF) 20.000 x g (1bal=50 ks) | bal. | 10 | ||
28. Stojan na skúmavky, priemer otvorov 20 mm, 6x2 pozícií, rozmer 190x60mm, výška 80mm, autoklávovateľný do 120°C | ks | 4 | ||
29. SAFESCAN 50 tester, univerzálna 9W / UV lampa vymeniteľná čierna, (š x v x h) 206 x 88 x 102 mm, sieťové napätie: 220-240 V | ks | 1 | ||
30. UV lamp 254 nm, suitable for thin layer chromatography (TLC) | ks | 2 | ||
31. TLC silikagél 60 F₂₅₄ multiformát, nadrezaný na 5 x 10 cm, platňa L × W 20 cm × 20 cm, glass support (1bal=25ks) | bal. | 1 |
Názov |
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa, dodávateľ predloží e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v zmluve, |
1.4. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené údaje a informácie, príp. vzorky ekvivalentných tovarov. |
2.1. V prípade, že vlastný návrh je ekvivalentom požadovaného tovaru, lehota na skúšku vzorky a posúdenie vhodnosti ekvivalentného riešenia sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní. |
2.2. Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie údajov a informácií, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
8. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
10. Vzhľadom na potrebu špecifického uskladnenia niektorých obstaraných tovarov je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa o dodaní tovaru aspoň 1 pracovný deň pred termínom dodania. |
11. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
19.05.2023 08:00 — 12.06.2023 15:00
1,00 súbor
4 235,63
3 529,69
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje zoznamom tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a údaje v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar). Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2023 10:37
15.05.2023 10:00
15.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2023 14:50 - Vstupná ponuka | 4 136,70 | € | Cena s DPH |
15.05.2023 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 136,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: