• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2023 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 14:15

Detail zákazky Z20233881

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2023 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 14:15

Základné údaje

Z20233881

OF-271940

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7854615

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

31698336

BRANTNER Slovakia s.r.o.

Pestovateľská 2, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia odpadu APZ

likvidácia, odvoz

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia
Funkcia
Odvoz a likvidácia odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odvoz a likvidácia komunálneho odpadu kontajnerom m³ 7
Odvoz a likvidácia komunálneho odpadu kontajnerom m³ 9
Odvoz a likvidácia komunálneho odpadu kontajnerom m³ 30
Odvoz a likvidácia stavebného odpadu kontajnerom m³ 7
Odvoz a likvidácia stavebného odpadu kontajnerom m³ 9
Odvoz a likvidácia stavebného odpadu kontajnerom m³ 30
Odvoz a likvidácia starého nábytku kontajnerom m³ 7
Odvoz a likvidácia starého nábytku kontajnerom m³ 9
Odvoz a likvidácia starého nábytku kontajnerom m³ 30
Odvoz a likvidácia drevenej hmoty kontajnerom m³ 7
Odvoz a likvidácia drevenej hmoty kontajnerom m³ 9
Odvoz a likvidácia drevenej hmoty kontajnerom m³ 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie zmluvy sa bude uskutočňovať na základe telefonických objednávok Objednávateľa
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny
Odvoz odpadu sa bude realizovať v nepravidelných intervaloch, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa
Predpokladané množstvo objednávaných kontajnerov na rok je cca. 15-20 ks.
Dodávateľ zabezpečí odvoz odpadu a vrátenie prázdneho kontajnera na stanovisko Objednávateľa podľa požiadavky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť čistotu na mieste uloženia kontajnera počas manipulácie s kontajnerom (naloženie , vyloženie ,..). V prípade znečistenia stanovišťa je povinný toto znečistenie bezodkladne odstrániť
Fakturácia bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadov , resp. počtu dní prenájmu kontajnerov.
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou ( Vážny lístok)
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzavretia zmluvy zaslať Objednávateľovi : ceny v EUR bez DPH a s DPH: - cenu za 1 odvoz 1 ks veľkokapacitného kontajnera - cenu za likvidáciu 7m³, 9m³ a 30m³.
Dodávateľ prehlasuje, že disponuje všetkými potrebnými zákonnými povoleniami a oprávneniami na realizáciu predmetu zákazky v súlade s platnou legislatívou a zaväzuje sa ich poskytnúť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od písomného vyžiadania
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 36 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzavretia, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Umiestnenie kontajnera: na určenom mieste v mieste plnenia objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.05.2023 14:00 — 31.05.2026 12:57

1,00 m³

20 000,00

20 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.05.2023 13:06

12.05.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 242
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2023 13:48 - Vstupná ponuka 20 000,00 € Cena bez DPH
11.05.2023 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka 19 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS