00632783
Centrum sociálnych služieb ORAVA
Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
mrazená zelenina a ovocie, mrazené polotovary
mrazená zelenina, mrazené ovocie, mrazené polotovary
Tovar, Služba
1. mrazená zelenina, marazené ovocie, mrazené polotovary
|
|
---|---|
Funkcia |
mraziarenské výrobky na prípravu pokrmov |
doba spotreby minimálne 12 mesiacov od dodania |
mraziarenské výrobky musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mrazená zelenina miešaná - prílohová mix 2,5 kg | kg | 250 | ||
Mrazený karfiol 2,5 kg bal | kg | 400 | ||
Mrazený špenát 2,5 kg | kg | 200 | ||
Mrazený pór krájaný 2,5 kg | kg | 100 | ||
Mrazená brokolica 2,5 kg | kg | 300 | ||
Mrazená tekvica 2,5 kg | kg | 100 | ||
Mrazená špargľa biela - celá 1 kg | kg | 100 | ||
Mrazená zeleninová zmes pod sviečkovú | kg | 200 | ||
Mrazený kaleráb strúhaný 2,5 kg | kg | 100 | ||
Mrazená kukurica 2,5 kg | kg | 150 | ||
Mrazený hrášok 2,5 kg | kg | 400 | ||
Mrazené fazuľové struky 2,5 kg | kg | 100 | ||
Mrazený kel krájaný 2,5 kg | kg | 300 | ||
Mrazené ovocie (rôzne druhy) 2,5 kg | kg | 200 | ||
Bryndzové pirohy mrazené 1 kg a viac | kg | 250 | ||
Ovocné pirohy alebo knedličky (slivkové) 1 kg a viac balené | kg | 400 | ||
Americké zemiaky 2,5 kg | kg | 400 | ||
Zemiakové šúľance plnené (višňa - orechy) 1 kg a viac balené | kg | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trvanlivosť mrazené | minimálne 6 mesiacov od dodania tovaru |
obsah vody | maximálne 5 %,trieda A |
uskladnenie | hlbokozmrazené, nepretržite uchovávané pri teplote najviac -18 °C |
balenie | hlboko mrazená zelenina cca 2,5 kg |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami s DPH, DPH a bez DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne). |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Dodávka tovaru vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa . |
Predmetom Rámcovej dohody je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi na základe jeho dielčich objednávok - dodávky mrazených tovarov v stave mrazenom (ďalej len "Potraviny") a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Potravinám a záväzok Objednávateľa prevziať Potraviny dodané na základe osobitných objednávok do svojho vlastníctva a zaplatiť Dodávateľovi dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v Rámcovej dohode |
Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú,obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy, zazmluvnené sú predpokladané množstvá položiek predmetu zmluvy. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, zmluvná cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj, K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. |
Prípadnú zmenu cien bude objednávateľ akceptovať a pripustí zvýšenie (úpravu) jednotkových cien Dodávateľa v priebehu doby plnenia tejto Rámcovej dohody maximálne o 10% v rom prípade, pokiaľ sa zmenia oprávnené náklady vstupov Dodávateľa, v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude musieť Dodávateľ písomne zdokumentovať a zdôvodniť ju. Nový platný cenník, po jeho odsúhlasení Objednávateľom, bude tvoriť súčasť dodatku Rámcovej dohody. |
Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene ceny, majú právo od Rámcovej dohody odstúpiť. Výpovedná lehota v tomto prípade je 2 mesiace. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe dielčich telefonických alebo písomných objednávok. |
Dodávky predmetu zákazky sa budú realizovať na základe dielčich objednávok, najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky, dvakrát týždenne, v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 12,00 hod., v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Rámcovej dohody v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky uvedený v špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje túto skutočnosť akceptovať a nebude si nárokovať, aby Objednávateľ odobral celý rozsah predmetu obstarania uvedený v špecifikácii. |
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá : označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, v dodacom liste, názov potraviny, dátum min.trvanlivosti/ dátum spotreby. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy a známky najvyššej kvality podľa Výnosu MP SR a MZ SR č. 1895/2004. |
Preprava tovarov musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu mrazených potravín. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý predmet zákazky prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 1x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia objednávateľovi, po ich odsúhlasení. |
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť na jej prepracovanie. |
Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30-dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie technickej špecifikácie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich s oprávnených reklamácii vyhradzuje právo odstúpenia od Rámcovej dohody a môže požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. |
Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
10 258,00
8 548,00
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami s DPH, DPH a bez DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne)
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2023 10:29
16.05.2023 10:26
16.05.2023 10:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2023 15:30 - Vstupná ponuka | 10 258,00 | € | Cena s DPH |
16.05.2023 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 257,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: