• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2023 16:57
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2023 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2023 10:00

Detail zákazky Z20233839

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2023 16:57
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2023 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2023 10:00

Základné údaje

Z20233839

OF-271897

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7849781

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

48150479

A-BASE, s.r.o.

Miletičova 21, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnovenie predplatného aplikácie TeamViewer verzia Business

Softvér, licencia

  • 48514000-4 - Softvérový balík pre vzdialený prístup

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup softvéru TeamViewer verzia Business
Funkcia
Predmetom obstarávania je obnovenie predplatného aplikácie 1 ks licencie na softvéru TeamViewer verzia Business  -  na 12 mesiacov. Softvér umožňuje vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet.
Verejný obstarávateľ má právo nakupovať licencie vo verzii GOV.
Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na e-mailovú adresu, ktorá mu bude doručená zo strany objednávateľa bezodkladne po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ môže zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy, ak sa tak zmluvné strany dohodnú.
Verejný obstarávateľ je vlastníkom 1 kusu licencie TeamViewer Business číslo 98F7055F-6796-4D21-B969-5406F5510715 s dátumom ukončenia 16.6.2023. Obstarávaná licencia by mala nahradiť/pokračovať v tejto licencii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Softvér TeamViewer verzia Business ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Softvér TeamViewer verzia Business - vzdialený prístup a vzdialená správa koncových zariadení cez komunikačnú sieť internet, predplatné na 12 mesiacov.
Kanály relácií/súčasní používatelia Minimálne 1
Koncové body neobmedzené
Pokročilá správa zariadení Minimálne 200
Schôdzky a prezentácie áno
Účastníci schôdzky minimálne 10
Možnosť pripojenia k rozličným platformám áno
Softvér TeamViewer verzia Business neumožňuje sa dodať variantné riešenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa .
2.2.1 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou tovaru, je povinný písomne informovať Objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby o neskoršom termíne dodania tovaru a Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania tovaru.
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu,..).
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...).
4. SPÔSOB  POSKYTNUTIA PLNENIA
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe zmluvy vygenerovanej Elektronickou platformou.
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia na miesto plnenia uvedené v zmluve najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy vygenerovanej Elektronickou platformou.
4.3 Neumožňuje sa dodať variantné riešenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

22.05.2023 12:00

1,00 ks

550,00

458,34

Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.05.2023 16:57

11.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2023 17:05 - Vstupná ponuka 444,00 € Cena s DPH
05.05.2023 17:05 - Najvýhodnejšia ponuka 444,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS