00314072
Mesto Krásno nad Kysucou
1. mája 1255, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Nákup nákladného vozidla na zber objemového odpadu
Nákladné vozidlo na zber objemového odpadu
Tovar, Služba
1. Nákladné vozidlo
|
|
---|---|
Funkcia |
NOVÉ nákladné vozidlo na zber a prepravu objemového odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nové nákladné vozidlo na zber objemového odpadu do 18t | ks | 1 | ||
Výkon motora | hp | 360 | ||
Objem valcov | cc | 9000 | ||
Celková hmotnosť | kg | 18 000 | ||
Užitočné zaťaženie | kg | 5400 | ||
Karoséria - ložná dĺžka | mm | 4350 | ||
Karoséria - ložná šírka | mm | 2400 | ||
Karoséria - ložná výška | mm | 600 | ||
Záruka | mesiace | 24 | ||
Parametre hydraulickej ruky - dĺžka vyloženia | m | 10 | ||
Parametre hydraulickej ruky - hmotnosť na konci ruky | kg | 500 | ||
Parametre hydraulickej ruky - hmotnosť ruky na 2 m | kg | 3700 | ||
Parametre hydraulickej ruky - zdvihový moment ruky | kNm | 75 | ||
Kabína - počet sedadlá | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nový stroj, nepoužívaný, nerepasovaný | áno |
Ovládanie hydraulickej ruky | manuálne |
Prevodovka | manuálna |
Emisná trieda | min. Euro 6 |
Palivo | nafta |
Podvozok - odpruženie zadná náprava | vzduchové |
Podvozok - odpruženie predná náprava | listové |
Podvozok - konfigurácia náprav | 4x4 |
Podvozok - počet náprav | 2-osý |
Podvozok - Pohon všetkých kolies | Áno |
Podvozok - Centrálne mazanie | Áno |
ABS | Áno |
Závesné zariadenie prívesu | Áno |
Povinná výbava, lekárnička, trojuholník, reflexná vesta, lano | Áno |
Parametre hydraulickej ruky - hydraulický alebo pneumatický otočný systém podpier | Áno |
Parametre hydraulickej ruky - chladič oleja | Áno |
Parametre hydraulickej ruky - 2 funkcie hydrauliky pre prácu rotátora a drapáku | Áno |
Kabína - typ: denná kabína | Áno |
Kabína - elektricky ovládané zrkadlá | Áno |
Kabína - centrálne uzamykanie | Áno |
Kabína - klimatizácia | Áno |
Kabína - nezávislé kúrenie | Áno |
Kabína - tempomať | Áno |
Kabína - posilňovač riadenia | Áno |
Kabína - palubný počítač, rádio | Áno |
Názov |
Termín dodania predmetu obstarania najneskôr do 6 mesiacov od vystavenia objednávky. |
Predmet kúpy musí byť dodaný nový, nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na prepravu na pozemných komunikáciách. Cena motorového vozidla bude zohľadňovať aj náklady súvisiace s dodaním vozidla na miesto plnenia. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodaný tovar musí vyhovovať európskym a slovenským technickým normám a požiadavkám pre prihlásenie MV na premávku na pozemných komunikáciách a získanie povolenia na prevádzku a poistenie. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkané nákladného vozidla. Predloží prospektový materiál vrátane podrobnej technickej špecifikácie a technických vlastností podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii, prípadne ďalšie vhodné doklady ako napr. Katalógový list (resp. technický alebo produktový list). Doklady budú slúžiť na osvedčenie zhodnosti s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak z predložených dokladov nebude možné posúdiť zhodu, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokladov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia opakovanej žiadosti/výzvy. Ak ani po opätovnom doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť, bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné |
Objednávateľ umožňuje preddavkové platby. Lehota splatnosti daňového dokladu je 60 dní. Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi, to znamená, že Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy predložiť zo strany dodávateľa platný výrobcom potvrdený certifikát, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu. |
V prípade , že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technická špecifikácia odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími/vyššími parametrami. Nedodržanie ponúkaných parametrov pri plnení bude považované za podstatné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
Objednávateľ požaduje dodať s motorovým vozidlom kompletnú dokumentáciu k prevádzke vozidla. K vozidlu je potrebné dodať v zmysle rozsahu príslušnej legislatívy doklady ako je: technický preukaz, návod na obsluhu, prehlásenie o zhode, resp. príslušný certifikát .Objednávateľ požaduje dodať túto dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku vrátane manuálu. |
V prípade, ak pri samotnej dodávke bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu na náklady spojené s jeho dodaním. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia zistených vád. Náklaady na odstránenie zistených vád znáša dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný servis. |
a) objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Žilinského kraja na autorizovaný servis predmetu zmluvy, |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste sídla obstarávateľa, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
g) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy . Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v čase odovzdania MV do užívania, doručenie dokladov súvisiacich s prihlásením vozidla do evidencie, t.j. doručiť osvedčenia o evidencii vrátane časti II. pre podvozky, a ostatnú dokumentáciu potrebnú v čase odovzdania predmetu zákazky na zápis do osvedčenia o evidencii , a to zmysle platnej legislatívy, najmä zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších pred. |
Súčasťou predmetu zákazky sú aj náklady na poskytnutie/zabezpečenie služieb ako : zaškolenie obsluhy na mieste dodania vozidla, dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky, jedná sa o: odovzdávajúci a preberací protokol, záznam zaškolenia obsluhy, servisná knižka, návod na údržbu, katalóg náhradných dielov, záručný list,... |
Náklady týkajúce sa prepravných služieb na miesto dodania obstarávaných vozidiel a ďalších tovarov, náklady súvisiace s odskúšaním funkčnosti tovarov ako i zohľadnenie rizík a predvídateľných skutočností spojených s plnením predmetu zákazky si uchádzač zohľadní vo svojej ponuke. Uchádzač bude teda povinný zakalkulovať náklady na tovar a ostatné požadované prídavné služby vrátane nákladov na záručný servis do svojej cenovej ponuky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Zmluva je účinná po doručení kladnej správy z kontroly verejného obstarávania |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Podvozok - odpruženie zadná náprava | vzduchové |
Navrhnutá hodnota | Podvozok - odpruženie zadná náprava | vzuduvé / listové |
pre Nákladné vozidlo na zber objemového odpadu je technicky lepšie aby aj na zadnej náprave bolo listové odpruženie vzhľadom k terénu zberných dvorov
ul. 1. Mája 1255, Krásno nad Kysucou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
30.09.2023 09:41 — 31.03.2024 09:41
1,00 ks
220 580,00
183 816,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2023 08:05
15.05.2023 09:41
15.05.2023 09:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2023 07:50 - Vstupná ponuka | 218 760,00 | € | Cena s DPH |
15.05.2023 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 218 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: