• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2023 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2023 09:41
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2023 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2023 10:35

Detail zákazky Z20233811

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2023 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2023 09:41
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2023 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2023 10:35

Základné údaje

Z20233811

OF-271246

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7859715

Objednávateľ

00314072

Mesto Krásno nad Kysucou

1. mája 1255, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Dodávateľ

35900008

HYCA s.r.o.

Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nákladného vozidla na zber objemového odpadu

Nákladné vozidlo na zber objemového odpadu

  • 34134200-7 - Nákladné vozidlá s vyklápaním
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákladné vozidlo
Funkcia
NOVÉ nákladné vozidlo na zber a prepravu objemového odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nové nákladné vozidlo na zber objemového odpadu do 18t ks 1
Výkon motora hp 360
Objem valcov cc 9000
Celková hmotnosť kg 18 000
Užitočné zaťaženie kg 5400
Karoséria - ložná dĺžka mm 4350
Karoséria - ložná šírka mm 2400
Karoséria - ložná výška mm 600
Záruka mesiace 24
Parametre hydraulickej ruky - dĺžka vyloženia m 10
Parametre hydraulickej ruky - hmotnosť na konci ruky kg 500
Parametre hydraulickej ruky - hmotnosť ruky na 2 m kg 3700
Parametre hydraulickej ruky - zdvihový moment ruky kNm 75
Kabína - počet sedadlá ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový stroj, nepoužívaný, nerepasovaný áno
Ovládanie hydraulickej ruky manuálne
Prevodovka manuálna
Emisná trieda min. Euro 6
Palivo nafta
Podvozok - odpruženie zadná náprava vzduchové
Podvozok - odpruženie predná náprava listové
Podvozok - konfigurácia náprav 4x4
Podvozok - počet náprav 2-osý
Podvozok - Pohon všetkých kolies Áno
Podvozok - Centrálne mazanie Áno
ABS Áno
Závesné zariadenie prívesu Áno
Povinná výbava, lekárnička, trojuholník, reflexná vesta, lano Áno
Parametre hydraulickej ruky - hydraulický alebo pneumatický otočný systém podpier Áno
Parametre hydraulickej ruky - chladič oleja Áno
Parametre hydraulickej ruky -  2 funkcie hydrauliky pre prácu rotátora a drapáku Áno
Kabína - typ: denná kabína Áno
Kabína - elektricky ovládané zrkadlá Áno
Kabína - centrálne uzamykanie Áno
Kabína - klimatizácia Áno
Kabína - nezávislé kúrenie Áno
Kabína - tempomať Áno
Kabína - posilňovač riadenia Áno
Kabína - palubný počítač, rádio Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín dodania predmetu obstarania najneskôr do 6 mesiacov od vystavenia objednávky.
Predmet kúpy musí byť dodaný nový, nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na prepravu na pozemných komunikáciách. Cena motorového vozidla bude zohľadňovať  aj náklady súvisiace s dodaním vozidla na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodaný tovar musí vyhovovať európskym a slovenským technickým normám a požiadavkám pre prihlásenie MV na premávku na pozemných komunikáciách a získanie povolenia na prevádzku a poistenie.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkané nákladného vozidla. Predloží prospektový materiál vrátane podrobnej technickej špecifikácie a technických vlastností podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii, prípadne ďalšie vhodné doklady ako napr.  Katalógový list (resp. technický alebo produktový list). Doklady budú slúžiť na osvedčenie zhodnosti s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak z predložených dokladov nebude možné posúdiť zhodu, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokladov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia opakovanej žiadosti/výzvy. Ak ani po opätovnom  doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť, bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné
Objednávateľ umožňuje preddavkové platby. Lehota splatnosti daňového dokladu je 60 dní.  Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi, to znamená, že  Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy predložiť  zo strany dodávateľa platný výrobcom potvrdený certifikát, ktorý ho oprávňuje k uskutočňovaniu autorizovaného servisu.
V prípade , že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technická špecifikácia odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími/vyššími parametrami. Nedodržanie ponúkaných  parametrov pri plnení bude považované za podstatné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy
Objednávateľ požaduje dodať s motorovým vozidlom kompletnú dokumentáciu k  prevádzke vozidla.  K vozidlu je potrebné dodať v zmysle rozsahu príslušnej legislatívy doklady ako je: technický preukaz, návod na obsluhu, prehlásenie o zhode, resp. príslušný certifikát .Objednávateľ požaduje dodať túto dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku vrátane manuálu.
V prípade, ak pri samotnej dodávke bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu na náklady spojené s jeho dodaním.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ nie je povinný prevziať  predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia zistených vád. Náklaady na odstránenie zistených vád znáša dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný servis.
a) objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia  Žilinského kraja  na autorizovaný servis predmetu zmluvy,
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste sídla obstarávateľa,
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať,
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená,
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
g) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy . Školenie v počte min. 2 osôb  je zahrnuté v cene zákazky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v čase odovzdania MV do užívania, doručenie dokladov súvisiacich s prihlásením vozidla do evidencie, t.j. doručiť osvedčenia o evidencii   vrátane časti II. pre podvozky, a ostatnú dokumentáciu potrebnú v čase odovzdania predmetu zákazky na zápis do osvedčenia o evidencii , a to zmysle platnej legislatívy, najmä zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších pred.
Súčasťou predmetu zákazky sú aj náklady na poskytnutie/zabezpečenie služieb ako : zaškolenie obsluhy na mieste dodania vozidla, dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky, jedná sa o: odovzdávajúci a preberací protokol, záznam zaškolenia obsluhy, servisná knižka, návod na údržbu, katalóg náhradných dielov, záručný list,...
Náklady týkajúce sa prepravných služieb na miesto dodania obstarávaných vozidiel a ďalších tovarov, náklady súvisiace s odskúšaním funkčnosti tovarov ako i zohľadnenie rizík a predvídateľných skutočností spojených s plnením predmetu zákazky si uchádzač zohľadní vo svojej ponuke. Uchádzač bude teda povinný zakalkulovať náklady na tovar a ostatné požadované prídavné služby vrátane nákladov na záručný servis do svojej cenovej ponuky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Zmluva je účinná po doručení kladnej správy z kontroly verejného obstarávania

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Podvozok - odpruženie zadná náprava vzduchové
Navrhnutá hodnota Podvozok - odpruženie zadná náprava vzuduvé / listové

pre Nákladné vozidlo na zber objemového odpadu je technicky lepšie aby aj na zadnej náprave bolo listové odpruženie vzhľadom k terénu zberných dvorov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 1. Mája 1255, Krásno nad Kysucou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

30.09.2023 09:41 — 31.03.2024 09:41

1,00 ks

220 580,00

183 816,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.05.2023 08:05

15.05.2023 09:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2023 09:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2023 07:50 - Vstupná ponuka 218 760,00 € Cena s DPH
15.05.2023 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 218 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS