• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 15:01
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 16:00

Detail zákazky Z20233790

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 15:01
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 16:00

Základné údaje

Z20233790

OF-271804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7854515

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36862126

AGROFERT, a. s., organizačná zložka Agrochémia

Nobelova 34, Bratislava, 83605, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie herbicídov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.

Herbicíd

  • 24453000-4 - Herbicídy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 24450000-3 - Agrochemikálie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI OPEP, 2. časť „VZP“ - Nákup a dodanie herbicídov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
Funkcia
Vysoko účinný herbicídny systémový prípravok, vybavený komplexom aktivátorov, ktoré zaručujú najrýchlejšie prenikanie a rýchle rozvedenie prípravku do celej rastliny vrátane koreňov a odnoží. Herbicídny prípravok vo forme kvapalného koncentrátu riediteľného vodou na ničenie trvácich a jednoročných burín na ornej pôde s účinnou látkou Glyphosate 360g/l. Zaisťujúci úplnú likvidáciu rastlín vrátane podzemných rozmnožovacích orgánov. Prípravok pôsobiaci ako totálny herbicíd. Roundup Biaktiv...
...Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať‘ výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Totálny herbicíd Roundup Biaktiv Liter 7 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Účinná látka Glyphosate 360g/l
Dodávka v baleniach obsah 1 balenia - 20 litrov
Špecifikácia vhodnosti použitia Herbicídny prípravok bude slúžiť na výkon chemických likvidácií nežiaducej vegetácie na plochách v správe NDS, v lesných kultúrach a k likvidácii vynorených burín, v blízkosti tokov a vodných...
Špecifikácia vhodnosti použitia ...nádrží, zavlažovacích a odvodňovacích kanálov v blízkosti cestných komunikácií v správe NDS, pre malé množstvá nízke ohrozenie životného prostredia, s dlhodobými účinkami z dôvodu rizika úniku...
Špecifikácia vhodnosti použitia ...prípravku do vodných tokov. Vysoko účinný systémový prípravok, vybavený komplexom aktivátorov, ktoré zaručujú najrýchlejšie prenikanie a rýchle rozvedenie prípravku do celej rastliny vrátane...
Špecifikácia vhodnosti použitia ...koreňov a odnoží. To je predpokladom jeho odolnosti pred dažďom alebo rosou. Zároveň zaistí úplnú likvidáciu rastlín vrátane podzemných rozmnožovacích orgánov.
Karta bezpečnostných údajov výrobku áno
Slovenský preklad áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje dodať Herbicídny prípravok (ďalej aj ako „tovar“) nový, doposiaľ nepoužitý tovar, s kartou bezpečnostných údajov a preberacím protokolom, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom SR a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
I.2 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar na základe čiastkových objednávok Objednávateľa vyhotovených počas platnosti a účinnosti Rámcovej Dohody a to do 3 dní od vystavenia objednávky. Dodávateľ dodá tovar vrátane dopravy na strediská správy a údržby (Príloha č.3 Zoznam miest dodania). Konkrétne miesto dodania a požadované množstvo pre jednotlivé objednávky bude uvedené individuálne v objednávke samotnej. Dodávateľ oznámi presný termín dodania tovaru poverenej osobe za Objednávateľa (vedúci prevádzky) v lehote minimálne 24 (dvadsaťštyri) hodín vopred.
I.3 O dodaní tovaru bude vystavený dodací list podpísaný oprávnenou osobou za Objednávateľa (vedúci prevádzky) a Dodávateľom, v ktorom bude uvedené celkové množstvo dodaného tovaru. Počet originálnych vyhotovení dodacieho listu budú 3 (tri) ks, z čoho si 1 (jeden) ks ponechá Dodávateľ a Objednávateľ pri dodaní tovaru a 1 (jeden) originál Dodávateľ priloží k faktúre. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Objednávateľ prevzatím tovaru. ...
...V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi riadne prevziať tovar.
I.4 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty:
a) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Rámcovej dohody, podľa funkčnej a technickej špecifikácie, dodávateľ vyplňuje len žlto vyznačené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z prílohy č. 1 a prílohy č. 2 k Opisnému formuláru,
b) technické listy preukazujúce splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky,
c) prehlásenie o zhode výrobku podľa zákona č. 133/2013 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov a osvedčenie výrobku o vhodnosti použitia,
d) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorý je za Dodávateľa zodpovedná konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Rámcovej dohody v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt.
I.5 Dodávateľ zároveň predloží pri každom dodaní tovaru technický list a kartu bezpečnostných údajov.
I.6 Dodávateľ dodá nový tovar v nepoškodených, nevratných, jednorazových a nepoužitých obaloch o objeme 20l tak, aby neprišlo k jeho znehodnoteniu alebo poškodeniu počas prepravy. Požaduje sa, aby dodaný výrobok v čase dodania, nemal uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej expiračnej doby.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravy na miesto dodania. Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zákazky a miesto dodania predmetu zákazky nemá na jednotkovú cenu vplyv.
II.3 Cena za poskytnuté dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.4 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.5 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.6 Jednotková cena z prílohy č. 1 k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 (dvanásť) mesiacov.
II.7 Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a dodaného množstva. Cena je stanovená na dve desatinné miesta.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru, na základe tejto Rámcovej dohody. Za deň zdaniteľného plnenia sa považuje deň dodania tovaru. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí originál dodacieho list potvrdený Objednávateľom pri prevzatí tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.3 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania dodacieho listu Objednávateľom a Dodávateľom.
V. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru, uvedenýchv technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Rámcovej dohody/požiadavky Objednávateľa v súlade s Rámcovou dohodou/opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.3 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať dodací list, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa. Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 3 (troch) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“) ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods.2 písm. e) ZoVO oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu plnenia, inak ide o podstatné porušenie Rámcovej dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Rámcovej dohody.
VI.3 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkové zazmluvnené, množstvo tovaru a ani celkový objem finančných prostriedkov, ktorý bol na jeho obstaranie určený, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Dodávateľa.
VI.4 Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 (dvanásť) kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Rámcová dohoda nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv – vedenom Úradom vlády SR. Účinnosť Rámcovej dohody uplynie vypršaním jej platnosti alebo vyčerpaním maximálneho množstva, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je maximálne a nie je ho možné prekročiť. Skutočne dodané množstvo tovaru bude určené na základe čiastkových Objednávok.
VI.5 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS.
VI.6 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
VI.7 Súčasťou tohto Opisného formulára je príloha č.1, príloha č.2 a príloha č.3.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

7 000,00 liter

104 265,00

104 265,00

V zmysle opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2023 15:08

12.05.2023 15:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2023 15:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2023 16:47 - Vstupná ponuka 104 265,00 € Cena bez DPH
12.05.2023 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 100 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS