• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2023 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2023 10:25

Detail zákazky Z20233761

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2023 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2023 10:25

Základné údaje

Z20233761

OF-271628

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7849744

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky

dodávka zemného plynu, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu na 12 mesiacov do 3 odberných miest (OM) špecifikovaných objednávateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku objednávateľa vo všetkých OM.
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v čase celej doby platnosti zmluvy 12 mesiacov od 01.07.2023, 00:00 hod. do 30.06.2024, 24:00 hod. SEČ.
Dodávka zemného plynu vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Úspešný dodávateľ zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú – 12 mesiacov od 01.07.2023, 00:00 hod. do 30.06.2024, 24:00 hod SEČ. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatí a zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu zemného plynu zodpovedajúceho technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku plynu, cenu za distribučné služby a to za prenos plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednaného zemného plynu. V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu plynu na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo odoberaného zemného plynu pre všetky OM za 12 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, schválené pre obdobie dodávky URSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku a spotrebnú daň.
Deň skončenia dodávky: 30.06.2024, 24:00 hod. SEČ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba spolu za OM č. 1 a OM č. 2 a OM č. 3 MWh 1 118,575
Predpokladaná spotreba na 12 mesiacov spolu za OM č. 1 - Štúrova 2 MWh 639,601
Predpokladaná spotreba na 12 mesiacov spolu za OM č. 2 - Senická 27 MWh 94,376
Predpokladaná spotreba na 12 mesiacov spolu za OM č. 3 - Hanulova 9/A MWh 384,598
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zasielanie faktúr elektronicky na e-mailovú adresu GPSR@genpro.gov.sk
Celková cena pozostáva z: ceny plynu, ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, so skladovaním s prepravou plynu a spotrebnej dane
 2. OM č. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odberné miesto č. 1 Štúrova 2, Bratislava
číslo OM 3000006734
POD SKSPPDIS000130021107
plynomer 568028595805
druh tarify S9
 3. OM č. 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odberné miesto č. 2 Senická 27, Bratislava
číslo OM 30000006733
POD SKSPPDIS000110105905
plynomer 705164804112
druh tarify M5
 4. OM č. 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odberné miesto č. 3 Hanulova 9/A, Bratislava
číslo OM 4100005580
POD SKSPPDIS000110110948
plynomer 93598343793
druh tarify M8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Lehota a miesto realizácie predmetu zákazky: Od 01.07.2023, 00:00 hod. do 30.06.2024, 24:00 hod. SEČ, Generálna prokuratúra SR ul. Štúrova 2, Senická 27, Hanulova 9/a Bratislava
1.  Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
2.  Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku plynu do všetkých odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, zabezpečenie služieb súvisiacich so skladovaním, prepravou a distribúciou zemného plynu do odberných miest v kvalite plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete a dodržiavanie platných právnych predpisov.
3.  Miestom plnenia sú všetky OM objednávateľa: 1. Odberné miesto 3000006734 (Štúrova 2, BA), 2. odberné miesto 30000006733 (Senická 27, BA), 3. Odberné miesto 4100005580 (Hanulova 9/A, BA)
4.  Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých OM objednávateľa.
5.  Cena je stanovená ako celková cena za dodávku zemného plynu - cena za komoditu, fixné sadzby, skladovanie, prepravu, distribúciu a spotrebná daň. Okrem ceny za 1kWh komodity verejný obstarávateľ požaduje, aby neboli účtované žiadne poplatky za odberné miesto (cena za odberné miesto vo výške 0 EUR /mesiac). Súčasťou faktúry za dodávku zemného plynu bude aj fakturácia za distribučné služby v cenách príslušného PDS, schválených pre obdobie dodávky Úradom pre reguláciu sieťových odvetví, fixné sadzby, cena za skladovanie, prepravu, spotrebná daň a DPH.
6.  Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
7.  Cena za plnenie nebude navyšovaná, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO.
8.  DPH, spotrebnú daň, prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
9.  Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa.
10.  Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy,
- zabezpečiť distribúciu zemného plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom zemného plynu od príslušného PDS.
11.  Množstvá odobratého zemného plynu sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom zemného plynu a dohodnutou toleranciou odberu zemného plynu žiadne sankcie.
12.  Porušenie povinností, ktoré sú uvedené v bodoch 2. a 4., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
13.  Dodávateľ sa zaväzuje do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi:
a) Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka zemného plynu na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení.
b) Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka zemného plynu na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení.
c) Rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/kWh a v EUR s DPH/kWh, fixné sadzby, skladovanie, prepravu, distribúciu a spotrebnú daň.
14. Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy. Požaduje sa, aby cena ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
15.  Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 30.06.2024  so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 01.07.2023.
16.  Platba za plnenie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry doručenej dodávateľom.
17. Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku zemného plynu a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom, ktorý sa dodávateľ zaväzuje predložiť do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
18.  Splatnosť  faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Celková vyúčtovacia faktúra spotreby zemného plynu bude vystavená podľa skutočného odberu zemného plynu k dátumu 30.04.2024 so zohľadnením uhradených zálohových mesačných faktúr.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 11.  Množstvá odobratého zemného plynu sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom zemného plynu a dohodnutou toleranciou odberu zemného plynu žiadne sankcie.
Navrhnutá hodnota Množstvo odobratého zemného plynu je predpokladané. Tolerancia odberu je 85%-115%, ktorá predstavuje minimálne/maximálne množstvo plynu, ktoré sa odberateľ zaväzuje odobrať. Ak odberateľ počas roka odoberie menej ako dohodnuté minimálne množstvo, dodávateľ má právo na úhradu odplaty vo výške 100% z ceny za komoditu za neodobratý objem do minimálneho množstva zemného plynu. Ak odberateľ počas roka odoberie viac ako dohodnuté maximálne množstvo, dodávateľ má právo na úhradu odplaty vo výške 150% z ceny za komoditu za nad odber nad úrovňou dohodnutého maximálneho množstva plynu.

Odber zmluvného množstva bez uplatnenia sankcie za odber / ne odber mimo tolerančného pásma zvyšuje dodávateľovi náklady na dodávku plynu, nakoľko s prevzatím zodpovednosti za odchýlku má zvýšené náklady. Tým nemôže ponúknuť najvýhodnejšiu cenu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Senická 27, Hanulova 9/A, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2023 00:00 — 30.06.2024 00:00

1,00 ako celok podľa opisného formuláru

133 834,27

111 528,56

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2023 14:40

11.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 69
 36
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2023 15:00 - Vstupná ponuka 133 818,69 € Cena s DPH
11.05.2023 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 127 510,84 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS