• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2023 10:43
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2023 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2023 11:50

Detail zákazky Z20233755

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2023 10:43
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2023 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2023 11:50

Základné údaje

Z20233755

OF-268210

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7849733

Objednávateľ

00802751

Vojenský historický ústav Bratislava

Krajná 27, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

44773293

CBC Slovakia s.r.o.

Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolný obojstranný skener A3, Canon DR-G2110

Stolný obojstranný skener A3

  • 38520000-6 - Skenery
  • 30124500-9 - Príslušenstvo pre skenery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolný obojstranný skener A3
Funkcia
Skener určený pre vysokorýchlostnú produktivitu, špičkovú kvalitu obrázkov a spoľahlivé podávanie na profesionálne používanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolný obojstranný skener A3, Canon DR-G2110 ks 1
Rozlíšenie dpi 600
Hmotnosť ks 20 26
Softvér požaduje sa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ skenera Stolný obojstranný skener A3, DR-G2110
Strana skenovania Jednostranne/Obojstranne/Preskočenie prázdnych strán/Folio
Rozhranie USB 3.1/káblové pripojenie LAN
Zdroj svetla Dióda RGB Led
Rozmery (Š x H x V) Zatvorený zásobník: 480 (Š) x 569 (H) x 315 (V) mm, Otvorený zásobník: 480 (Š) x 723 (H) x 390 (V) mm
Napájanie AC 220-240 V (50/60 Hz)
Spotreba energie Skenovanie: 66,5 W alebo menej, V režime spánku: 3,5 W alebo menej
Prevádzkové podmienky 10 – 32,5 °C (50 – 90,5 °F), vlhkosť 20 – 80 % relatívnej vlhkosti
RÝCHLOSŤ ČÍTANIA:
ČB/odtiene sivej 200 dpi - 90 str./min, 180 obr./min
Farebne 300 dpi - 90 str./min, 180 obr./min
ČB/odtiene sivej 200 dpi - 120 str./min, 240 obr./min
Farebne 300 dpi - 120 str./min, 240 obr./min
Snímač skenovacej jednotky CIS
ŠPECIFIKÁCIE DOKUMENTOV:
Šírka (mm) 50,8 – 305 mm
Dĺžka (mm) 70 – 432 mm
Hrúbka (mm) Nepretržité podávanie: 20 – 209 g/m2, 0,04 – 0,25 mm, Režim bez oddeľovania: 20 – 255 g/m2, 0,04 – 0,03 mm
Režim dlhého dokumentu Až do 5,588 mm
Kapacita podávača 500 listov (voliteľné: 500, 300, 100)
VÝSTUP Rozlíšenie 150 x 150 dpi, 200 x 200 dpi, 240 x 240 dpi, 300 x 300 dpi, 400 x 400 dpi, 600 x 600 dpi
Režim Automatická detekcia, Čiernobiely režim, Chybová difúzia, Pokročilé vylepšenie textu, Pokročilé vylepšenie textu II, Aktívne prahovanie, 256 odtieňov sivej, 24-bitové farby
ŠPECIÁLNE FUNKCIE: Rozpoznávanie čiarových kódov, 2D kód, Prepojovací kód, Funkcia úlohy,Ultrazvuková detekcia dvojitého podávania,Detekcia sponiek, Odstránenie a korekcia farieb,Automatická detekcia veľkosti stránky,
Špeciálne funkcie 3-rozmerná korekcia farieb, Otočenie obrázka, Preskočenie prázdnych strán, Zvýraznenie okrajov, Redukcia efektu moiré, Zabránenie prerážaniu/odstránenie pozadia, Úprava kontrastu,
Špeciálne funkcie Korekcia tieňov, Nastavenie jasu, Korekcia zošikmenia,Odstránenie ohraničenia, Výber strany skenovania,Nastavenia oblasti skenovania, Nastavenia pridania,Rozpoznanie orientácie textu, Odstránenie dier
Špeciálne funkcie Skenovanie podľa viazania, Odstránenie nechcených bodiek, Odstránenie zvlnenia, Vyhladenie pozadia, Zvýraznenie znakov, Systém rýchlej obnovy, MultiStreamTM
Špeciálne funkcie Automatická detekcia veľkosti strany, Vyrovnanie zošikmenia, 3-rozmerná korekcia farieb (čiastočne pomocou ovládača), Vynechanie farby (RGB), Otočenie obrázka, MultiStream, Predvolená krivka gama,
Špeciálne funkcie Nastavenie kontrastu, Predbežné skenovanie, Detekcia spiniek, Preskočenie prázdnych strán, Výber strany skenovania dokumentu, Odstránenie dier, Redukcia efektu moiré, Nastavenie oblasti skenovania,
PRIBALENÝ SOFTVÉR Pre OS Windows Ovládač ISIS, ovládač TWAIN (32/64 bitov), ovládač WIA, ovládač Kofax VRS CaptureOnTouch Pro Nástroj na nastavenie ovládačov
Špeciálne funkcie Rozpoznávanie orientácie textu, Vyhladenie pozadia, Rýchle obnovenie skenovania, Ultrazvuková detekcia dvojitého podávania (dĺžka podľa firmvéru)
Spotrebný materiál Súprava výmenného valčeka Oddeľovacia vložka Atramentové zásobníky (červená, modrá)
Odporúčaný denný záťažový cyklus 50 000 listov/deň
Referenčný model : A3 skener obojstranný  Canon DR-G2110
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia min. 4 osôb. Návod na obsluhu a údržbu/ kompletná dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného  tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ  následne môže udeliť neuspokojivú referenciu.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou  faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Zmluva a nadobudnutie učinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPET v platnom znení.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Krajná 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

05.06.2023 10:44 — 09.06.2023 10:44

1,00 ks

10 000,00

8 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2023 10:48

11.05.2023 10:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2023 10:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 513
 44
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2023 12:12 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena s DPH
05.05.2023 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 9 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS