• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2023 10:24
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2023 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2023 12:25

Detail zákazky Z20233753

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2023 10:24
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2023 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2023 12:25

Základné údaje

Z20233753

OF-271660

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7859683

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upomienkové predmety s potlačou a dátami

USB kľúče

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. USB kľúče s potlačou a dátami
Funkcia
Prezentácia, propagácia
Dodávka USB kľúčov s potlačou a dátami, vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie potlač, nahratie dát,  balenie, doprava na miesto dodania a vyloženie na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúče ks 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: rotačný, rozmery: 57x19x10 mm, kapacita: 8 GB, telo: plastové s kovovou rotačnou časťou, kvalita čipu: A, rýchlosť: 20 MB/s (čítanie), 8 MB/s (zápis), formát: NTFS, kompatibilita: Win 8 a vyššie, Linux, Mac OS 10.X a vyššie, farby: 8 farebných kombinácií podľa PANTONE vzorkovníka.
Potlač: jednofarebná na kovovú rotačnú časť, logo objednávateľa tampoprintom.
Dáta: nahratie dát do 50 MB.
Balenie: po 10 ks osobitne každá farebná kombinácia.
Počet požadovaných kusov podľa farebnej kombinácie je nasledovný:
- farebná kombinácia č.1 500 ks
- farebná kombinácia č.2 400 ks
- farebná kombinácia č.3 340 ks
- farebná kombinácia č.4 520 ks
- farebná kombinácia č.5 200 ks
- farebná kombinácia č.6 100 ks
- farebná kombinácia č.7 240 ks
- farebná kombinácia č.8 100 ks
Zdroj údajov, ktorý má byť uložený na USB kľúčoch bude dodaný úspešnému uchádzačovi elektronicky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane balenia,  dopravy  a vyloženia na miesto plnenia.
2. Navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR, musí byť stanovená podľa § 3 zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako cena maximálna vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi do troch pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: ­- názov tovaru,  podrobnú špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov), ­- druh potlače a to za účelom overenia požadovaných vlastností, ­- cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH.
4.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Verejný obstarávateľ poskytne zdroj údajov na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa dodanie grafického návrhu potlače predmetu obstarávania pred zahájením potlače tovaru e-mailom kontaktnej osobe, a to za účelom overenia požadovaného vizuálu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Práva a povinnosti neupravené uzavretou zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane potlač, nahratie dát,  balenie, doprava na miesto dodania a vyloženie na mieste dodania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

30.06.2023 10:25

1,00 kpl.

4 560,00

4 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2023 10:31

15.05.2023 10:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2023 10:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 115
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2023 10:53 - Vstupná ponuka 4 560,00 € Cena bez DPH
13.05.2023 18:04 - Najvýhodnejšia ponuka 4 430,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS