• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2023 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2023 12:15

Detail zákazky Z20233752

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2023 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2023 12:15

Základné údaje

Z20233752

OF-270679

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7844029

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier (xerografický) A5, A4, A3 biely

Papier na fotokopírovanie a xerografický papier A5, A4, A3

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier (xerografický) A5
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier (xerografický) A5 bal 500
hmotnosť / gramáž g/m2 80
počet kusov papiera v balíku A5 ks 500
počet kusov balíkov A5 v krabici ks 5
rozmer: výška mm 210
rozmer: šírka mm 148
rozmer: hrúbka nanometer 103 106
drsnosť podľa ISO 8791-2 ml/min. 160 200
opacita (nepriehľadnosť) podľa ISO 2471 % 91
belosť CIE 156
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
recyklovateľný papier nie
bezdrevný papier áno
norma ISO 9760
požiadavka na stálosť EN 12281
 2. Kancelársky papier (xerografický) A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier (xerografický) A4 bal. 7000
hmotnosť / gramáž g/m2 80
počet kusov papiera v balíku A4 ks 500
počet kusov balíkov A4 v krabici ks 5
rozmer: výška mm 297
rozmer: šírka mm 210
rozmer: hrúbka nanometer 103 106
drsnosť podľa ISO 8791-2 ml/min. 160 200
opacita (nepriehľadnosť) podľa ISO 2471 % 91
belosť CIE 156
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
recyklovateľný papier nie
bezdrevný papier áno
norma ISO 9760
požiadavka na stálosť EN 12281
 3. Kancelársky papier (xerografický) A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier (xerografický) A3 bal. 150
hmotnosť / gramáž g/m2 80
počet kusov papiera v balíku A3 ks 500
počet kusov balíkov A3 v krabici ks 5
rozmer: výška mm 420
rozmer: šírka mm 297
rozmer: hrúbka nanometer 85
drsnosť podľa ISO 8791-2 ml/min. 160 200
opacita (nepriehľadnosť) podľa ISO 2471 % 91
belosť CIE 156
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
recyklovateľný papier nie
bezdrevný papier áno
norma ISO 9760
požiadavka na stálosť EN 12281
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požadujeme poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe čiastkových objednávok zaslaných emailom v množstve podľa aktuálnych prevádzkových potrieb.
Cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa ako je DPH, balenie, doprava a vyloženie na mieste dodania.
Od úspešného Dodávateľa požadujeme do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky poskytovateľa na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, je zakázané a (ii) porušenie takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom objednávateľa ako dlžníka.
Poskytovateľ berie na vedomie, že objednávateľ nie je oprávnený udeliť súhlas s postúpením akejkoľvek pohľadávky na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.). Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z právneho vzťahu medzi objednávateľom a veriteľom objednávateľa vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom dlžníka.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) poskytovateľ neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a (ii) porušenie takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť
Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Platobné podmienky: Splatnosť faktúry 60dní,
Miesto dodania - sklad MTZ
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia do 5 dní od zaslania elektronickej objednávky. Tovar bude dodaný spolu s dodacím listom alebo faktúrou.
"Alebo ekvivalentný" Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotne úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy prospekty k tovaru, ktoré musia obsahovať popis požadovaných parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť plnenie všetkých minimálnych požadovaných parametrov na tovar, doklady požadujeme predložiť v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávku realizovať v čase v pracovných dňoch v čase od 8.00 h do 14.00 h.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

15.05.2023 00:00 — 14.05.2024 23:59

1,00 celok podľa špecifikácie

27 651,00

27 651,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2023 10:28

10.05.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 54
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2023 12:32 - Vstupná ponuka 27 651,00 € Cena bez DPH
10.05.2023 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 27 648,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS