• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2023 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2023 09:30

Detail zákazky Z20233749

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2023 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2023 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2023 09:30

Základné údaje

Z20233749

OF-271695

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7849731

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

45651973

Zelené mesto s.r.o.

Zbehy 499, Zbehy , 95142, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zálievka vzrastlých stromov, krov a trvalkových záhonov.

zálievka, stromy, kry, trvalky

  • 77211500-7 - Údržba stromov
  • 03452000-3 - Stromy
  • 03451300-9 - Kríky/kry/trsy
  • 03451100-7 - Záhonové rastliny

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zálievka novovysadených vzrastlých stromov, krov a trvalkových záhonov vo vybraných lokalitách mesta .
Funkcia
Zálievka .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nový park, stromov ks 120
trvalkové záhony m2 881
kry ks 724
brezový háj,stromov ks 395
trvalkové záhony m2 575
kry ks 300
alej pri rieke-nový park ks 63
alej pri rieke pri hideparku ks 41
bratislavská cesta ks 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
sumár : 655 ks stromov, kry :1024 ks, trvalkové záhony:1456m2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zálievka vzrastlých stromov ku kmeňu stromu, do zálievkovej misy zo zeme, v prípade poškodenia misy vodou pri zálievke, alebo po zálievke, oprava zálievkovej misy ručne pomocou motyky. Zálievková dávka 1 strom/ 1 cyklus 30l. Kríky a trvalky zaliať plošne s presakom vody minimálne 2 cm do hĺbky zeme záhona. V prípade inštalácie zavlažovacích vakov zálievková dávka 60l každý druhý cyklus.
V rámci 1 cyklu/kola zálievky rozumieme dodávku vlastnej vody, vrátane dopravy a poskytnutia príslušného vozového parku a techniky. Objednávateľ nebude dodávateľovi  zabezpečovať vodu, techniku, ani potrebný personál.
Dodávateľ naceni  jeden cyklus – jedno kolo – zálievky. Počet cyklov bude stanovený na základe jednotkovej ceny za cyklus, v závislosti od disponabilných rozpočtových prostriedkov objednávateľa.
Dodávateľ pri výkone predmetu zákazky bude minimalizovať prejazd techniky a mechanizmov v priestore koreňových systémov drevín. Zálievka bude realizovaná slabším prúdom vody, aby sa zamedzilo obmývaniu koreňov stromov, ako i sa zabezpečilo priebežné postupné vsakovanie vody pri zálievke
V prípade zálievky do závlahového vaku, pred naplnením vaku vodou zhotoviteľ zkontroluje technický stav vaku, posúdi, či nie sú upchaté presakovacie otvory vaku, odstráni prípadné závady a opraví osadenie vaku k drevine. V prípade, že je vak poškodený tak, že by poškodenie bránilo jeho funkčnosti, toto neodkladne nahlási poverenému pracovníkovi.
Termíny realizovaných cyklov zákazky dodávateľ uvádza v Pracovnom denníku . Maximálny počet dní bez zálievky medzi jednotlivými cyklami bude spravidla 7 kalendárnych dní, ak objednávateľ neurčí inak. Po dohode s povereným pracovníkom je možné frekvenciu zálievky upraviť podľa aktuálnych klimatických podmienok /dažde, dlhotrvajúce sucho a pod./.
Vykonané práce je dodávateľ povinný zabezpečovať s náležitou starostlivosťou a odbornosťou. Pritom je povinný dodržiavať pokyny objednávateľa v súlade s jeho záujmami. Dodávateľ je povinný viesť si evidenciu vykonaných prác a na požiadanie povereného pracovníka ju predložiť ku kontrole. Súčasťou evidencie bude i údaj preukazujúci spotrebu vody v rámci zavlažovacieho cyklu.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať túto činnosť na základe dohodnutých podmienok na dobu určitú od účinnosti tejto zmluvy do 31.08.2023.
Cena predmetu plnenia a platobné podmienky  Cena za 1 cyklu zálievky  je: cena bez DPH             DPH 20%:             cena s DPH
Podkladom pre úhradu ceny služby bude daňový doklad – faktúra (ďalej len faktúra) vystavená dodávateľom po vykonaní prác v príslušnom kalendárnom mesiaci a ich prebratí Objednávateľom zápisom v pracovnom denníku.
Cena za zálievku v stanovenom rozsahu bude dodávateľovi uhrádzaná v mesačných platbách za jednotlivé mesiace plnenia tejto zmluvy na základe počtu skutočne vykonaných zálievok a na základe fakturácie vykonanej po skončení každého kalendárneho mesiaca a po podpísaní pracovných záznamov v PD zodpovedným zamestnancom objednávateľa
V prípade nevykonania alebo nekvalitného vykonania prác bude mesačná čiastka krátená podľa  nasledovného bodu č.13  tejto zmluvy. Ak došlo ku kráteniu mesačnej finančnej čiastky dodávateľ je povinný doručiť faktúru zníženú o príslušnú sumu. Splatnosť faktúry je 14 pracovných dní odo dňa doručenia
Výška pokuty:a/ za neplnenie prác stanovených v zmluve  sa zmluvné strany dohodli na zmluvnej pokute vo výške 0,1 až 15 % z ceny dohodnutej v  bode 9 tejto zmluvy bez DPH.b/ bude závislá od miery neplnenia zmluvne dohodnutých povinností za príslušný mesiac.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa tejto zmluvy a že počas účinnosti zmluvy bude mať vlastnosti dojednané v tejto zmluve. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré vznikli v čase odovzdávania prác. Za vady vzniknuté po odovzdaní prác zodpovedá iba vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho povinností.  Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady a škody odstrániť bez zbytočného odkladu po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom.
Prípadnú reklamáciu vád plnenia predmetu tejto zmluvy je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne po zistení vady v písomnej forme zápisom do PD ( pracovný denník).
Vykonávané práce je dodávateľ povinný vykazovať do PD dvojmo podľa návodu v PD. PD slúži ako doklad prvotnej evidencie plnenia zmluvy, zadávania a hodnotenia prác, zápisov o neplnení úloh a hodnotenia prác podľa prílohy č. I tejto zmluvy pre obe zmluvné strany.  PD zabezpečí objednávateľ a po uplynutí trvania zmluvy je dodávateľ povinný uchovať ho k archivovaniu nepoškodený po dobu 3 rokov.
Dodávateľ je povinný osobne predkladať k podpisu zodpovednému pracovníkovi objednávateľa záznamy v PD. Zodpovedný pracovník svojím súhlasným vyjadrením preberá vykázané práce. V prípade nevykonania alebo nízkej kvality vykázaných prác ich neprevezme a navrhne finančný postih podľa  tejto zmluvy, alebo vyzve k odstráneniu nedostatkov s uvedením termínu ich odstránenia.
Dodávateľ je povinný rešpektovať pokyny uvedené v PD čo do rozsahu, kvality aj časového vymedzenia podľa  Zmluvy. Originál záznamov z PD odovzdá dodávateľ pravidelne objednávateľovi oproti podpisu zodpovednému pracovníkovi objednávateľa, najneskôr do 3 pracovných dní po ukončení mesiaca.  Objednávateľ si vyhradzuje právo priebežnej kontroly vykonávania prác za účasti dodávateľa a prostredníctvom zodpovedného pracovníka priamo v teréne na zazmluvnených plochách konzultovať postup a kvalitu prác.
Zmluvný vzťah založený touto zmluvou zaniká:1.1. Uplynutím času, na ktorý je zmluva uzavretá.1.2. Písomnou dohodou zmluvných strán podpísanou oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán1.3. V prípade porušenia povinností dodávateľa určených v zmluve ( nedodržiavanie dohodnutého spôsobu zálievky, termínov a pod.), neodborného, nesamostatného plnenia predmetu tejto zmluvy alebo stratenia oprávnenia na podnikanie alebo ak dodávateľ nezačne s plnením zmluvy alebo nepokračuje v plnení zmluvy ani v lehote stanovenej v písomnej výzve dodávateľa, si objednávateľ vyhradzuje právo vypovedať
zmluvný vzťah v lehote 14 dní odo dňa doručenia písomnej výpovede. 1.4 V zmysle zmluvných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný všetky práce vyplývajúce z príslušných príloh tejto zmluvy vykonávať odborne a bez nutnosti podrobného usmerňovania zo strany objednávateľa. V prípade výskytu nepredvídaných situácií, ktoré nie sú obsiahnuté v tejto zmluve, je dodávateľ povinný o nich ihneď informovať objednávateľa a spolu s ním dohodnúť postup riešenia. Dodávateľ je povinný zúčastňovať sa na požiadanie výboru príslušnej mestskej časti na ich rokovaniach.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi uviesť  telefónne číslo, na ktorom je možné skontaktovať sa s dodávateľom v určenú hodinu od 7.00 – 16.00 hod v pracovných dňoch a zabezpečiť zodpovedného pracovníka za účelom kontroly a preberania prác, v prípadoch naliehavých úloh a potrieb objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu  PHZ objednávateľa : cena za  1 cyklus zálievky .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

lokality mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.05.2023 09:51 — 31.08.2023 09:52

1,00 celý predmet zákazky

3 100,00

2 583,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2023 10:00

10.05.2023 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2023 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 418
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.05.2023 19:22 - Vstupná ponuka 3 100,00 € Cena s DPH
08.05.2023 20:47 - Najvýhodnejšia ponuka 3 098,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS