308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
45651973
Zelené mesto s.r.o.
Zbehy 499, Zbehy , 95142, SVK
Zálievka vzrastlých stromov, krov a trvalkových záhonov.
zálievka, stromy, kry, trvalky
Služba
1. Zálievka novovysadených vzrastlých stromov, krov a trvalkových záhonov vo vybraných lokalitách mesta .
|
|
---|---|
Funkcia |
Zálievka . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nový park, stromov | ks | 120 | ||
trvalkové záhony | m2 | 881 | ||
kry | ks | 724 | ||
brezový háj,stromov | ks | 395 | ||
trvalkové záhony | m2 | 575 | ||
kry | ks | 300 | ||
alej pri rieke-nový park | ks | 63 | ||
alej pri rieke pri hideparku | ks | 41 | ||
bratislavská cesta | ks | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sumár : | 655 ks stromov, kry :1024 ks, trvalkové záhony:1456m2 |
Názov |
Zálievka vzrastlých stromov ku kmeňu stromu, do zálievkovej misy zo zeme, v prípade poškodenia misy vodou pri zálievke, alebo po zálievke, oprava zálievkovej misy ručne pomocou motyky. Zálievková dávka 1 strom/ 1 cyklus 30l. Kríky a trvalky zaliať plošne s presakom vody minimálne 2 cm do hĺbky zeme záhona. V prípade inštalácie zavlažovacích vakov zálievková dávka 60l každý druhý cyklus. |
V rámci 1 cyklu/kola zálievky rozumieme dodávku vlastnej vody, vrátane dopravy a poskytnutia príslušného vozového parku a techniky. Objednávateľ nebude dodávateľovi zabezpečovať vodu, techniku, ani potrebný personál. |
Dodávateľ naceni jeden cyklus – jedno kolo – zálievky. Počet cyklov bude stanovený na základe jednotkovej ceny za cyklus, v závislosti od disponabilných rozpočtových prostriedkov objednávateľa. |
Dodávateľ pri výkone predmetu zákazky bude minimalizovať prejazd techniky a mechanizmov v priestore koreňových systémov drevín. Zálievka bude realizovaná slabším prúdom vody, aby sa zamedzilo obmývaniu koreňov stromov, ako i sa zabezpečilo priebežné postupné vsakovanie vody pri zálievke |
V prípade zálievky do závlahového vaku, pred naplnením vaku vodou zhotoviteľ zkontroluje technický stav vaku, posúdi, či nie sú upchaté presakovacie otvory vaku, odstráni prípadné závady a opraví osadenie vaku k drevine. V prípade, že je vak poškodený tak, že by poškodenie bránilo jeho funkčnosti, toto neodkladne nahlási poverenému pracovníkovi. |
Termíny realizovaných cyklov zákazky dodávateľ uvádza v Pracovnom denníku . Maximálny počet dní bez zálievky medzi jednotlivými cyklami bude spravidla 7 kalendárnych dní, ak objednávateľ neurčí inak. Po dohode s povereným pracovníkom je možné frekvenciu zálievky upraviť podľa aktuálnych klimatických podmienok /dažde, dlhotrvajúce sucho a pod./. |
Vykonané práce je dodávateľ povinný zabezpečovať s náležitou starostlivosťou a odbornosťou. Pritom je povinný dodržiavať pokyny objednávateľa v súlade s jeho záujmami. Dodávateľ je povinný viesť si evidenciu vykonaných prác a na požiadanie povereného pracovníka ju predložiť ku kontrole. Súčasťou evidencie bude i údaj preukazujúci spotrebu vody v rámci zavlažovacieho cyklu. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať túto činnosť na základe dohodnutých podmienok na dobu určitú od účinnosti tejto zmluvy do 31.08.2023. |
Cena predmetu plnenia a platobné podmienky Cena za 1 cyklu zálievky je: cena bez DPH DPH 20%: cena s DPH |
Podkladom pre úhradu ceny služby bude daňový doklad – faktúra (ďalej len faktúra) vystavená dodávateľom po vykonaní prác v príslušnom kalendárnom mesiaci a ich prebratí Objednávateľom zápisom v pracovnom denníku. |
Cena za zálievku v stanovenom rozsahu bude dodávateľovi uhrádzaná v mesačných platbách za jednotlivé mesiace plnenia tejto zmluvy na základe počtu skutočne vykonaných zálievok a na základe fakturácie vykonanej po skončení každého kalendárneho mesiaca a po podpísaní pracovných záznamov v PD zodpovedným zamestnancom objednávateľa |
V prípade nevykonania alebo nekvalitného vykonania prác bude mesačná čiastka krátená podľa nasledovného bodu č.13 tejto zmluvy. Ak došlo ku kráteniu mesačnej finančnej čiastky dodávateľ je povinný doručiť faktúru zníženú o príslušnú sumu. Splatnosť faktúry je 14 pracovných dní odo dňa doručenia |
Výška pokuty:a/ za neplnenie prác stanovených v zmluve sa zmluvné strany dohodli na zmluvnej pokute vo výške 0,1 až 15 % z ceny dohodnutej v bode 9 tejto zmluvy bez DPH.b/ bude závislá od miery neplnenia zmluvne dohodnutých povinností za príslušný mesiac. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa tejto zmluvy a že počas účinnosti zmluvy bude mať vlastnosti dojednané v tejto zmluve. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré vznikli v čase odovzdávania prác. Za vady vzniknuté po odovzdaní prác zodpovedá iba vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho povinností. Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady a škody odstrániť bez zbytočného odkladu po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Prípadnú reklamáciu vád plnenia predmetu tejto zmluvy je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne po zistení vady v písomnej forme zápisom do PD ( pracovný denník). |
Vykonávané práce je dodávateľ povinný vykazovať do PD dvojmo podľa návodu v PD. PD slúži ako doklad prvotnej evidencie plnenia zmluvy, zadávania a hodnotenia prác, zápisov o neplnení úloh a hodnotenia prác podľa prílohy č. I tejto zmluvy pre obe zmluvné strany. PD zabezpečí objednávateľ a po uplynutí trvania zmluvy je dodávateľ povinný uchovať ho k archivovaniu nepoškodený po dobu 3 rokov. |
Dodávateľ je povinný osobne predkladať k podpisu zodpovednému pracovníkovi objednávateľa záznamy v PD. Zodpovedný pracovník svojím súhlasným vyjadrením preberá vykázané práce. V prípade nevykonania alebo nízkej kvality vykázaných prác ich neprevezme a navrhne finančný postih podľa tejto zmluvy, alebo vyzve k odstráneniu nedostatkov s uvedením termínu ich odstránenia. |
Dodávateľ je povinný rešpektovať pokyny uvedené v PD čo do rozsahu, kvality aj časového vymedzenia podľa Zmluvy. Originál záznamov z PD odovzdá dodávateľ pravidelne objednávateľovi oproti podpisu zodpovednému pracovníkovi objednávateľa, najneskôr do 3 pracovných dní po ukončení mesiaca. Objednávateľ si vyhradzuje právo priebežnej kontroly vykonávania prác za účasti dodávateľa a prostredníctvom zodpovedného pracovníka priamo v teréne na zazmluvnených plochách konzultovať postup a kvalitu prác. |
Zmluvný vzťah založený touto zmluvou zaniká:1.1. Uplynutím času, na ktorý je zmluva uzavretá.1.2. Písomnou dohodou zmluvných strán podpísanou oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán1.3. V prípade porušenia povinností dodávateľa určených v zmluve ( nedodržiavanie dohodnutého spôsobu zálievky, termínov a pod.), neodborného, nesamostatného plnenia predmetu tejto zmluvy alebo stratenia oprávnenia na podnikanie alebo ak dodávateľ nezačne s plnením zmluvy alebo nepokračuje v plnení zmluvy ani v lehote stanovenej v písomnej výzve dodávateľa, si objednávateľ vyhradzuje právo vypovedať |
zmluvný vzťah v lehote 14 dní odo dňa doručenia písomnej výpovede. 1.4 V zmysle zmluvných podmienok EKS. |
Dodávateľ je povinný všetky práce vyplývajúce z príslušných príloh tejto zmluvy vykonávať odborne a bez nutnosti podrobného usmerňovania zo strany objednávateľa. V prípade výskytu nepredvídaných situácií, ktoré nie sú obsiahnuté v tejto zmluve, je dodávateľ povinný o nich ihneď informovať objednávateľa a spolu s ním dohodnúť postup riešenia. Dodávateľ je povinný zúčastňovať sa na požiadanie výboru príslušnej mestskej časti na ich rokovaniach. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi uviesť telefónne číslo, na ktorom je možné skontaktovať sa s dodávateľom v určenú hodinu od 7.00 – 16.00 hod v pracovných dňoch a zabezpečiť zodpovedného pracovníka za účelom kontroly a preberania prác, v prípadoch naliehavých úloh a potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa : cena za 1 cyklus zálievky . |
lokality mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
15.05.2023 09:51 — 31.08.2023 09:52
1,00 celý predmet zákazky
3 100,00
2 583,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2023 10:00
10.05.2023 09:50
10.05.2023 10:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.05.2023 19:22 - Vstupná ponuka | 3 100,00 | € | Cena s DPH |
08.05.2023 20:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 098,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: