00607223
Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
Trnavská cesta 52, Bratislava, 82645, SVK
35954612
Slovanet, a. s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Zabezpečenie dvojfaktorovej autentifikácie pre prístup do vnútornej MPLS siete ÚVZ SR.
viacfaktorová autentifikácia, vpn, sieťová bezpečnosť, sieťové služby
Služba
1. Zabezpečenie dvojfaktorovej autentifikácie pre prístup do vnútornej MPLS siete ÚVZ SR.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zvýšenie úrovne zabezpečenia prístupu do MPLS VPN siete Verejného obstarávateľa prostredníctvom implementácie a správy systému dvojfaktorového overovania pri vzdialenom prístupe do siete na obdobie 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Autentifikátor: | - | - | ||
- Počet užívateľov | ks | 700 | ||
- Počet mobilných tokenov | ks | 700 | ||
- Počet užívateľských certifikátov | ks | 700 | ||
- Nasadenie do VM úspešného uchádzača | - | - | ||
- Podpora hypervízorov: VMware ESXi/ ESX 6ú7/8, Microsoft Hyper-V Server 2010, 2012 RC a 2016, KVM, Xen, Microsoft Azure, AWS, Nutanix AHV, Oracle OCI, Alibaba Cloud; | - | - | ||
- Podpora režimu vysokej dosutpnosti („HA“) | - | - | ||
- Možnosť upgrade licencie min. na dvojnásobok voči požadovanej kapacite | - | - | ||
- Súčasťou dodávky je podpora výrobcu v režime 24/7 | - | - | ||
Mobilný token: | - | - | ||
- Mobilná aplikácia kompatibilná s mobilnými zariadeniami iOS, Android, Windows; | _ | _ | ||
- Požadovaný počet licencií pre koncové zariadenia | ks | 700 | ||
- Inštalácia na mobilné zariadenia Verejného obstarávateľa | _ | _ | ||
- Funkcionalita generovania jednorazového hesla | _ | _ | ||
- Dynamické generovanie hesiel | _ | _ | ||
- Kompatibilita s ponúknutým VPN klientom a jestvujúcou infraštruktúrou Verejného obstarávateľa | _ | _ | ||
- Overovanie užívateľov je zabezpečované prostredníctvom samostatného autentifikačného servera | _ | _ | ||
- Podpora time-based ako aj event-based tokenov | _ | _ | ||
- Kompatibilita s OATH | _ | _ | ||
VPN Klient: | _ | _ | ||
- Počet užívateľov | ks | 700 | ||
- Inštalácia na zariadenia Verejného obstarávateľa | _ | _ | ||
- Možnosť konfigurácie zero trust pravidiel prístupu do siete | _ | _ | ||
- Možnosť centrálneho manažmentu | _ | _ | ||
- Centralizované logovanie a reporting | _ | _ | ||
- Podpora webfilteringu | _ | _ | ||
- Podpora výrobcu 24/7 | _ | _ | ||
- On premise inštalácia | _ | _ | ||
- Jednoduché a prehľadné užívateľské prostredie | - | _ | ||
- Podpora integrácie na Active Directory | _ | _ | ||
- Dynamické riadenie prístupu | _ | _ | ||
- Podpora užívateľských skupín | _ | _ | ||
- Podpora dynamickej voľby brány | _ | _ | ||
Manažment koncových zariadení: | _ | _ | ||
- Funkcionalita manažmentu koncových zariadení | _ | _ | ||
- Požaduje sa nasadenie v infraštruktúre Uchádzača | _ | _ | ||
- Podpora vzdialenej správy VPN klientov | _ | _ | ||
- Možnosť priraďovania bezpečnostných profilov pre skupiny koncových zariadení | _ | _ | ||
- Podpora nasadzovania VPN klientov | _ | _ | ||
- Správa aktualizácií a verzií VPN klientov | _ | _ | ||
- Užívateľský dashboard | _ | _ | ||
- Možnosť integrácie na Active Directory | _ | _ | ||
- Automatické generovanie definovaných alertov | _ | _ | ||
- Centralizovaný provisioning užívateľov | _ | _ | ||
- Možnosť centralizovaného update VPN klientov | _ | _ | ||
- Možnosť centralizovanej správy užívateľských skupín | _ | _ | ||
- Funkcionalita karantény koncových zariadení | _ | _ | ||
- Automatizovaný monitoring koncových zariadení (verzie, OS IP/MAC adresy, stav koncových zariadení). | _ | _ |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technická špecifikácia požadovaného poskytnutia telekomunikačných služieb – dvojfaktorová autentifikácia. | |
Požaduje sa realizovať a prevádzkovať upgrade riešenia súčasného vzdialeného VPN prístupu s mechanizmom overovania meno + heslo na riešenie s pridaným druhým stupňom ochrany formou softvérového tokenu pre mobilné zariadenia. | |
Požaduje sa kompatibilita poskytovanej služby so súčasným zapojením NGFW Firewallov Fortigate 600E realizovaných v „HA“ zapojení, na ktorých sa požaduje terminovať VPN spojenia. | |
V prípade výpadku VPN brány je dostupná redundantná brána, ktorá automaticky prevezme funkcionalitu primárnej brány v celom rozsahu. | |
Súčasťou služby je dodanie a prevádzka mobilných softvérových tokenov a autentifikačného servera, ktorý vyžaduje druhý stupeň overenia užívateľa prihlasujúceho sa do internej siete prostredníctvom implementovanej služby 2-faktorového overenia („2FA“). | |
Implementovaný autentifikačný server bude od užívateľa vyžadovať zadanie mena a hesla a následne po úspešnom zadaní prihlasovacej kombinácie bude vyžadovať zadanie jednorazového hesla, ktoré je generované prostredníctvom poskytovaného softvérového tokenu pre mobilné zariadenia, kompatibilného s operačnými systémami iOS, Android, Windows. | |
Súčasťou poskytovaných služieb je dodanie VPN klientov, ktoré disponujú funkcionalitou kontroly koncového zariadenia voči nastaveným prístupovým politikám. | |
VPN klient disponuje funkcionalitou karantény pripájajúcich sa koncových zariadení a umožňuje izolovať napadnuté koncové zariadenia od zvyšku siete. | |
Podmienkou je dodržanie všetkých parametrov. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Miesto plnenia sa rozumie sídlo Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar pre účely poskytovania služby. |
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
Dodávateľ je povinný byť držiteľom platnej licencie vydanej Telekomunikačným úradom Slovenskej republiky na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Dodávateľ je povinný zriadiť a začať poskytovať požadované služby do 60 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Začiatok poskytovania služieb nastáva po protokolárnej akceptácii zriadených služieb. |
Protokol o zriadení služieb musí obsahovať: číslo protokolu, predmet zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie zmluvy, s výhradami / bez výhrad, popis výhrad objednávateľa, termín odstránenia výhrad, miesto, dátum, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za Objednávateľa. Protokol bude vyhotovený v 2 origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a jeden pre objednávateľa. |
Ak Objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol. |
Celkovým protokolárnym prevzatím sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
Dodávateľ musí byť autorizovaný partner spoločnosti Fortinet, minimálne na úrovni „Advanced“, pričom toto partnerstvo musí byť overiteľné na partnerskom portáli www.fortinet.com. |
Dodávateľ je povinný vo vlastnej réžií a na vlastné náklady zabezpečiť nevyhnutnú súčinnosť s prípadnými tretími stranami, ak je súčinnosť tretích strán nevyhnutná pre plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť služby za aktívnej participácie experta s preukázateľnou minimálne 3-ročnou praxou a platným certifikátom NSE6 alebo vyšším. Dodávateľ doloží do toto potvrdenie po nadobudnutí účinnosti Zmluvy do 3 pracovných dní od vyzvania Objednávateľom. |
Platba za mesačné služby bude na základe mesačnej fakturácie; |
Navrhovaná zmluvná cena za poskytnutie požadovaného predmetu zákazky uvedená v ponuke Dodávateľa musí byť uvedená v mene EUR. |
Navrhovaná zmluvná cena musí byť konečná a úplná, vrátane všetkých nákladov spojených s vyhotovením ponuky, vrátane nákladov dopravy do miesta dodania a všetkých ostatných nákladov spojených s poskytnutím služieb. |
Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH upozorní v ponuke. Ak sa uchádzač v priebehu plnenia zmluvy stane platcom DPH, verejný obstarávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Dodávateľ sa zaväzuje po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr do 3 pracovných dní od vyžiadania Objednávateľa doložiť všetky relevantné potvrdenia a certifikácie o partnerstve so spoločnosťou Fortinet ako aj o preukázateľných kapacitách podieľajúcich sa na zriaďovaní a poskytovaní požadovanej služby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neakceptovať zriadenie predmetu zmluvy a protokolárne zriadenie predmetu zmluvy neprevziať, ak predmet nebude v požadovanej kvalite a v súlade so všetkými požiadavkami na predmet zákazky. |
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za poskytované služby bude uhrádzaná na mesačnej báze na základe dodávateľom vyhotovenej faktúry. |
Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo zmluvy, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte IBAN a BIC/SWIFT. |
Faktúra sa vystavuje v elektronickej podobe. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. |
V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov. |
Ktorákoľvek zo zmluvných strán môže túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia jednomesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1.dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade styku s osobnými údajmi zamestnancov Odberateľa a pri ich spracovávaní bude postupovať v súlade čl. 28 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov). |
Trnavská cesta 52, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2023 00:00 — 31.05.2025 00:00
24,00 mesiac
113 184,00
94 320,00
Verejný obstarávateľ požaduje opis implementácie navrhovaného riešenia v prostredí verejného obstarávateľa v zmysle požiadaviek opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2023 12:45
15.05.2023 10:31
15.05.2023 10:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2023 10:20 - Vstupná ponuka | 113 184,00 | € | Cena s DPH |
15.05.2023 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 112 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: