42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
50586106
Ekoslužby s.r.o.
Klincová 35, Bratislava, 82108, SVK
Odvoz a likvidácia neupotrebiteľného majetku štátu - kancelársky nábytok.
nakládka, odvoz, likvidácia, likvidácia odpadu, likvidácia majetku, spracovanie odpadu, preprava
Služba
1. Odvoz a likvidácia neupotrebiteľného majetku štátu
|
|
---|---|
Funkcia |
pristavenie kontajnera (Priemyselná 5, Nitra) , odvoz a a likvidácia neupotrebiteľného majetku. (Naloženie odpadu do kontajnera - vo vlastnej réžií). Jedná sa o 13 ks kancelárskeho nábytku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pristavenie a manipulácia 7m3 kontajnera ramenovým vozidlom | výkon | 1 | ||
vývoz a manipulácia 7m3 kontajnera ramenovým vozidlom | výkon | 1 | ||
zneškodnenie odpadu - zmiešané obaly | kg | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kancelársky nábytok v počte 13 ks : | |
stolička - čalúnená | 1 ks |
lavica - čalúnené sedenie | 2 ks |
Skrinka - 2-policová čierna | 1 ks |
stolik - drevený počítačový | 1 ks |
stolík - písací | 2 ks |
stolička kancelárska - otočná | 2 ks |
stacionárny bicykel | 1 ks |
kancelárska stolička otočná bez podrúčiek | 1 ks |
kancelárska stolička otočná s opierkami | 1 ks |
kontajner 4-zásuvkový | 1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - administratívna budova : Priemyselná 5 Nitra. |
Dodávateľa je povinný v lehote do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy. |
Presný termín realizácie si zmluvné strany vzájomne upresnia s kontaktnou osobou. Najneskôr však do 60 dní od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby. |
Na predmet zákazky verejný dodávateľa neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Cenu za predmet zákazky sa verejný obstarávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
Obstarávateľ nevie vopred určiť presnú váhu majetku určeného na zneškodnenie, preto môže byť výsledná obstarávacia cena nižšia ako suma určená za 1000 kg. Na základe uvedeného obstarávateľ požaduje položku - zneškodnenie odpadu vo faktúre vyčísliť na základe vážnych lístkov, ktoré musia byť doložené k faktúre. Všetky ceny sa uvádzajú zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
Celková cena za požadované služby musí byť vrátane pristavenia a manipulácie kontajnera , odvozu a likvidácie neupotrebiteľného majetku. |
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods.1. písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí spĺňať náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. V opačnom prípade je verejný obstarávateľ oprávnený faktúru dodávateľovi vrátiť na opravu. Lehota splatnosti opravenej faktúry začne v takom prípade plynúť až odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky potrebné zákonné náležitosti. Prílohou faktúry bude doklad poukazujúci odovzdanie predmetu zákazky riadne a včas v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa podpísaný zodpovednými osobami verejného obstarávateľa a úspešného uchádzača. |
Ak dodávateľa nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke. |
Akékoľvek nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky – technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Priemyselná 5 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
18.07.2023 14:00
1,00 súbor
294,96
250,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2023 14:01
18.05.2023 10:00
18.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2023 10:19 - Vstupná ponuka | 294,00 | € | Cena s DPH |
17.05.2023 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 264,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: