• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2023 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20233701

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2023 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20233701

OF-271178

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7876655

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

50586106

Ekoslužby s.r.o.

Klincová 35, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia neupotrebiteľného majetku štátu - kancelársky nábytok.

nakládka, odvoz, likvidácia, likvidácia odpadu, likvidácia majetku, spracovanie odpadu, preprava

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia neupotrebiteľného majetku štátu
Funkcia
pristavenie kontajnera (Priemyselná 5, Nitra) , odvoz a a likvidácia neupotrebiteľného majetku. (Naloženie odpadu do kontajnera - vo vlastnej réžií).  Jedná sa o 13 ks kancelárskeho nábytku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pristavenie a  manipulácia  7m3 kontajnera  ramenovým vozidlom výkon 1
vývoz  a manipulácia  7m3 kontajnera ramenovým vozidlom výkon 1
zneškodnenie odpadu - zmiešané obaly kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kancelársky nábytok v počte 13 ks :
stolička - čalúnená 1 ks
lavica  - čalúnené sedenie 2 ks
Skrinka  - 2-policová čierna 1 ks
stolik - drevený počítačový 1 ks
stolík - písací 2 ks
stolička kancelárska - otočná 2 ks
stacionárny bicykel 1 ks
kancelárska stolička otočná bez podrúčiek 1 ks
kancelárska stolička otočná s opierkami 1 ks
kontajner 4-zásuvkový 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - administratívna budova : Priemyselná 5 Nitra.
Dodávateľa je povinný v lehote do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy.
Presný termín realizácie si zmluvné strany vzájomne upresnia s kontaktnou osobou. Najneskôr však do 60 dní od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
Na predmet zákazky verejný dodávateľa neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Cenu za predmet zákazky sa verejný obstarávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Obstarávateľ nevie vopred určiť presnú váhu majetku určeného na zneškodnenie, preto môže byť výsledná obstarávacia cena nižšia ako suma určená za 1000 kg.  Na základe uvedeného obstarávateľ požaduje položku  - zneškodnenie odpadu  vo faktúre vyčísliť na základe vážnych lístkov, ktoré musia byť doložené k faktúre. Všetky ceny sa uvádzajú zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Celková cena za požadované služby musí byť vrátane pristavenia a manipulácie kontajnera , odvozu  a likvidácie neupotrebiteľného majetku.
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods.1. písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Faktúra vystavená dodávateľom musí spĺňať náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. V opačnom prípade je verejný obstarávateľ oprávnený faktúru dodávateľovi vrátiť na opravu. Lehota splatnosti opravenej faktúry začne v takom prípade plynúť až odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky potrebné zákonné náležitosti. Prílohou faktúry bude doklad poukazujúci odovzdanie predmetu zákazky riadne a včas v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa podpísaný zodpovednými osobami verejného obstarávateľa a úspešného uchádzača.
Ak dodávateľa nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.
Akékoľvek nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky – technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Priemyselná 5 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

18.07.2023 14:00

1,00 súbor

294,96

250,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2023 14:01

18.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 220
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2023 10:19 - Vstupná ponuka 294,00 € Cena s DPH
17.05.2023 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 264,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS