• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20233688

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20233688

OF-271685

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7859673

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Povýšenie licencií "Acad Upg VM Wrkst15or16(Pro/ Player)to Wrkst 17 Pro"

povýšenie licencií, Acad Upg VM Wrkst15or16 (Pro/Player) to Wrkst17 Pro

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Acad Upg VM Wrkst15or16(Pro/ Player)to Wrkst 17 Pro
Funkcia
Acad Upg VM Wrkst15or16(Pro/ Player)to Wrkst 17 Pro
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Acad Upg VM Wrkst15or16(Pro/ Player)to Wrkst 17 Pro ks 10
 2. Academic Basic Support/Subscription for VMware Workstation Pro for 1 year
Funkcia
Academic Basic Support/Subscription for VMware Workstation Pro for 1 year
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Academic Basic Support/Subscription for VMware Workstation Pro for 1 year ks 10
 3. Academic VMware Workstation 17 Pro for Linux and Windows, ESD
Funkcia
Academic VMware Workstation 17 Pro for Linux and Windows, ESD
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Academic VMware Workstation 17 Pro for Linux and Windows, ESD ks 1
 4. Academic Basic Support/Subscription for VMware Workstation Pro for 1 year
Funkcia
Academic Basic Support/Subscription for VMware Workstation Pro for 1 year
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Academic Basic Support/Subscription for VMware Workstation Pro for 1 year ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je certifikovaným partnerom výrobcu.
Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom (bude poskytnutý víťaznému uchádzačovi) najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
- pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
- prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa vystavenia objednávky.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy.
Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky.
Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity.
Nedodržanie predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

29.05.2023 07:00 — 19.06.2023 15:00

1,00 zákazka

1 154,14

961,78

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2023 13:19

15.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2023 15:06 - Vstupná ponuka 1 154,14 € Cena s DPH
03.05.2023 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka 1 154,14 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS