• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2023 11:05

Detail zákazky Z20233684

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2023 11:05

Základné údaje

Z20233684

OF-271627

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7843988

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelária, nábytok, stôl, stolička, skriňa, kontajner, regál, polica

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. písací stôl ks 2
rozmery - šírka cm 118 120
rozmery - výška cm 74 76
rozmery - hĺbka cm 68 70
Hrúbka materiálu korpus mm 16
2. Stôl rohový oblúkový ks 1
rozmery - šírka cm 68 70
rozmery - výška cm 74 76
rozmery - hĺbka cm 68 70
Hrúbka materiálu korpus mm 16
3. Kancelárska skrinka so zámkom ks 2
rozmery - šírka cm 55 57
rozmery - výška cm 173 175
rozmery - hĺbka cm 32 34
Hrúbka materiálu korpus mm 16
4. Vysoký policový regál ks 1
rozmery - šírka cm 55 57
rozmery - výška cm 173 175
rozmery - hĺbka cm 32 34
Hrúbka materiálu korpus mm 16
Počet políc počet 4
5. Policová skrinka so zámkom ks 1
rozmery - šírka cm 57 57,5
rozmery - výška cm 105 106
rozmery - hĺbka cm 33 34
Hrúbka materiálu korpus mm 16
6. Vešiakový panel ks 1
rozmery - šírka cm 49 50
rozmery - výška cm 173 175
rozmery - hĺbka cm 1 2
Hrúbka materiálu korpus mm 16
počet kovových úchytiek - vešiakov počet 3
7. Skriňa vešiaková ks 1
rozmery - šírka cm 55 57
rozmery - výška cm 173 175
rozmery - hĺbka cm 54 55
Hrúbka materiálu korpus mm 16
8. Nástenná polica ks 1
rozmery - šírka cm 118 120
rozmery - výška cm 23 25
rozmery - hĺbka cm 23 25
Hrúbka materiálu korpus mm 16
9. Zasadací stôl ks 1
rozmery - šírka cm 118 120
rozmery - výška cm 74 76
rozmery - hĺbka cm 68 70
Hrúbka materiálu korpus mm 16
10. Kontajner ks 1
rozmery - šírka cm 42 43
rozmery - výška cm 46 48
rozmery - hĺbka cm 54 56
Hrúbka materiálu korpus mm 16
počet zásuviek počet 3
11. Zasadacia stolička ks 4
nosnosť kg 100
rozmery - šírka cm 54 55
rozmery - výška cm 92 93
rozmery - hĺbka cm 63 64
Výška sedu cm 44 45
Šírka chrbtovej opierky cm 44 45
Oderuodolnosť textílie podľa testu Martindale oder 90 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. písací stôl
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
2. Stôl rohový oblúkový
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
3. Kancelárska skrinka so zámkom
typ policová skriňa s pridaným zámkom a kovovými úchytkami
vrchná časť otvorená s troma policami
spodná časť uzatvorená dvierkami so zámkom
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
4. Vysoký policový regál
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
S otvoreným úložným priestorom áno
5. Policová skrinka so zámkom
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
typ skrinka s pridaným zámkom a kovovými úchytkami, dvojdverová
6. Vešiakový panel
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
7. Skriňa vešiaková
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
typ dvojdverová, vešiaková, so zásuvkami, zámok na dverách, kovové úchytky
8. Nástenná polica
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
9. Zasadací stôl
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
10. Kontajner
materiál laminovaná DTD/ABS hrany
farebné prevedenie dub sonoma
typ trojzásuvkový kontajner s úchytkami v chrómovej farbe, na štyroch kolieskach
11. Zasadacia stolička
Farba čierna/strieborná
konštrukcia pevný kov v striebornej farbe, plastové opierky na ruky
materiál sedadla a operadla čierna sieťovina
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a odstránenia odpadov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ odsúhlasí s dodávateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku, presné rozmery osobne na obhliadke dohodnutej zmluvnými stranami.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12.05.2023 08:00 — 09.06.2023 14:00

1,00 súbor

1 378,00

1 148,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2023 13:01

10.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 16
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2023 14:21 - Vstupná ponuka 1 377,60 € Cena s DPH
04.05.2023 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 308,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS