00314072
Mesto Krásno nad Kysucou
1. mája 1255, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Drvič
drviče
Tovar, Služba
|
1. Drvič drevnej hmoty 1ks
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stroj určený na drvenie drevnej hmoty a biologického odpadu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Max. výkon drvenia | cm | 10 | ||
| Výkon motora | kW / HP | 9,6/13 | ||
| Objem motora | ccm | 391 | ||
| Objem palivovej nádrže | l | 6 | ||
| Priemer kolies | mm | 400 | ||
| Hmotnosť | kg | 188 | ||
| Rozmery | cm | 150x78x160 | ||
| Výška otvoru vyhadzovacieho komína | cm | 140 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Systém drvenia | nože |
| Zberný vak | áno |
| Štartovanie | manuálne |
| Palivo | bezolovnatý benzín |
| Smer vyhadzovania | bokom |
| Senzor oleja | áno |
| Nastavenie sklonu | deflektor, 85 ° |
| Núdzový vypínač | áno |
| Ložiská kolies | áno, guličkové |
| nože | 2 otočné + 1 pevný protinôž |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a v prípade potreby aj inštalácie na mieste plnenia. |
| Požadovaný tovar musí byť dodaný nový a nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na dohovorené užívanie. |
| Záruka na požadovaný tovar je minimálne 24 mesiacov. |
| Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru. |
| Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, vrátane opisu technických parametrov min. v rozsahu stanovených technických parametrov, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Jedná sa o zákazku spolufinancovanú z fondov EU . |
| V prípade nedodržania požadovaných technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
| Objednávateľ umožňuje preddavkové platby. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
| Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Lehota dodania tovaru: 120 kalendárnych dní odo dňa vystavenia objednávky Objednávateľom. |
| Zmluva/objednávka je účinná po doručení kladnej správy z kontroly verejného obstarávania . |
ul. 1. Mája 1255, Krásno nad Kysucou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
03.07.2023 10:08 — 31.10.2023 10:10
1,00 ks
3 593,30
2 994,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2023 08:03
12.05.2023 10:11
12.05.2023 10:26
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.05.2023 09:06 - Vstupná ponuka | 3 592,80 | € | Cena s DPH |
| 12.05.2023 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 592,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: