• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2023 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 10:11
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2023 12:47

Detail zákazky Z20233664

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2023 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 10:11
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2023 12:47

Základné údaje

Z20233664

OF-270892

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7865578

Objednávateľ

00314072

Mesto Krásno nad Kysucou

1. mája 1255, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drvič

drviče

  • 43414000-8 - Drviče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drvič drevnej hmoty 1ks
Funkcia
Stroj určený na drvenie drevnej hmoty a biologického odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Max. výkon drvenia cm 10
Výkon motora kW / HP 9,6/13
Objem motora ccm 391
Objem palivovej nádrže l 6
Priemer kolies mm 400
Hmotnosť kg 188
Rozmery cm 150x78x160
Výška otvoru vyhadzovacieho komína cm 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Systém drvenia nože
Zberný vak áno
Štartovanie manuálne
Palivo bezolovnatý benzín
Smer vyhadzovania bokom
Senzor oleja áno
Nastavenie sklonu deflektor, 85 °
Núdzový vypínač áno
Ložiská kolies áno, guličkové
nože 2 otočné + 1 pevný protinôž
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a v prípade potreby aj inštalácie na mieste plnenia.
Požadovaný tovar  musí byť dodaný nový a nepoužitý, plne funkčný a spôsobilý na dohovorené užívanie.
Záruka na požadovaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady (napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.) potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru.
Požaduje sa predložiť  presnú špecifikáciu tovaru, ktorý bude predmetom dodania - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, vrátane opisu technických parametrov min. v rozsahu stanovených technických parametrov, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Jedná sa o zákazku spolufinancovanú z fondov EU .
V prípade nedodržania požadovaných technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ umožňuje preddavkové platby. Splatnosť faktúry je  do 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie rovnocenná náhrada. Dodávateľ môže ponúknuť aj kvalitatívne lepšie plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená ponuka považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota dodania tovaru: 120 kalendárnych dní odo dňa vystavenia objednávky Objednávateľom.
Zmluva/objednávka je účinná po doručení kladnej správy z kontroly verejného obstarávania .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 1. Mája 1255, Krásno nad Kysucou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

03.07.2023 10:08 — 31.10.2023 10:10

1,00 ks

3 593,30

2 994,40

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.05.2023 08:03

12.05.2023 10:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2023 10:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 110
 102
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2023 09:06 - Vstupná ponuka 3 592,80 € Cena s DPH
12.05.2023 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 3 592,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS