• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2023 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2023 11:15

Detail zákazky Z20233659

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.05.2023 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.05.2023 11:15

Základné údaje

Z20233659

OF-271357

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7859671

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou - vybavenie učebne 3D tlače

vybavenie učebne, 3D tlač

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC s monitorom k CNC strojom a meracím prístrojom
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC s monitorom ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výkon procesora min. 10 000 bodov podľa PassMark CPU
RAM min. 32GB DDR4 alebo DDR5
Min. 1x SSD 512GB M.2 + 1TB HDD SATA3 áno
Grafika preukazateľne schopná dosiahnuť výkon 6000 bodov podľa hodnotenia PassMark – G3D Mark, GDDR min. 4GB
Microsoft Windows 10 Pro/11 Pro alebo ekvivalent áno
Skrinka Mini alebo Midi tower/desktop so zodpovedajúcim PSU s ACTIVE PFC áno
Min. 5x USB konektor (USB 2.0 + USB 3.0), LAN konektor, AUDIO áno
Štandardná klávesnica s alfanumerickou aj numerickou časťou a SK potlačou + Myš áno
27” FULL HD monitor (vstup kompatibilny s grafikou) áno
 2. Profesionálna 3D tlačiareň
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profesionálna 3D tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CoreXY konštrukcia áno
Uzavretý dizajn áno
podpora Bambu Studio slicer  alebo kompatibilný softvér áno
Automatický systém zmeny filamentu/materiálu (AMS) áno
Duálne automatické vyrovnávanie podložky (dual auto bed leveling) áno
podpora tlače max. v 7 μm Lidar kvalite
Rozmer tlače min. 250x250x250 mm
schopnosť tlačiť viac farieb a materiálov áno
Micro lidar asistované vyrovnávanie podložky áno
Max. 0,4mm tryska z tavenej ocele s chladiacim blokom áno
detekcia chýb - spagetty detection áno
Filament priemer  1,75mm
PLA filament 1,75mm 10kg (rôzne farby) áno
Referenčný model Bambu Lab X1-Carbon Combo 3D Printer
 3. 3D tlačiareň
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3D tlačiareň ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podpora Prusa slicer alebo kompatibilný softvér áno
rozmer tlače min. 250×210×210 mm
Vymeniteľné tlačové pláty áno
podpora mesh bed leveling áno
Senzor filamentu áno
tryska max. 0,4mm
výška vrstvy 0.05 - 0.35 mm
Filament priemer 1,75mm
Pohyb na ložiskách áno
Magnetická výhrevná podložka áno
Možnosť tlače PLA, PETG, ASA či polykarbonátu a iného
PLA filament 1,75mm,  7 kg (rôzne farby) áno
Referenčný model Prusa i3 MK3S+
 4. 3D scanner
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3D scanner ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ručný áno
Presnosť 3D bodov max. 0,1mm
3D rozlíšenie max. 0,5mm
Pracovná vzdialenosť 0,4-1m
Zóna snímania min.  50 000 cm3
Rýchlosť získavania údajov min. 2 000 000 bodov/s
Interface 1 × USB 2.0 alebo USB 3.0 kompatibilný áno
Uhlové zorné pole V × Š min.  30x21o
Výstupný formát kompatibilný s open slicer + 3D softvérom áno
Referenčný model Artec Eva Lite
 5. Notebook s myšou
Funkcia
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020, názov projektu: "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ strojníckej Bánovce nad Bebravou", kód projektu 302021BQJ9.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook s myšou ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PC s výkonom procesora min. 10 000 bodov podľa PassMark CPU
RAM min. 16GB DDR4/DDR5
SSD min. 512GB M.2
Display min. 15.6“ až 17,3“ FHD (1920x1080)
Min. 4x USB konektor (USB 2.0 + USB 3.0), LAN konektor, AUDIO, HDMI alebo DisplayPort áno
Grafika preukazateľne schopná dosiahnuť výkon min. 6 000 bodov podľa hodnotenia PassMark – G3D Mark, GDDR min. 4GB
Microsoft Windows 10 Pro alebo ekvivalent áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb. Návod na obsluhu a údržbu/ kompletná dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku, ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet  s rozpisom jednotkových cien jednotlivých položiek s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy, požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou  faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska cesta 76, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2023 09:00 — 31.10.2023 15:00

5,00 položky

63 050,21

52 541,84

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2023 09:26

15.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 104
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.05.2023 07:36 - Vstupná ponuka 63 050,20 € Cena s DPH
15.05.2023 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 62 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS