• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2023 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2023 12:25

Detail zákazky Z20233658

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2023 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2023 12:25

Základné údaje

Z20233658

OF-267199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7837902

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31608426

EURO MEDIA Košice, s.r.o.

Rastislavova 104, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

CD-R média, DVD+R média

CD-R a DVD+R média na zálohovanie súborov

  • 30234300-1 - Kompaktné disky (CD)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30234400-2 - Digitálne univerzálne disky (DVD)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CD-R "VERBATIM" s potlačou - 700 MB, min.52x
Funkcia
Kompaktný disk s možnosťou zápisu
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Disk CD-R "VERBATIM" ks 20 600
Kapacita MB 700
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 190
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Max. rýchlosť zápisu 52x
Druh balenia Cake
Balenie cake obal = 100 ks
 2. DVD+R "VERBATIM" 4,7 GB 16x
Funkcia
Média s vysokou kapacitou na uchovanie videa, dát a zálohovanie
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DVD+R "VERBATIM" 4,7 GB 16x ks 2 400
Kapacita GB 4,7
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh balenia Cake
Balenie cake obal = 100 ks
 3. CD-R "MAXELL" s potlačou - 700 MB, min.52x
Funkcia
Kompaktný disk s možnosťou zápisu
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CD-R "MAXELL" ks 42 000
Kapacita MB 700
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Max. rýchlosť zápisu 52x
Druh balenia Cake
Balenie cake obal = 100 ks
 4. DVD+R "MAXELL" 4,7 GB 16x
Funkcia
Média s vysokou kapacitou na uchovanie videa, dát a zálohovanie
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DVD+R "MAXELL" 4,7 GB 16x ks 500
Kapacita GB 4,7
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú CD-R médiá a DVD+R média (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu-návrh a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody), technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí, alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľ predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1 tejto dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť.
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí, alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľ predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1 tejto dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť.
3. Objednávateľ neumožňuje predloženie evivalentu.
4. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzatvorenia dohody, teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu -, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte PDF (odporúčaný formát):
a) Kalkuláciu ceny dohody, t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifkáciu Rámcovej dohody", v ktorej uvedie: jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, jednotkovú cenu s DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za počet MJ, celkovú cenu za predmet dohody v EUR bez DPH a celkovú cenu dohody v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácii musí byť zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena.
Jednotlivé položky v kalkulácii môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné miesta, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č.1-Kalkulácia ceny.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, pracovná pozícia.
c) Čestné vyhlásenie, ktoré je Prílohou č.2. k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku. Dodávateľ predloží vyplnený a podpísaný doklad vo formáte .pdf
4.1 Objednávateľ posúdi doklady/dokumenty podľa bodu 4. a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení, alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nepredloženia dokladov/dokumentov podľa bodu 4 alebo ich nedoručenie v stanovenom termíne je objednávateľ oprávnený odstúpiť od dohody.
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena" podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvo položky tovaru uvedenej v tejto dohode je predpokladané a pre objednávateľa nie je záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí limit uvedený v tejto dohode a jednotková cena tovaru bude zachovaná počas plnenia dohody.
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa, s termínom dodania tovaru najneskôr do troch (3) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom.
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú minimálne dva (2) pracovné dni vopred elektronickou formou. V čiastkovej objednávke poverená osoba objednávateľa, uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku - množstvo tovaru. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 8.00 - 14.00 hod.
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode, nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa.
7. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t.j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčných dodaním tovaru objednávateľovi.
8. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody.
9. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovaru, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, názov a množstvo tovaru. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia objednaného tovaru (čiastková objednávka), dohodnutým spôsobom v mieste dodania podľa bodu 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru.
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácii a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
11. Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom.
12. Po každom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súhlase s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po miesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je dodávateľ povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa (alebo do skladu všeobecného materiálu spolu s tovarom) a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je dodávateľ povinný zaslať vystavenú faktúru ihneď po vystavení, na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.
12.1 Splatnosť jednotlivých faktúr je v zmysle ustanovenia §340b ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
12.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať povinné náležitosti alebo faktúra bude vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V tomto prípade, nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.).
V prípade, ak sa účastníci dohody podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnou návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca.
13.1 Objednávateľ za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú je možné tovar aktuálne na trhu obstarať, je oprávnený vykonať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní prieskum trhu.
13.1.1 Prieskum trhu podľa bodu 13.1 musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne troch (3) nezávislých ponúk na tovar, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú je obdobie (3) troch mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu, musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto dohode. O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu.
13.1.2 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru podľa tejto dohody, je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do siedmych (7) kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci dohody nedohodnú inak.
13.1.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote siedmych (7) kalendárnych dní odo dňa rokovania podľa bodu 13.1.2 tejto dohody, písomný dodatok k tejto dohode, ktorým sa upraví Príloha č.1-Kalkulácia ceny, v súlade s dohodou účastníkov dohody.
13.1.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na zníženie ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp.na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať, alebo nedodá predmet plnenia podľa tejto dohody, alebo v prípade márneho uplynutia lehoty podľa bodu 13.1.2, je objednávateľ oprávnený odstúpiť dohodu v 1-mesačnej lehote.
14. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení §422 a §442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
15. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do troch (3) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho technické požiadavky podľa tejto dohody a požiadavky uvedené čiastkovej objednávke (množstvo).
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
16. Objednávateľ je povinný vady na tovare písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu, ihneď po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľ a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
18. V prípade porušenia bodu 17. je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent), z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
19. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok uvedených v Osobitných požiadavkách tejto dohody. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova č. 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

12 353,52

12 353,52

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu-návrh a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody), technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.05.2023 09:04

09.05.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2023 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2023 07:44 - Vstupná ponuka 12 353,50 € Cena bez DPH
04.05.2023 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka 12 353,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS