00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
10948007
Vladimír Reguly IBIS SERVICE
Uhoľná 3, Žilina, 01001, SVK
Inventár stravovacích zariadení (interný kód 01-10)
taniere, panvice, gastronádoby, plastové hrnčeky
Tovar, Služba
1. Inventár stravovacích zariadení
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plytký tanier Ebro biely, priemer 24,5cm alebo ekvivalent | ks | 180 | ||
Hlboký tanier Ebro biely, priemer 23cm alebo ekvivalent | ks | 108 | ||
Dezertný tanier Ebro biely, priemer 19,5 cm alebo ekvivalent | ks | 36 | ||
Stierka na cesto, 138x76cm | ks | 5 | ||
Brúska na nože plastová VULKANUS V4010, šírka 110mm, hĺbka 85mm, výška 155mm, hmotnosť 0,282kg alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Oceľová panvica minerál B, priemer 20cm | ks | 5 | ||
Gastronádoba perforovaná, 325x530x100mm, GN1/1 | ks | 4 | ||
Gastronádoba 530x325x65mm, GN1/1 | ks | 5 | ||
Strúhadlo mandolína 400x130x145mm alebo ekvivalent, materiá plast-chróm-niklová oceľ, trieda ocele 18/10 s príslušenstvom | ks | 1 | ||
Hrnček plastový s uškom, objem 250ml | ks | 480 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Dodávateľ výslovene súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach v čase od 07:0 do 14:00 hod. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov dňom jej podpísania oboma stranami aúčinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centránom registri zmlúv. |
Ceny jednotlivých druhov tovaru predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené ato pri dodržaní celkovej maximálnej ceny. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
6
1,00 sada
2 858,53
2 382,11
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo emailovej objednávky objednávateľom v lehote do 48 hod od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2023 08:44
09.05.2023 09:00
09.05.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2023 09:31 - Vstupná ponuka | 2 858,40 | € | Cena s DPH |
09.05.2023 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 855,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: