00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
53248376
Eurofins Environment Testing Slovakia s.r.o.
Robotnícka 820/36, Turčianske Teplice, 03901, SVK
Systematický odber a rozbor odpadovej vody v objektoch APZ
odber, rozbor, odpadová voda
Služba, Tovar
1. Systematický odber a rozbor odpadovej vody v objektoch APZ
|
|
---|---|
Funkcia |
Systematický odber a analýza odpadovej vody podľa platných noriem a vypracovanie písomných protokolov a ich doručenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Systematický odber a analýza odpadovej vody | mesačne | 36 | ||
Systematický odber a analýza vody z kotolne | mesačne | 36 | ||
Systematický odber a analýza vody z vyvíjača pary | mesačne | 36 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa počas plnenia Zmluvy, dodržiavanie noriem a technických postupov pri odbere, rozbore vzoriek vody, vypracovanie písomných protokolov a ich doručenia na adrese Objednávateľa v akreditovanom laboratóriu a podľa platnej legislatívy. |
Dodávateľ je objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, predložiť oprávnenie poskytovať službu. |
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi, že ak odobraté vzorky nebudú v súlade s platnými technickými a európskymi normami, Dodávateľ musí byť schopný upraviť vodu do požadovanej kvality podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ a Dodávateľ sú povinní poskytnúť potrebné súčinnosti, podávaním potrebných informácií (telefonicky, elektronickou komunikáciou, alebo osobne) na realizáciu plnenia tejto Zmluvy. |
Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek a zároveň celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu EUR s DPH. Celková cena je za odber vzoriek, chemický rozbor, vypracovanie písomných protokolov, ich doručenia Objednávateľovi a ďalších nákladov spojených s plnením Zmluvy. |
Objednávateľ bude do termínu plnenia Zmluvy bod č. 9 posielať Dodávateľovi čiastkové objednávky elektronickou komunikáciou (e-mailom). Schválenie čiastkových objednávok bude opatrené podpisom zodpovednej osoby a odtlačkom pečiatky obidvoch zmluvných strán. Takto schválené čiastkové objednávky budú naskenované a poslané e-mailom druhej zmluvnej strane. |
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, posledného dňa mesiaca, na základe skutočných- mesačných odberov a rozborov vzoriek, následne vypracovaných písomných protokolov a ich doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku každej faktúre, čiastkovú objednávku. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.05.2026 |
Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.05.2023 07:30 — 29.05.2026 23:30
36,00 mesačne
14 999,00
14 999,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2023 08:32
09.05.2023 09:00
09.05.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.05.2023 08:39 - Vstupná ponuka | 14 990,00 | € | Cena bez DPH |
09.05.2023 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: