• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2023 10:35

Detail zákazky Z20233645

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2023 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2023 10:35

Základné údaje

Z20233645

OF-271664

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7837896

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

53248376

Eurofins Environment Testing Slovakia s.r.o.

Robotnícka 820/36, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systematický odber a rozbor odpadovej vody v objektoch APZ

odber, rozbor, odpadová voda

  • 71610000-7 - Skúšky a analýzy zloženia a čistoty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systematický odber a rozbor odpadovej vody v objektoch APZ
Funkcia
Systematický odber a analýza odpadovej vody podľa platných noriem a vypracovanie písomných protokolov a ich doručenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systematický odber a analýza odpadovej vody mesačne 36
Systematický odber a analýza vody z kotolne mesačne 36
Systematický odber a analýza vody z vyvíjača pary mesačne 36
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa počas plnenia Zmluvy, dodržiavanie noriem a technických postupov pri odbere, rozbore vzoriek vody, vypracovanie písomných protokolov a ich doručenia na adrese Objednávateľa v akreditovanom laboratóriu a podľa platnej legislatívy.
Dodávateľ je objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy, predložiť oprávnenie poskytovať službu.
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi, že ak odobraté vzorky nebudú v súlade s platnými technickými a európskymi normami, Dodávateľ musí byť schopný upraviť vodu do požadovanej kvality podľa platnej legislatívy.
Objednávateľ a Dodávateľ sú povinní poskytnúť potrebné súčinnosti, podávaním potrebných informácií (telefonicky, elektronickou komunikáciou, alebo osobne) na realizáciu plnenia tejto Zmluvy.
Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek a zároveň celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu EUR s DPH. Celková cena je za odber vzoriek, chemický rozbor, vypracovanie písomných  protokolov, ich doručenia Objednávateľovi a ďalších nákladov spojených s plnením Zmluvy.
Objednávateľ bude do termínu plnenia Zmluvy bod č. 9 posielať Dodávateľovi čiastkové objednávky elektronickou komunikáciou (e-mailom). Schválenie čiastkových objednávok bude opatrené podpisom zodpovednej osoby a odtlačkom pečiatky obidvoch zmluvných strán. Takto schválené čiastkové objednávky budú naskenované a poslané e-mailom druhej zmluvnej strane.
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, posledného dňa mesiaca, na základe skutočných- mesačných odberov a rozborov vzoriek, následne vypracovaných písomných protokolov a ich doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku každej faktúre, čiastkovú objednávku.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.05.2026

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.05.2023 07:30 — 29.05.2026 23:30

36,00 mesačne

14 999,00

14 999,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.05.2023 08:32

09.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 105
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2023 08:39 - Vstupná ponuka 14 990,00 € Cena bez DPH
09.05.2023 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 14 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS