• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2023 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 12:50

Detail zákazky Z20233641

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2023 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 12:50

Základné údaje

Z20233641

OF-271505

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7854523

Objednávateľ

31797903

Úrad pre verejné obstarávanie

Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier a kancelárske potreby

kancelárske potreby, krabice, baliaci papiere, batérie, poznámkové bloky, popisovače, spisové dosky, etikety, euroobaly, gumy, samolepiace záložky, korekčné pásky, korkové nástenky, lepiace pásky, lepiace tyčinky, ceruzky, nožnice, obálky, kopírovací a grafický papier, pečiatky, podpisové knihy, pravítka, priepustky, pripináčiky, strúhadlá, zošívačky, kalendáre stolové, gélové perá, výkresy, lepiace pásky, dátumovky.

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 31411000-0 - Alkalické batérie
  • 22816100-4 - Poznámkové bloky
  • 30124510-2 - Popisovače
  • 22852100-8 - Spisové dosky
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30192100-2 - Vymazávacie potreby (guma, zmizík)
  • 30192170-3 - Nástenky
  • 30192910-3 - Korekčný pás alebo páska
  • 30192920-6 - Korekčná tekutina
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30192133-2 - Strúhadlá na ceruzky
  • 39241200-5 - Nožnice
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30192150-7 - Dátumové pečiatky
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 30199780-1 - Podpisové knihy
  • 39292500-0 - Pravítka
  • 30193700-5 - Škatuľa na ukladanie spisov
  • 30197320-5 - Zošívačky
  • 30197100-7 - Sponky, cvočky, pripináčiky
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier a kancelárske potreby.
Funkcia
Kancelársky papier a kancelárske potreby na zabezpečenie administratívnej činnosti objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Krabica na archivovanie dokumentov. ks 200
2. Baliaci papier biely. ks 100
3. Batéria alkalická AA. ks 800
4. Batéria alkalická AAA. ks 400
5. Batéria gombíková. ks 30
6. Blok A5 so špirálou. ks 250
7. Sada popisovačov / fixiek pre biele magnetické popisovacie tabule + magnetická hubka ku každej sade (1 sada = 4 kusy). sada 50
8. Dosky spisové, tvrdené so šnúrkami. ks 200
9. Etiketa samolepiaca (1bal = min. 100 hárkov). bal. 20
10. Euroobal rozšírený (1bal. = min. 25 ks). bal. 150
11. Euroobal na katalógy bez chlopne (1bal. = min. 10 ks). bal. 100
12. Guma biela na ceruzky. ks 200
13. Index šípky (1 bal. = min. 5 x 25 L). bal. 200
14. Korekčná páska vo forme rollera. ks 200
15. Korková nástenka. ks 30
16. Lepiaca páska min. 19 mm. ks 200
17. Lepiaca páska min. 48 mm. ks 200
18. Lepiaca tyčinka. ks 200
19. Sada tzv. fine linerov (1 sada = 4 farby). sada 100
20. Mechanická ceruzka (pentelka). ks 200
21. Kancelárske nožnice. ks 200
22. Prešpánový obal s gumičkou. ks 200
23. Obálka biela B4 (1 bal. = min. 250 ks). bal. 5
24. Obálka C4 biela s doručenkou "Doporučene" (1 bal. = min. 250 ks). bal. 5
25. Obálka C5 biela (1 bal. = min. 100 ks). bal. 30
26. Obálka C5 biela s doručenkou "Doporučene" do vlastných rúk s opakovým doručením. (1 bal. = min. 1000 ks). bal. 5
27. Bezpečnostná obálka C5+ / obálka poistná. ks 150
28. Bezpečnostná obálka C4+ / obálka poistná. ks 150
29. Osobná karta na zverené predmety/tlačivo (1 bal. = min. 20 ks). bal. 5
30. Kopírovací a grafický papier na bežné použitie v kancelárii vyrobený z opätovne získaných vlákien (recyklovaný) (1 bal. = min. 500 hárkov). bal. 1000
31. Pečiatková farba – červená. ks 10
32. Pečiatková farba – čierna. ks 10
33. Pečiatková farba – modrá. ks 10
34. Podpisová kniha. ks 50
35. Poštová taška/obálka B4 s X-dnom. ks 300
36. Rovné transparentné pravítko z plastu. ks 100
37. Priepustka / tlačivo. blokov 200
38. Pripínačky na korkovú tabuľu (1 bal. = min. 100 ks). bal. 30
39. Strúhadlo na ceruzky jednodierové, bez zásobníka. ks 100
40. Zahraničné doručenky / tlačivo (1 bal. = min. 100 ks). bal. 100
41. Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy. ks 20
42. Zošívačka. ks 100
43. Zvýrazňovač žltý. ks 175
44. Zvýrazňovač zelený. ks 175
45. Zvýrazňovač ružový. ks 175
46. Zvýrazňovač oranžový. ks 175
47. Kalendár stolový plánovací 2024. ks 350
48. Gélové pero modré. ks 1000
49. Gélové pero zelené. ks 200
50. Výkres A4  (1 bal. = min. 200 ks). bal. 5
51. Výkres A3  (1 bal. = min. 200 ks). bal. 5
52. Pero ekologické guľôčkové. ks 2000
53. Ceruzka (1 bal. = min. 12 ks) ekologická. bal. 25
54. Zošit tvrdé dosky A5. ks 500
55. Obojstranná lepiaca páska. ks 50
56. Dátumovka. ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Krabica na archivovanie dokumentov. vyrobená z hladkej archívnej lepenky. Rozmer: min. (š x v x d) 180 x 390 x 290 mm.
2. Baliaci papier biely. Rozmer: min. 90 x 120 cm, plošná hmotnosť: min.90g/m2.
3. Batéria alkalická AA. Veľkosť batérie: AA, napätie: min. 1,5 V.
4. Batéria alkalická AAA. Veľkosť batérie: AAA, napätie: min. 1,5 V.
5. Batéria gombíková. Veľkosť batérie: CR2032, napätie: min. 3V.
6. Blok A5 so špirálou. Poznámkový blok so špirálou s listami pozdĺž špirály na jednoduché odtrhnutie, jednotlivé listy perforované a dierované, počet listov: min. 80 listov, blok: linajkový.
7. Sada popisovačov / fixiek pre biele magnetické popisovacie tabule + magnetická hubka ku každej sade (1 sada = 4 kusy). Šírka stopy: min. 2,5 mm, typ hrotu: valcový, priemer hrotu: min. 5 mm, farba atramentu: červená, čierna, modrá, zelená.
8. Dosky spisové, tvrdené so šnúrkami. Kartónové dosky bez chrbta zo strojnej lepenky, spojené šnúrkami, formát: A4.
9. Etiketa samolepiaca (1bal = min. 100 hárkov). biele samolepiace etikety na hárkoch formátu: A4, vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, rozmer: min. 52,5 x 29,7 mm.
10. Euroobal rozšírený (1bal. = min. 25 ks). s kapacitou: min. 80 listov, formát: A4, hrúbka: min. 100 mikrónov.
11. Euroobal na katalógy bez chlopne (1bal. = min. 10 ks). Formát: A4, s kapacitou: min. 200 listov, mikrónov: min. 100.
12. Guma biela na ceruzky. Rozmery: min. 41 × 22 × 11 mm.
13. Index šípky (1 bal. = min. 5 x 25 L). Rozmer: min.12 x 45 mm , samolepiace rôznofarebné záložky so zašpicateným koncom, popisovateľné, priehľadné a po odlepení nezanechávajúce stopy na povrchu.
14. Korekčná páska vo forme rollera. Šírka stopy: min. 5 mm, návin: min. 6 m, jednorazový, ihneď popisovateľná.
15. Korková nástenka. v drevenom ráme rozmer: min. 80 x 100 cm.
16. Lepiaca páska min. 19 mm. Priehľadná, bezfarebná , šírka: min. 19 mm, návin: min. 33 m.
17. Lepiaca páska min. 48 mm. Priehľadná, bezfarebná, šírka: min. 48 mm, návin: min. 65 m.
18. Lepiaca tyčinka. tuhé tyčinkové lepidlo určené na lepenie papiera, a prípadne aj iných suchých povrchov, vo výsuvnej tyčinke, gramáž: min.10g.
19. Sada tzv. fine linerov (1 sada = 4 farby). Jemný popisovač, 1 sada obsahujúca štyri farby: čierna, modrá, zelená, červená, šírka stopy: min. 0,3 mm, max. 0,4 mm.
20. Mechanická ceruzka (pentelka). Hrot: min. 0,5 mm, s gumou chránenou vrchnákom.
21. Kancelárske nožnice. Kovové nožnice s plastovou rukoväťou, dĺžka: min. 20 cm., max. 21 cm.
22. Prešpánový obal s gumičkou. Formát: A4 s tromi chlopňami a gumičkou, preferujeme rôzne farby.
23. Obálka biela B4 (1 bal. = min. 250 ks). Rozmery: min. 250 x 353 mm, formát: B4, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera, gramáž materiálu: min. 90g/m2, uzatváranie samolepiace s odtrhávacou páskou, otváranie klopy na kratšej strane obálky.
24. Obálka C4 biela s doručenkou "Doporučene" (1 bal. = min. 250 ks). Uzatváranie samolepiace s odtrhávacou páskou, s okienkom a s možnosťou popisu, do vlastných rúk- opakované doručenie, rozmery: min. 229 x 324 mm, gramáž materiálu: min. 100g/m2.
25. Obálka C5 biela (1 bal. = min. 100 ks). Uzatváranie samolepiace s odtrhávacou páskou, bez okienka, rozmery: min. 162 x 229 mm, gramáž materiálu: min. 90g/m2.
26. Obálka C5 biela s doručenkou "Doporučene" do vlastných rúk s opakovým doručením. (1 bal. = min. 1000 ks). Uzatváranie samolepiace s odtrhávacou páskou, s okienkom a popisom, rozmery: min.162 x 229 mm, gramáž materiálu: min. 80/gm2.
27. Bezpečnostná obálka C5+ / obálka poistná. plastová, lepenie: páska, špeciálne uzatváranie, pričom nie je možné ju otvoriť bez viditeľného poškodenia, s predpísanou predtlačou Slovenskej pošty, rozmery: min 195 x 225 mm.
28. Bezpečnostná obálka C4+ / obálka poistná. plastová, lepenie: páska, špeciálne uzatváranie, pričom nie je možné ju otvoriť bez viditeľného poškodenia, s predpísanou predtlačou Slovenskej pošty, rozmery: min. 295 x 400 mm.
29. Osobná karta na zverené predmety/tlačivo (1 bal. = min. 20 ks). Formát: A5, papier: kartón.
30. Kopírovací a grafický papier na bežné použitie v kancelárii vyrobený z opätovne získaných vlákien (recyklovaný) (1 bal. = min. 500 hárkov). Kopírovací a grafický papier na bežné použitie v kancelárii.
- *TS 1: Papier musí byť vyrobený zo 100% opätovne získaných vlákien. Opätovne získané vlákna zahŕňajú použité recyklované vlákna po použití spotrebiteľmi a recyklované vlákna z papierní,
- známe tiež ako výmet (odpadový papier) pred použitím spotrebiteľmi. Recyklované vlákna po použití spotrebiteľmi môžu pochádzať od spotrebiteľov, z kancelárií, tlačiarní, knihárstiev a pod.
- **TS 2: Papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo
- peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný).
- ***TS 3:Papier musí byť bielej farby s belosťou CIE min. 140, vhodný na použitie do kopírovacích strojov, laserových tlačiarní a atramentových tlačiarní, rozmer: A4, gramáž: min. 80±1,5 g/m2 .
31. Pečiatková farba – červená. Farba na pečiatkovú podušku v balení s dávkovacím hrotom, farba: červená, objem: min. 30 ml.
32. Pečiatková farba – čierna. farba na pečiatkovú podušku v balení s dávkovacím hrotom, farba: čierna, objem: min. 30 ml.
33. Pečiatková farba – modrá. farba na pečiatkovú podušku v balení s dávkovacím hrotom, farba: modrá, objem: min. 30 ml.
34. Podpisová kniha. s min.14 kartónovými deliacimi listami, formát: A4, rozmery: min. 350 x 241 x 120 mm.
35. Poštová taška/obálka B4 s X-dnom. vyrobená z hnedého sulfátového papiera, uzatváranie samolepiace s odtrhávacou páskou, hrúbka: min. 130g, rozmery: min. 250 x 354 mm, so šírkou dna: min. 40 mm.
36. Rovné transparentné pravítko z plastu. plastové pravítko, dĺžka: min.30 cm.
37. Priepustka / tlačivo. Formát: A7, vyhotovenie: blok obsahujúci min. 100 listov, papier: bezdrevný, biely, ofsetový.
38. Pripínačky na korkovú tabuľu (1 bal. = min. 100 ks). Farba: mix.
39. Strúhadlo na ceruzky jednodierové, bez zásobníka. Materiál: kov, rozmer min.: šírka 1,7 cm, hĺbka 2,6 cm, výška 1,1 cm.
40. Zahraničné doručenky / tlačivo (1 bal. = min. 100 ks). poštová medzinárodná doručenka.
41. Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy. Formát: A5, vyhotovenie: blok obsahujúci min. 100 listov, papier: bezdrevný ofsetový.
42. Zošívačka. Materiál: kov, náplne: 24/6 a 26/6, kapacita zošívania: min. 25 listov, hĺbka vkladania papiera: min. 50 mm.
43. Zvýrazňovač žltý. Zrezaný hrot: min. 5,0 mm, šírka stopy: 1-5 mm.
44. Zvýrazňovač zelený. Zrezaný hrot: min. 5,0 mm, šírka stopy: 1-5 mm.
45. Zvýrazňovač ružový. Zrezaný hrot: min. 5,0 mm, šírka stopy: 1-5 mm.
46. Zvýrazňovač oranžový. Zrezaný hrot: min. 5,0 mm, šírka stopy: 1-5 mm.
47. Kalendár stolový plánovací 2024. Kalendárium: slovenské, týždenné stĺpcové, rozmery kalendára: min. 29,5 x 13,5 cm.
48. Gélové pero modré. Farba: modrá, šírka stopy: min. 0,32 mm, guľôčka: min. 0,5 mm.
49. Gélové pero zelené. Farba: zelená, šírka stopy: min. 0,32 mm, guľôčka: min. 0,5 mm.
50. Výkres A4 (1 bal. = min. 200 ks). Formát: A4, farba: biela, gramáž: min.180g/ m2.
51. Výkres A3 (1 bal. = min. 200 ks). Formát: A3, farba: biela, gramáž: min. 180g/ m2.
52. Pero ekologické guľôčkové. Farba: modrá **** ekologický výrobok, telo pera vyrobené aspoň z časti z recyklovaného materiálu.
53. Ceruzka (1 bal. = min. 12 ks) ekologická. Grafitová ceruzka, vyrobená z dreva, klasický šesťhranný tvar, extrémne nelámavá tuha, model s gumou, tvrdosť: HB 2 1/2.
- *****Primárne drevné vlákna pre výrobu ceruzky musia pochádzať z lesov riadených trvalo udržateľným hospodárením.
54. Zošit tvrdé dosky A5. Počet listov: min. 100 listov.
55. Obojstranná lepiaca páska. Dodávaná v dispenzore, rozmery: min. 12 mm x 6,3 m.
56. Dátumovka. Samofarbiaca dátumová pečiatka s možnosťou ručného nastavenia min. 8-miestneho čísla, farba: čierna.
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na miesto plnenia.
Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, typové označenie, resp. technickú špecifikáciu, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Jednotkové ceny tovaru sú počas trvania rámcovej dohody maximálne, obsahujú všetky náklady Dodávateľa, vrátane dodávky na miesto plnenia, príslušnej dane a iných platieb, vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení, ustanovených osobitnými predpismi. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade so všeobecne platnými predpismi v čase fakturácie.
Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom písomnej objednávky, ktorá obsahuje najmä špecifikáciu množstva a druhu tovaru.
Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t.j. sú „predpokladaným množstvom“ odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody, alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a nie je možné odobrať väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo.
Dodávateľ sa zaväzuje realizovať dodávky tovaru najneskôr do 5 pracovných dní po obdržaní objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ dodá predmet rámcovej dohody v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:00 hod. do 15:00 hod.
Dodávka jednotlivých tovarov musí byť realizovaná v neporušenom originálnom obale.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa uvedené v záhlaví tejto rámcovej dohody.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, je Dodávateľ povinný v lehote 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody.
Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom, resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí.
Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby (osôb) zodpovedných za riadne plnenie predmetu rámcovej dohody v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail.
Objednávateľ poskytne do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody  meno, priezvisko a e -mail kontaktnej osoby Objednávateľa.
Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v Opise predmetu zákazky.
Objednávateľ bezodkladne po uzavretí rámcovej dohody, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od rámcovej dohody odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný
Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od rámcovej dohody Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podm. OPEP.
Overenie položky 30 Objednávateľom:*všetky výrobky ocenené ktoroukoľvek environmentálnou značkou typu I, napríklad Environmentálnou značkou EÚ, môžu slúžiť ako dôkaz, ak sa uvádza, že papier je vyrobený zo 100% opätovne získaných vlákien. Uzná sa aj akýkoľvek iný vhodný dôkaz, napríklad technická dokumentácia výrobcu alebo protokol o skúške od uznávanej inštitúcie.
- **všetky výrobky ocenené Environmentálnou značkou EÚ sa budú považovať za vyhovujúce. Môžu sa uznať aj iné národné environmentálne značky typu I spĺňajúce uvedenú charakteristiku. Uzná sa aj akýkoľvek iný vhodný dôkaz, napríklad technická dokumentácia výrobcu alebo protokol o skúške od uznávanej inštitúcie.
- *** ako dôkaz bude slúžiť dokumentácia výrobcu/ originálne označenie tovaru.
Overenie položky 52 Objednávateľom: ****ako dôkaz preukazujúci splnenie ekologickej požiadavky na predmet zákazky sa uzná akékoľvek originálne označenie na výrobku deklarujúce použitie recyklovaných materiálov v tele pera.
Overenie položky 53 Objednávateľom: *****ako dôkaz zhody sa uznajú certifikáty typu FSC , PEFC alebo akékoľvek iné rovnocenné dôkazy. Pôvod dreva z lesov riadených trvalo udržateľným hospodárením je možné preukázať aj pomocou zavedeného systému sledovania. Tieto dobrovoľné systémy môžu byť certifikované treťou stranou, často v rámci ISO 9000 a/alebo ISO 14000 alebo schémy environmentálneho manažérstva a auditu (EMAS). Ak drevo pochádza z krajiny, ktorá podpísala dobrovoľnú partnerskú dohodu (VPA) s EÚ, licencia FLEGT môže slúžiť ako dôkaz zhody.
- V prípade necertifikovaného primárneho vlákna uchádzači uvedú typ (druh), množstvo a pôvod vlákien použitých pri výrobe ceruzky spolu s vyhlásením o ich legálnosti. Takéto vlákna sa musia dať vysledovať v priebehu celého výrobného reťazca od lesa až po výrobok. V osobitných prípadoch, ak sa poskytnuté dôkazy nepovažujú za dostačujúce na preukázanie zhody s požadovanými technickými špecifikáciami, verejný obstarávateľ môže dodávateľa požiadať o ďalšie vysvetlenie alebo dôkaz.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

29 706,92

24 755,77

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky požadovaná špecifikácia je uvedená v Osobitných požiadavkách na plnenie. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí rámcovej dohody, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od rámcovej dohody odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od rámcovej dohody Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podm. OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.05.2023 09:04

12.05.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 997
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2023 08:28 - Vstupná ponuka 29 706,00 € Cena s DPH
12.05.2023 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 29 704,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS