• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 15:10

Detail zákazky Z20233634

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2023 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2023 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2023 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2023 15:10

Základné údaje

Z20233634

OF-271587

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7854501

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50401815

KA-BE s.r.o.

Hričovská 205, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava vysokotlakého čistiaceho zariadenia s ohrevom Kränzle THERM 890 s navíjacím bubnom

vysokotlaké čistiace zariadenie, Kränzle

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava vysokotlakého čistiaceho zariadenia s ohrevom Kränzle THERM 890 s navíjacím bubnom
Funkcia
Vykonanie opravy vysokotlakého čistiaceho zariadenia s ohrevom Kränzle THERM 890
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet opravovaných zariadení ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet opravy generálna repasácia vysokotlakového čerpadla
Predmet opravy generálna repasácia okruhu ohrevu vysokotlakovej vody
Predmet opravy výmena vysokotlakej hadice na bubne
Predmet opravy výmena čistiacej pištole
Predmet opravy výmena čistiaceho nadstavca
Súčasťou opravy je aj dodávka všetkých náhradných dielov potrebných na sprevádzkyschopnenie techniky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V konečnej sume uvedenej na faktúre musia byť zahrnuté už všetky náležitosti ( cena práce, náhradný diel, doprava,..)
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Dodávateľ vyhotoví faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Súčasťou faktúry musí byť aj servisný list, alebo obdobný doklad, z ktorého bude zrejmé, aký materiál a v akej cene, bol v rámci opravy dodaný a aj koľko času a v akej cene si oprava vyžiadala
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Názov Upresnenie
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

15.05.2023 14:21 — 09.06.2023 14:21

1,00 ks

4 992,00

4 160,00

Požadujem zaslať návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2023 08:06

12.05.2023 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2023 14:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2023 15:01 - Vstupná ponuka 4 992,00 € Cena s DPH
03.05.2023 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka 4 992,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS