• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2023 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2023 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2023 12:45

Detail zákazky Z20233586

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2023 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2023 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2023 12:45

Základné údaje

Z20233586

OF-271539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7837868

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31396763

ŠKOLEX, spol. s r.o.

Horárska 12, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, skriňa, stôl, polica, stolička

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok
Funkcia
nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skriňa šatníková kombinovaná s kovovou podnožou ks 51
rozmery - výška mm 1698 1700
rozmery - šírka mm 598 600
rozmery - hĺbka mm 598 600
počet dverí ks 1
2. Skriňa jednodverová - nadstavec ks 51
rozmery - výška mm 498 500
rozmery - šírka mm 598 600
rozmery - hĺbka mm 598 600
počet políc ks 2
3. Stôl pracovný so zásuvkami s výsuvnou klávesnicou na počítač ks 44
rozmery - výška mm 758 760
rozmery - šírka mm 1098 1100
rozmery - hĺbka mm 548 550
zásuvky - šírka mm 418 420
zásuvky - hĺbka mm 518 520
zásuvky - výška mm 722 724
počet zásuviek stola ks 3
4. Polica stenová ks 51
rozmery - šírka mm 898 900
rozmery - hĺbka mm 248 250
rozmery - výška mm 248 250
5. školská stolička ks 28
výška sedáka od podlahy cm 45 46
veľkosť stoličky č. 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Skriňa šatníková kombinovaná s kovovou podnožou
farebné prevedenie dekor R4968 čerešňa, štruktúra PR
materiál LDT min. 18 mm
dvere LTD min. 18 mm, jednokrídlové, plné, vkladané, ľavé
zadná stena sololit, dekor R4968 čerešňa, uchytenie sololitu pomocou plastového trojuholníku, popr. zapustené do LTD
vertikálne predelenie na 2 rovnaké časti áno
1 časť vešiaková tyč, kovová, oválna (30x15x1,5), chróm
2 časť 4 presuvné police, LTD min. 18 mm,
nerezový podstavec na spodku s kovovými nožičkami - chróm upravený práškovou vypaľovacou farbou RAL 9006 , rozmer: š600xh600xv120 mm, nožičky ukončené plastovými záslepkami s rektifikačným šróbom
hrany ABS min. 2 mm
úchytka kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm, závesy Blum 110-  Clip Blumotion, 4x
skriňa spájaná konfirmatovými šrobmi-6xhore,6x dole a bočná polica 4x áno
2. Skriňa jednodverová - nadstavec
farebné prevedenie dekor R4968 čerešňa, štruktúra PR
materiál LTD, min. 18 mm
hrany ABS min. 2mm
dvere LTD min. 18 mm, jednokrídlové, plné, vkladané, ľavé, závesy Blum 110- Clip Blumotion, 2x
úchytka kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm
zadná stena sololit dekor čerešňa, uchytenie sololitu pomocou plastového trojuholníku, popr. zapustené do LTD
polica 1x, LTD min. 18 mm
skrinka spajaná konfirmatovými šrobmi 6x hore,6x dole. áno
3. Stôl pracovný so zásuvkami a výsuvnou klávesnickou na počítač
farebné prevedenie dekor R4968 čerešňa, štruktúra PR
zásuvky pevné - súčasť stola áno
materiál drevotrieska, min. 18 mm, v kombinácii s kovom
hrany ABS
úchytky kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm
nerezový podstavec na spodku vrátane rektifikačných pätiek áno, kovové retifikačné nôžky 2 x (na bočnej doske ľavá strana), ø 60 mm, 4x, výška 50 mm, na strane zásuviek pravá strana
plnovýsuvná klávesnica pod vrchným plátom áno,  š625xh450xv18 mm, ABS 2 mm
zdvojený blat stola áno, š1100xh550xv32 mm , ABS 2 mm
bok stola š18xv700xh520 mm , ABS 2 mm + rektifikačné nožičky
predná krycia doska š650xh18xv400 mm, ABS 2 mm
plnovýsuv zásuviek guličkový 45/500 s podperkou áno
čielko zásuvky š415xh18xv220 mm áno
hĺbka zásuviek – 470 mm áno
4. Polica stenová
farebné prevedenie čerešňa, dekor R4968 čerešňa, štruktúra PR
materiál LTD min. 18 mm
hrany ABS min. 2 mm
5. školská stolička
kovová konštrukcia z rúrkového profilu Ø 22 mm
lakovanie kovovej konštrukcie práškové farby (výber z RAL vzorkovníka)
ukončenie nôh plastové koncovky
sedák a opierka vyrobené zo 7-vrstvovej celobukovej tvarovanej preglejky
povrchová úprava sedáka a opierky polyuretánový lak
prinitovanie sedáka a opierky ku konštrukcii oceľové nity, 5 mm priemer
stohovateľné áno
farebné prevedenie konštrukcie tmavo červená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, vynesenia a zmontovania na mieste plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Plnenie zmluvy na základe písomných, telefonických alebo mailových objednávok (čiastkové plnenie).
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
Pri rámcovej dohode je lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa dohodnutá do 10 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť alebo predĺžiť. Za čiastkovú výzvu sa považuje aj písomná, elektronická a telefonická výzva.
Pri rámcovej dohode je minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej čiastkovej výzvy objednávateľa - 4 jednotky zmluvného plnenia.
Objednávateľ požaduje  montáž položky č. 1 a položky č. 2 nasledovne : 1. Skriňa šatňíková kombinovaná s kovovou podnožou - 2ks sa zošrubujú spolu a tvoria jeden celok s 2. Skriňa jednodverová - nádstavec - 2 ks.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa aby dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi vzorku tovarov. Vzorky požadovaných položiek ostanú na posúdenie u verejného obstarávateľa v trvaní min. 72 hodín.
Nepredloženie vzoriek, alebo predloženie vzoriek, ktoré nie sú v súlade s požadovanou špecifikáciou sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Požadujeme nábytok v presnom tvarovom vyhotovení, presných rozmerov, dekorov a farieb, nakoľko ide o doplnenie k existujúcemu nábytku.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred .
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
V kúpnej cene ja zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy .
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, nepredloží požadované vzorky alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta pod Hradovou č. 11, 13 Košice, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

26 629,00

22 190,64

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.05.2023 09:43

09.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 202
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2023 09:57 - Vstupná ponuka 26 520,00 € Cena s DPH
08.05.2023 22:18 - Najvýhodnejšia ponuka 26 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS