• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2023 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2023 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2023 12:55

Detail zákazky Z20233582

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2023 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2023 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2023 12:55

Základné údaje

Z20233582

OF-271549

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7837866

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

skriňa, stôl, vešiakový panel, kontajner

  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skriňa kombinovaná so zámkom ks 2
rozmery - šírka cm 80
rozmery - hĺbka cm 40
rozmery - výška cm 185
2. Skriňa šatníková so zámkom ks 1
rozmery - šírka cm 80
rozmery - hĺbka cm 50
rozmery - výška cm 185
3. Skriňa policová otvorená ks 1
rozmery - šírka cm 40
rozmery - hĺbka cm 40
rozmery - výška cm 185
počet políc počet 4
4.  Doska ks 1
5. Doska ks 1
6. Sololit ks 1
7. Vešiak panelový so zrkadlom ks 1
rozmery - šírka cm 70
rozmery - hĺbka cm 22
rozmery - výška cm 170
trojháčik počet 3
8. rohový stôl ks 1
9. kontajner ks 2
rozmery - šírka cm 42
rozmery - hĺbka cm 56
rozmery - výška cm 56
zásuvky počet 4
10.Prídavný poloblúk ks 1
rozmery - šírka cm 150
rozmery - hĺbka cm 70
rozmery - výška cm 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Skriňa kombinovaná so zámkom
spodná časť plné  dvojkrídlové dvere vkladané, 2 police, uzamykateľná
vrchná časť otvorená, 1 polica
materiál LTD min.18 mm, hrany ABS 2mm, zadná stena: KR-MDF dekor biely, uchytenie pomocou plastového trojuholníku, popr. zapustené do LTD
závesy Blum 110- 4x Clip Blumotion áno
úchytka na dvere: kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm áno
farba biela
2. Skriňa šatníková so zámkom
skriňa plné dvojkrídlové dvere vkladané, uzamykateľná
1x polica v hornej časti skrine áno
1x vešiaková tyč, kovová, okrúhla priemer 25mm, chróm, vsadená do kovových puzdier, ktoré zabraňujú vytiahnutiu tyče áno
materiál LTD min.18 mm, hrany ABS 2mm, zadná stena: KR-MDF dekor biely, uchytenie pomocou plastového trojuholníku, popr. zapustené do LTD
závesy Blum 110- 4x Clip Blumotion áno
úchytka na dvere: kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm áno
farba biela
3. Skriňa policová otvorená
materiál LTD min.18 mm, hrany ABS 2mm, zadná stena: KR-MDF dekor biely, uchytenie pomocou plastového trojuholníku, popr. zapustené do LTD
farba biela
4. Doska
rozmer 130x70 cm
materiál LTD 25mm, ABS 2mm
farba buk
5. Doska
4. Doska
rozmer 120x55 cm
materiál LTD 25mm, ABS 2mm
farba buk
6. Sololit
rozmer 194x85 cm, KR-MDF biely
7. Vešiak panelový so zrkadlom
materiál LTD 18mm, hrany ABS 2mm
3x trojháčik- chróm áno
zrkadlo 35x150cm
odkladacia vrchná polica LTD 18mm áno
farba biela
8. rohový stôl
rozmer 150/60x150/50x75cm (šxhxv)
vrchná doska LTD 25mm, hrany ABS 2mm ,spájaná na excentre + kolíky
boky stola LTD 18mm,hrany ABS 2mm,nohy s retifikáciou
farba biela
9. kontajner
na kolieskach s brzdou áno
plastové zásuvky s tlmením áno
centrálny zámok áno
výsuv Blumotion áno
úchyty kovová - Gamet UP82 chróm, rozteč 96 mm
materiál LTD 18mm,hrany ABS 2mm
farba biela
10.Prídavný poloblúk
doska LTD 25mm ,hrany ABS 2mm
podnož s chrómovými nohami 4x
farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a odstránenia odpadov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ odsúhlasí s dodávateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku, presné rozmery a umiestnenie osobne na obhliadke dohodnutej zmluvnými stranami.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.05.2023 08:00 — 12.06.2023 14:00

1,00 súbor

1 895,00

1 579,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.05.2023 09:37

09.05.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 223
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2023 12:28 - Vstupná ponuka 1 890,00 € Cena s DPH
03.05.2023 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka 1 890,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS