30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33301191
Mária Chilová
Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK
Vlajky a zástavy
Stolná vlajka, stojan na stolné vlajky
Tovar
|
1. Stolná vlajka SOV OS SR
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kusov - slovenská verzia | ks | 20 | ||
| počet kusov - anglická verzia | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| rozmery | 11x16,5cm |
| popis | Obojstranná vlajka so znakom Spoločného operačného veliteľstva v strede bielej plochy, zvnútra vystužené, zavesené na bielej šnúrke. Spresnený grafický návrh bude dodaný objednávateľom |
|
2. Stolné vlajky zahraničných krajín
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet sád (sada obsahuje 33 ks vlajok) | sada | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| rozmery | 11x16,5cm |
| popis | Obojstranné vlajky zvnútra vystužené, zavesené na bielej šnúrke. |
| popis 2 | Sada obsahuje štátne vlajky všetkých 31 štátov NATO + Švédsko + Ukrajina |
|
3. Stojan na stolné vlajky
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kusov | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| výška | 36 cm |
| popis | strieborný, jednoramenný, kovový |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa. |
| Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica |
| Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku. |
| Doručenie faktúry spolu s dodávkou. |
| Požaduje sa dodanie 3x originálu faktúry a 3x originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru. |
| Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
| Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. |
| Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne. |
| Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
| Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
15.05.2023 07:00 — 05.06.2023 10:00
1,00 súhrn požadovaného množstva
500,52
417,10
rozpis položiek
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2023 08:17
10.05.2023 10:00
10.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.05.2023 09:56 - Vstupná ponuka | 500,41 | € | Cena s DPH |
| 10.05.2023 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 500,41 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: