• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2023 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2023 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2023 14:45

Detail zákazky Z20233540

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2023 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2023 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2023 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2023 14:45

Základné údaje

Z20233540

OF-270921

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7833078

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51324440

CENTRALCHEM, s.r.o.

Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie pre laboratóriá

chemikálie pre laboratória - acetón, normanál NaOH, normanál HCl, Normanál tiosíran sodný, mucasol brand, tetrahydrofurán solvanal pre HPLC, acetonitril pre HPLC, chlórnan sodný tekutý, voda pre HPLC, chlorid vapenatý, bezvodový, CRM zinok, indium

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie pre laboratóriá
Funkcia
Chemikálie pre laboratóriá budú použité pri akreditovaných laboratórnych analýzach – skúškach v zmysle Plánu skúšok výbušnín, výbušných predmetov a munície na rok 2023 č.: SEMOD-91-553/2022. Chemikálie sú používané pri analýzach chemickej stálosti a chemickej stability, pri príprave roztokov štandardov, roztokov indikátorov, na preplachy, na čistenie laboratórneho skla a pod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Acetón p.a. l 80
Mucasol Brand  5 l bal 2
Normanál NaOH 0,1 mol/l  (0,1M; N/10) l 2
Normanálny roztok kyselina chlorovodíková 0,1 mol/l (0,1M; N/10) l 2
Normanálny roztok tiosíran sodný 0,05 mol/l (0,05M; 0,05N; N/20) l 2
Chlorid vapenatý, bezvodový, práškový, p.a. kg 1
Tetrahydrofurán Solvanal pre HPLC      2,5 l balenie 1
Acetonitril pre HPLC        2,5 l balenie 80
Chlornan sodný,  tekutý   25 l balenie 2
Voda Solvanal pre HPLC,         2,5 l balenie 60
 2. Chemikálie pre laboratória - CRM
Funkcia
Chemikálie pre laboratóriá budú použité pri akreditovaných laboratórnych analýzach – skúškach, (diferenciálnu skenovaciu kalorimetriu)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Certifikovaný referenčný materiál s čistotou min. 99,998% Zinok –   500 mg ks 1
Certifikovaný referenčný materiál s čistotou min. 99,998% Indium - 500 mg ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasťou dodávky certifikáty s uvedením vlastností - certifikovanej hodnoty entalpie (kJ/mol) a teploty topenia (°C) vrátane uvedenia neistoty.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ žiada dodať spolu s tovarom návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, atest kvality a karty bezpečnostných údajov (KBÚ).
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň aj ako dodací list) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou.  Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení, prvej akostnej triedy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Objednávateľ žiada dodať spolu s tovarom certifikáty s uvedením vlastností - certifikovanej hodnoty entalpie (kJ/mol) a teploty topenia (°C) vrátane uvedenia neistoty pri položke č. 2 (podpoložky 1,2).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, 972 71 Nováky, Centrum testovania munície, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

15.05.2023 12:50 — 15.06.2023 12:50

1,00 podľa technickej špecifikácie

8 835,72

7 449,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.04.2023 12:56

05.05.2023 13:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2023 14:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2023 09:06 - Vstupná ponuka 8 835,72 € Cena s DPH
04.05.2023 16:47 - Najvýhodnejšia ponuka 8 829,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS